V*tuttaa naapurin yh-mamma
Esittää jotain vuoden äitiä ja on niin reipasta että. Äsken törmäsin rapun edessä häneen, oli tulossa lapsen kanssa kaupasta, hakivat kuulemma aamiastarvikkeita ja tarkoituksena oli tehdä yhdessä aamupalaa. Sen jälkeen sanoi menevänsä lapsen kanssa puistoon kun on niiiin ihana sää.
Helppoa kai se on kun on nuori ja vain yksi ja helppo lapsi.
Eniten v*tuttaa se kun jotenkin aina keimailee mun miehen edessä ja kyselee kuulumisia muka meiltä molemmilta, vaikka kysymys on ihan selvästi osoitettu miehelle.
Kohta on taas kesä ja se yh-mamma keikkuu pihalla pikkushortseissa ja topeissa niin reippaana leikkimässä oman ja pihan muiden kakaroiden kanssa. Tuossakin on vaan tarkoitus keikistellä lasten iseille.
Kommentit (68)
Ajattelin että lähdetään tänään lapsen kanssa kylpylään, käydään jossain ravintolassa syömässä ja ehkä elokuviin illalla. Huomenaamuna lapsi aikoi tehdä mulle aamupalaa <3. Kyllä on ihanaa kun ei oo ukkoa pilaamassa tunnelmaa.
Jotkut naiset elää sillä valloittamisen ja hyväksynnän tunteella. Ovat koukussa tunteeseen, että saavat ihailua ja voivat valloittaa miehen, oli varattu tai vapaa. JS varsinkin jos on pettymyksiä takana, yh, niin vielä tärkeämmäksi koetaan itsetunnolle sen ihailun keräily. Pisteitä itsetunnolle siis.
Joskus se on niin läpinäkyvää, että tulee vaivaantunut olo. Pikkuisen myötähäpeä. Joskus se menee vaan huumorilla ja joskus säälittää. Ja täytyy myös huomioida, että osa keimailijoista on vaan luonnostaan tyrkkyjä tai pukeutuminen on huonosta tai kehittymättömistä mausta johtuen tyylisuunnaltaan Gina Tricot. Tai tietty rahan puutetta. Myös mulkun puutetta.
Minä varmaan sitten ärsytän monia :D
Olen yh (nuorikin vielä) ja joka päivä olen niin innoissani lapseni kanssa olemisesta. Tokikin hän on helppo, aina iloinen taapero jonka kanssa on ihana touhuta kaikkea mahdollista, etenkin nyt kun on oppinut kävelemään. Olen itse myös aina hyvällä tuulella, koska negatiivisuus ja ruikuttaminen syö koko ilmapiirin ja on vain ajanhukkaa, mieluummin käytän päiväni positiivisesti.
Ja ai kamala, kesällä pukeudun toki vähempiin vaatteisiin. En saadakseni miestä, koska en sellaista edes halua, en niin kauan kuin lapsi on näin pieni. Ehkä sitten, kun hän alkaa lähennellä kouluikää - jos sittenkään.
Sori kaikille, joita positiivisuus ja elämänilo häiritsee!
Sanoja käytetään harkiten, ne kertovat paljon. Jos aikuinen nainen käyttää sanoja minari, biksut, rantsu, terde, drinksu, kultsi, kisu, koiruli, putsku, heipsuli niin vaikutelma on idiootteli. Selkeä artikulointi niin saat valtaa, karismaa ja kunnioitusta vaikka lyhyt ja kittana nahkahameesi näyttää koko lutusen rämemajavasi kun vähänkään kumarrut höpönassuillessasi sexysti.
Minä en halua miestä? No jos sitten naisen tai extraterrestiaalin.. Minusta tuo on itsepetosta ja itsesuojelua. Ei haluta uusia pettymyksiä. Totta kai jokainen ihmisistä pitävä ihminen haluaa itselleen sopivan kumppanin. Se vain ei ole helppoa. Kun kuulen jonkun sanovan "minä en halua miestä/naista" niin ajattelen, valehtelet.
Naapurin eukko aina kikattelee mun miehelle ja hymyilee, mua tuskin huomaa ollenkaan. En kuitenkaan ole huolissaan koska eukko on mua 20 vuotta vanhempi, ja mies kerran luuli sitä vahingossa mieheksi eli eiköhän se kerro tarpeeksi. Lisäksi eukko on kai varattu. En kyllä ymmärrä noita naisia ketkä on ylituttavallisia toisten miehille. Miksi? Itse kohtelen sekä miehiä että naisia samalla tavoin, ei ole tarvetta mielistellä miehiä.
Eiköhän pienen lapsen äiti halua keskittyä lapseensa ja uuden kumppanin aika on myöhemmin. Lapsi on tärkein. Musta on kamalaa kun heti eron jälkeen lapsen kotiin muuttaa vieraa ihminen, ei siinä paljon lapsen tunteita ajatella. Itse olen naimisissa, mutta jos ero tulisi niin ei tulisi mieleenkään alkaa miehiä metsästämään, mitä kyllä harrastin sinkkuaikoina nuorempana. Luulen, että itse olisin oikein onnellinen lapsen kanssa kahdestaan, mutta en halua rikkoa lapsen perhettä kun ei ole mitään oikeaa syytä. Ja rakastan kyllä miestäni, vaikka se välillä onkin niin ärsyttävä että ei jaksas katella :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:27"]On hänellä ainakin yksi heikkous, ei osaa ennakoida. Jos olisi fiksumpi niin olisi ostanut aamupalatarvikkeet jo eilen valmiiksi. Mietin tässä että mistähän minulle ollaan kateellisia. yh-äiti[/quote] Saattoihan se olla niinkin että ruokaa oli, mutta äiti saanut idean että hei, tehdäänpä vähän spesiaalimpi aamupala yhdessä.