Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitan työt samassa työpaikassa kuin mies. Miten saan pidettyä salassa että olemme aviopari?

Vierailija
13.01.2022 |

Mieheni ei minua palkannut vaan HR. Kukaan muu kuin mieheni ei tiedä että olemme yhdessä elävä aviopari, mutta päätimme pitää asian omana tietona. Nyt kaipailen vinkkejä kuinka pitää asia salassa? Meillä on sama sukunimi mutta minä käytän nimenä keskimmäistä nimeäni. Työskentelen eri osastolla kuin mies mutta kerran pari viikossa joudun olemaan miehen osastoon yhteydessä. Lounastreffejä ei voida pitää joka päivä.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitä pitää salailla? Jos ette edes työskentele yhdessä niin mitä väliä. Ja miksipä silloinkaan olisi.

Vierailija
2/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette vaan kerro kellekään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta tällä kertaa.

No alas tarinoida, että miksi näin päätitte?

Vierailija
4/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ette vaan kerro kellekään?

Tuo nyt on ilmiselvää.

Vierailija
5/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän sukunimi ei ole todella erikoinen, niin luultavasti joku voi kysyä oletteko sukua. Tai sitten ei.

Vierailija
6/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette kerro? Outoa.

Vierailija
7/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitä pitää salailla? Jos ette edes työskentele yhdessä niin mitä väliä. Ja miksipä silloinkaan olisi.

Edellisessä paikassa, jossa olin töissä mieheni kanssa juoruiltiin ja puukotettiin selkään. En halua kuulla kuinka olisin saanut työn reittä pitkin enkä myöskään halua kokea enää samanlaista työpaikkakiusaamista ja potkuja.

Vierailija
8/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit seurata salassa kuinka naiset vokottelevat miestäsi, kun et kerro.

Vierailija
9/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä paikassa, jossa olin töissä mieheni kanssa juoruiltiin ja puukotettiin selkään. En halua kuulla kuinka olisin saanut työn reittä pitkin enkä myöskään halua kokea enää samanlaista työpaikkakiusaamista ja potkuja.

No minkä takia sinun oli taas pakko hakeutua samaan työpaikkaan kuin miehesi? Pitääksesi häntä silmällä?

Vierailija
10/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla salaisuus? Tapasin mieheni työpaikalla. Sitten eräs kaunis päivä mentiin kihloihin. Seuraavana päivänä kun olin menossa töihin, en ehtinyt sisälle taloonkaan, kun eräs työntekijä hurautti autolla työpaikan porttikongille, rullasi auton ikkunan alas ja onnitteli kihlauksesta.

Juorut ja faktat kulkee työpaikoilla salamaakin nopeammin.

Nykyisessä työpaikassa saa kuulla ketkä on pareja keskenään, vaikkei mulla edes kiinnosta ja vähemmän kiinnostaa kuulla, kuka on ollut yhden illan suhteessa kenenkin kanssa.

Vierailija
11/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ap:n oma eroottinen fantasia. Työskennellä salaa miehensä työpaikassa.

Miehen kanssa tässä istutaan vierekkäin ja nauretaan kommentillesi. Ha.

Vierailija
12/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla salaisuus? Tapasin mieheni työpaikalla. Sitten eräs kaunis päivä mentiin kihloihin. Seuraavana päivänä kun olin menossa töihin, en ehtinyt sisälle taloonkaan, kun eräs työntekijä hurautti autolla työpaikan porttikongille, rullasi auton ikkunan alas ja onnitteli kihlauksesta.

Nykyisessä työpaikassa saa kuulla ketkä on pareja keskenään, vaikkei mulla edes kiinnosta ja vähemmän kiinnostaa kuulla, kuka on ollut yhden illan suhteessa kenenkin kanssa.

Firma on todella hierarkinen emmekä halua saada aikaan skandaalia.

Vierailija
13/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä tosi moni tietää sen että olette toistenne lähiomaiset ja että asutte samassa osoitteessa.

Vierailija
14/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia sinun oli taas pakko hakeutua samaan työpaikkaan kuin miehesi? Pitääksesi häntä silmällä?

Tämä firma tarjosi parempaa palkkaa ja työtä kuin muut paikat, minne hain.

Vierailija
15/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ketään oikeasti niin paljon kiinnosta mitä teette työn ulkopuolella. Työskentelyllä voit osoittaa että etenet omilla ansioillasi etkä reittä pitkin.

Vierailija
16/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen skandaali? Onko teillä lapsia? Jos on, niiden sairastellessa joskus tulee asia ilmi väkisinkin. Tai jos vauva on tulosillaan, ei sillä sitten varmaan isää ole.

Älkää ainakaan eksykö samaan aikaan firman juhliinkaan.

Vierailija
17/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän sukunimi ei ole todella erikoinen, niin luultavasti joku voi kysyä oletteko sukua. Tai sitten ei.

Toivottavasti eivät ole sukua.

Vierailija
18/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä firma tarjosi parempaa palkkaa ja työtä kuin muut paikat, minne hain.

Miksei se mies voi elättää sua, jos ei saman katon allakaan voi töitä tehdä.

Vierailija
19/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen skandaali? Onko teillä lapsia? Jos on, niiden sairastellessa joskus tulee asia ilmi väkisinkin. Tai jos vauva on tulosillaan, ei sillä sitten varmaan isää ole.

Älkää ainakaan eksykö samaan aikaan firman juhliinkaan.

Lapseton pariskunta olemme mutta on meillä koira.

Vierailija
20/166 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainkaan harvinaista, että aviopari ollut töissä samassa työpaikassa. Olisi aika outoa salata avio suhteelle, koska kaikki sen kuitenkin saavat tietoonsa. Mutta itsekukin petaa omaan sänkyynsä.