Mikä koirarotu on tässä kyseessä?
Ajokoiran ja mäyräkoiran risteytys, pitkät korvat jotka laahaavat melkein maata pitkin.
Kommentit (12)
Jippii, kiva peli!!! Okei okei mun vuoro nyt! Mikä on kyseessä:
4 jalkaa, 2 korvaa, tykkää ruoasta
Kamalan surullisen näköisiä koiria :D
Millainen tämä rotu on? Kuolaako paljon?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:16"]Jippii, kiva peli!!! Okei okei mun vuoro nyt! Mikä on kyseessä:
[/quote]
Kissa
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:43"]Millainen tämä rotu on? Kuolaako paljon?
[/quote]
Kokeiles googlettaa koirarotu. Vois ehkä vähän enemmän tietoa tulla kun vauvapalstalta. Ulkonäönkö perusteella sen olet valinnut?? :0
Helkkarin itsepäisiä koiria. Naapurissa asuu kaks, niillon tosi kova metsästysvietti ja on muuten rottia pihalta aina syöny. Ne kyllä kuolaa paljon. Varsinki juodessaan jää aina kunnon limat. Naapuri aina sanooki et ne kuuntelee jos tahtoo :D en ite ottais kuolaamisen takia. Ällöttää jo kun tulevat lenkillä vastaan ja oma beagle on täysin limanen ku kaiffarit on vähän haistellu. Yök
Onks nää just niitä mille tulee silmiin herkästi kaikkii ongelmii vai se isompi saman näkönen koira?
En pidä just noin löysänahkasista koirista sen kuolan valumisen takia. Tottakai sitä valuu enemmän jos suu roikkuu maassa eikä sitä saa kunnolla kiinni. Ällöttävää hyi
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:16"]Jippii, kiva peli!!! Okei okei mun vuoro nyt! Mikä on kyseessä:
[/quote]
Ei ainakaan Pumi :D kissa syö sen ruoat ku on nii nirso elikko..
Basset hound