Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarhantäti pisti 1v lapseni pihalle ilman pipoa

Vierailija
13.01.2022 |

...koska ei löytänyt sitä. Löysin sen kuitenkin itse lapseni lahkeesta. Sinne minut oli ohjeistettu pojan lapaset ja pipot ja kaulurit laittamaan koska aamulla Jätin hänet toiseen ryhmään kuin omaansa koska siellä aikaisin paikalle saapuvat lapset aloittavat päivänsä. Hänellä oli vain sisähupparin huppu päässään. Mietin vähän vain Millainen julmuus päiväkotimaailmaa vaivaa. Miten tämä on mahdollista?.. Lapseni on erittäin herkkä sairastumaan ja onkin nyt hyvin Sairaan oloinen. En halua tuomita tätä yhtä kyseistä työntekijää vaan koko tuon päiväkotien todellisuuden. Missä varavaatteet??? Miten voidaan laittaa 1-vuotias lumisella talvikelillä pihalle ilman pipoa vain koska Sellaista ei löydy??..?

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sitä sieltä päiväkodista ja valita sinne! Älä täällä kitise.

Vierailija
22/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jotenkin ihan usko tätä tarinaa.

Häipykää kiusaajat! Lapsista ette ainakaan välitä ja siinä nähdään ihmisarvonne, tai siis -arvottomuutenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni vanhempi kiukkuaa siitä, jos päiväkoti ystävällisesti muistuttelee varavaatteista?

Kenelle kiukkuatte kotona, kun lapsen lapaset katoaa?

Vierailija
24/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole varapipoa lapsen lokeroon toimittanut? Honkkeli.

No ei siellä nyt muillakaan mitään varapipoja ole! Eikä todellakaan ole neuvottu varautumaan siihen että jos päiväkodin työntekijät eivät löydä lapsen pipoa sieltä minne se on neuvottu laittamaan! Tyhmä!

Sähän tässä tyhmä olet. Minkätakia sä täältä kyselet sun lapses pipottomuutta?? Normi ihminen kysyisi sitä päiväkodista.

Kyllähän minä kysyin tampio! Kerroin jo! Vastaus oli että pipoa ei löytynyt! Eikä ollut mun vika! Sittenkö on lupa vilustuttaa lapsi??.. oon itse päiväkodissa töissä ja tiedän ettei ole yleensä kuin yksi lämmin talvilakki lapsella!

Missä tuollainen päiväkoti on? Minun työpaikassani ohjeistetaan vanhempia tuomaan myös varapäähineet (kyllä se siinä eteisrytäkässä voi kadota). Ennen koronaa oli käytössä myös yhteisiä varavaatteita.

Vierailija
25/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitä sieltä päiväkodista ja valita sinne! Älä täällä kitise.

Älä pälise samaa pöljä, kun kerroin että kysyin jo ja vastauksenkin kerroin!

Vierailija
26/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siellä nyt muillakaan mitään varapipoja ole! Eikä todellakaan ole neuvottu varautumaan siihen että jos päiväkodin työntekijät eivät löydä lapsen pipoa sieltä minne se on neuvottu laittamaan! Tyhmä!

Sähän tässä tyhmä olet. Minkätakia sä täältä kyselet sun lapses pipottomuutta?? Normi ihminen kysyisi sitä päiväkodista.

Kyllähän minä kysyin tampio! Kerroin jo! Vastaus oli että pipoa ei löytynyt! Eikä ollut mun vika! Sittenkö on lupa vilustuttaa lapsi??.. oon itse päiväkodissa töissä ja tiedän ettei ole yleensä kuin yksi lämmin talvilakki lapsella!

No sittenhän ne vanhemmat on tyhmiä jos eivät vie mitään varavaatteita lapselle. Ja jos sä kerran jo kysyit tätä pipottomuutta päiväkodista niin mitä ihmettä sä täällä rageet asiasta. Ei me voida asialle mitään.

Vierailija
27/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kehityksen kannalta, paras aika mennä päiväkotiin on kolmi-vuotiaana. Ymmärrän kyllä, että vanhemmat eivät jaksa edes puoleksi hoitaa lasta kotona. Päiväkodissa hoito on sen mukaista, mihin henkilökunnan rahkeet riittävät. Heillä on hyvä koulutus, mutta jos lapsia on ryhmässä liikaa, niin eipä auta valitus.

Vierailija
28/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollainen päiväkoti on? Minun työpaikassani ohjeistetaan vanhempia tuomaan myös varapäähineet (kyllä se siinä eteisrytäkässä voi kadota). Ennen koronaa oli käytössä myös yhteisiä varavaatteita.

Jos päiväkotien työntekijät ovat kovia hukkaamaan lasten vaatteita, niin heidän pitää itse hankkia ne varavaatteet päiväkodille! Eikä tuolla ainakaan ollut mitään periaatetta että ei voisi olla varavaatteita, kyllä niitä oli, mutta ei pipoja!

Vierailija
29/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häipykää kiusaajat! Lapsista ette ainakaan välitä ja siinä nähdään ihmisarvonne, tai siis -arvottomuutenne!

Kuka täällä ketään kiusaa? Ja kyllä mä ainakin lapsista välitän, omillenikin oon vienyt varavaatteet päiväkotiin enkä ollut piittaamaton.

Vierailija
30/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoititko mielesi, kun päiväkodista huomautettiin varavaatteista?

Vierailija
31/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos päiväkotien työntekijät ovat kovia hukkaamaan lasten vaatteita, niin heidän pitää itse hankkia ne varavaatteet päiväkodille! Eikä tuolla ainakaan ollut mitään periaatetta että ei voisi olla varavaatteita, kyllä niitä oli, mutta ei pipoja!

Eihän ne mitään ollu hukanneet. Sähän sanoit että se pipo oli jossain pultussa, ilmeisesti olit ihan itse sen sinne tunkenut.

Vierailija
32/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin luuseripojat täällä kiusaa ja kiusaamiseen mukaan lähtevät tyypit luulee että ne on jotain normaaleja 😆

Vierailija
33/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä ketään kiusaa? Ja kyllä mä ainakin lapsista välitän, omillenikin oon vienyt varavaatteet päiväkotiin enkä ollut piittaamaton.

No kuules typerä, kyllä olen minäkin päiväkodille varavaatetta vienyt! Vaihtosukkaa ja kalsaria ja mitä nyt yleensä taaperoille tarvitaan! Ei yksikään päiväkodin työntekijä Ole noin hullu kuin sinä, että syyttäisi vanhempaa heidän omasta mokastaan!

Vierailija
34/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt olisi oiva tilaisuus tehdä sellainen huutoragepuhelu ihan kaupungin varhaiskasvatuspäällikölle! 

Vierailija
35/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarin luuseripojat täällä kiusaa ja kiusaamiseen mukaan lähtevät tyypit luulee että ne on jotain normaaleja 😆

Kerro nyt miten se kiusaaminen ilmenee? Sitäpaitsi tällä palstalla ei ketään peräkammarin juippia kiinnosta sun lapses pipo.

Vierailija
36/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuules typerä, kyllä olen minäkin päiväkodille varavaatetta vienyt! Vaihtosukkaa ja kalsaria ja mitä nyt yleensä taaperoille tarvitaan! Ei yksikään päiväkodin työntekijä Ole noin hullu kuin sinä, että syyttäisi vanhempaa heidän omasta mokastaan!

Puhukko sää ittuaataana lapsillekki tollai?

Vierailija
37/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet lähihoitaja?

Vierailija
38/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoititko mielesi, kun päiväkodista huomautettiin varavaatteista?

No ei nyt sentään noin hulluja ole kuin sinä, anteeksi pyysi. Silti edesvastuutonta laittaa sairastelemaan taipuvainen 1-vuotias talvella pihalle ilman pipoa! Jos ei muu auta niin jäädään sisälle!

Vierailija
39/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on, ettei lasta laiteta ulos ilman pipoa pakkaseen.

Vierailija
40/154 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mokasta? Ei se päiväkodin tätien vika ollut jos et oo vienyt lapselles varapipoa. Kun sen ainoan olit tukkinut jonnekin piiloon.