Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitan työt samassa työpaikassa kuin mies. Miten saan pidettyä salassa että olemme aviopari?

Vierailija
13.01.2022 |

Mieheni ei minua palkannut vaan HR. Kukaan muu kuin mieheni ei tiedä että olemme yhdessä elävä aviopari, mutta päätimme pitää asian omana tietona. Nyt kaipailen vinkkejä kuinka pitää asia salassa? Meillä on sama sukunimi mutta minä käytän nimenä keskimmäistä nimeäni. Työskentelen eri osastolla kuin mies mutta kerran pari viikossa joudun olemaan miehen osastoon yhteydessä. Lounastreffejä ei voida pitää joka päivä.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerroit miehellesi, mitä me siellä varastossa isomelaisen mokkamuna Abdulin kanssa kolmistaan teimme. Vähänkö hävetti, kun joku kysyi ruokatunnilla, kenen tää vaseliini täällä varastossa on. Muistatko tuon. Vieläkö olet yhtä tiukassa kunnossa?

Vierailija
162/166 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitihullu yms. keksinyt uuden aiheen, kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja kyllä tarvitsee ihan teidän viralliset tiedot ja sulta mahdollisesti todistuksen työluvasta ko. maassa. Eli tältä osin tarinassa on iso reikä.

Vierailija
164/166 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit seurata salassa kuinka naiset vokottelevat miestäsi, kun et kerro.

Ja panet itse kaikkia pikkujouluissa.

Vierailija
165/166 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin hämärää settiä, että täytyy olla provo, tai sitten pahasti mt-ongelmaisen houreita.

Vierailija
166/166 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te yrittää salata asian mutta viidakkorumpu sen pian selvittää ja kohta kaikki tietävät asian kuitenkin. Sen jälkeen juorun aiheeksi nouseekin että mitähän vilunkia nuo kaksi ovat tehneet kun yrittävät salata olevansa aviopari.

Valitse itse kumpi on parempi. Jos yhtäänkään jutustelet kollegoiden kanssa niin kyllä tuo jossain vaiheessa puheeksi tulee, että oletko naimisissa ja mitä miehesi tekee. Sun pitää joko valehdella ihmisille päin naamaa tai vältellä niitä koko sen ajan kun tuossa firmassa työskentelet. Vain huonoja vaihtoehtoja.