Jaha, miehellä on korona
Täällä kotona ovat kaikki altistuneet ihan kunnolla tietenkin, ei voi varmaan välttää sen saamista itsekin. Harmi, pieni asuntokin. Ja tämä on kerrostalo ja meillä on koira, jota pitää ulkoiluttaa 5 krt päivässä ja rampata rappukäytävässä...
Kommentit (11)
Olet sitten pian sinkku, oletko jonkin näköinen voisi kiinnostaa?
Erikoista tässä on se, että olen 99,99% varma, että minulla oli korona keväällä -20, jolloin ei päässyt testeihin. Mies ei saanut silloin mitään oireita, minulle tuli monta kk kestäneet oireet. Nyt kun omikron on muka niin lievä, niin aika kumma, että hän sai sen nyt. Miksei silloin ekalla kerralla?
Ap
2 kotitestiä ei sitä miehen koronaa tunnistanut, vaikka oli ihan kunnolla oireinenkin, niihin ei voi näköjään yhtään luottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Erikoista tässä on se, että olen 99,99% varma, että minulla oli korona keväällä -20, jolloin ei päässyt testeihin. Mies ei saanut silloin mitään oireita, minulle tuli monta kk kestäneet oireet. Nyt kun omikron on muka niin lievä, niin aika kumma, että hän sai sen nyt. Miksei silloin ekalla kerralla?
Ap
Olisiko käynyt vierasissa. Virushan leviää limakalvoilla jos on saanut kunnolla kieltä ranskalaisella lipsutuksella kurkunperille joltain altistuneelta paremman näköiseltä voulta, teillähän ei liiemmälti ole vällyjä heiluteltu viimeaikoina?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se 🐷!
joo mustakin kannattaa vaihtaa snelmannin suomalaiseen sikaan
Jaha, minä pierasin juuri, mitäs nyt tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, minä pierasin juuri, mitäs nyt tehdään.
jos olisit sanonut, että koirasi pieraisi niin olisin lainannut vanhaa tietäjää ja todennut että teilläpäin on sitten koiranilmat...
Sinähän kunnon naisena koet että säännöt ja ohjeistukset ei koske sinua ja teet mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ni sehän voi tulla useastikin uudestaan ja eri oikein
Koirakin voi saada koronan. Koronaa on nyt kaikkialla. Ota D vitamiinia sekä maitohappobakteereja ja jatka elämääsi.