V*tuttaa naapurin yh-mamma
Esittää jotain vuoden äitiä ja on niin reipasta että. Äsken törmäsin rapun edessä häneen, oli tulossa lapsen kanssa kaupasta, hakivat kuulemma aamiastarvikkeita ja tarkoituksena oli tehdä yhdessä aamupalaa. Sen jälkeen sanoi menevänsä lapsen kanssa puistoon kun on niiiin ihana sää.
Helppoa kai se on kun on nuori ja vain yksi ja helppo lapsi.
Eniten v*tuttaa se kun jotenkin aina keimailee mun miehen edessä ja kyselee kuulumisia muka meiltä molemmilta, vaikka kysymys on ihan selvästi osoitettu miehelle.
Kohta on taas kesä ja se yh-mamma keikkuu pihalla pikkushortseissa ja topeissa niin reippaana leikkimässä oman ja pihan muiden kakaroiden kanssa. Tuossakin on vaan tarkoitus keikistellä lasten iseille.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:29"]En ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat, että nyt eletään lasten ehdoilla. Miksi luopua oman elämän elämisestä omilla ehdoillaan vaikka on lapsia? Mihin katoaa yksilö? Kun loogisesti ajatellen vanhemmalla ja lapsella on oma elimistö ja ajattelu niin eihän huolehtiminen toisesta tee vanhemman elämää vähäpätöiseksi, vähemmän tärkeäksi. Pitäkää ne omat ehtonne niin ette ole katkeria myöhemmin.
[/quote]
En minä ainakaan koe että menettäisin mitään elämällä lapsen ehdoilla. Rakastan lapsia, olen aina halunnut niitä ja onneksi niitä minulle suotiin. Rakastan elämää (ydin)perheessämme ja rakastan sitä että saan tehdä asioita perheeni ja lasteni kanssa. Minusta on ihanaa touhuta lasten kanssa ja mahtavaa kun he ovat niin pieniä että voin nauttia ihan yltäkylläisesti tästä ajasta heidän kanssaan. Harrastan sitten kun lapset ovat niin isoja että eivät vietä enää kanssani suurta osaa ajastaan. Ei minun yksilöni ole kadonnut mihinkään, olen edelleen minä. Minulla vain on lapsia joiden kanssa tykkään olla. Ja edelleen vietän aikaani samojen ystävien ja sukulaisten kanssa kuin ennen lapsia, he ovat joko äärettömän lapsirakkaita tai heillä on itselläänkin lapsia. En keksi mitään mistä olisin joutunut luopumaan lasten synnyttyä, elämäni on vain parantunut. Ja jos ero tulisi, en ottaisi heti uutta miestä vaan todellakin keskittyisin entistä tiiviimmin lapsiimme. En sano ettäkö haluaisin elää lopun elämääni ilman miestä, en haluaisi. Mutta miehen löytäminen ei olisi minulle tärkeysjärjestyksessä ensimmäinen asia. Ei sillä ettenkö arvostaisi sitä että minulla on rakas ja luotettava, ihana mies ja lasteni isä jakamassa arkea kanssani ja elämässä lastemme lapsuutta.
Minulle lapset eivät riitä elämän sisällöksi vaikka mukavia ovatkin. Ja sukulaiset eivät riitä ihmissuhteiksi. Haluan nähdä, kokea, matkustaa. Haluan tehdä merkittävän jäljen työlläni, muuttaa maailmaa. Haluan mennä maailman ääriin, haluan käyttää taitoni äärirajoille. Siksi elämä lasten ehdoilla ei sovi minulle. Mieheni on rakas mutta hänkään ei rajoita minua. Toiset tyytyvät, toiset pystyvät. Toisilla on hoivavietti, toisilla on voimakkaampi tahto.
Saattaa olla, että mulkoilisin jos naapurin yh-mammalla olisi Tirolilais-mekko ilman alushousuja ja viisitoista olutkolpakkoa kätösissään kun leikkii hiekkalaatikolla. Saattaisi mieheni katsoa pitempään ja se kieltämättä ärsyttäisi minua. Vetäisin letit solmuun oitis. Muuten minua ei keimailut kiinnosta. Sanon vaan, että päivää ja on ilmoja pidellyt ja sujautan pitkät sääreni meidän Silveradoon.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:01"]Jotkut naiset elää sillä valloittamisen ja hyväksynnän tunteella. Ovat koukussa tunteeseen, että saavat ihailua ja voivat valloittaa miehen, oli varattu tai vapaa. JS varsinkin jos on pettymyksiä takana, yh, niin vielä tärkeämmäksi koetaan itsetunnolle sen ihailun keräily. Pisteitä itsetunnolle siis.
Joskus se on niin läpinäkyvää, että tulee vaivaantunut olo. Pikkuisen myötähäpeä. Joskus se menee vaan huumorilla ja joskus säälittää. Ja täytyy myös huomioida, että osa keimailijoista on vaan luonnostaan tyrkkyjä tai pukeutuminen on huonosta tai kehittymättömistä mausta johtuen tyylisuunnaltaan Gina Tricot. Tai tietty rahan puutetta. Myös mulkun puutetta.
[/quote]blabla. Olen 40+ ja pukeudun vapaa-aikana farkkuihin, lenkkareihin ja säädylliseen paitaan. Silti miehet ovat kiinnostuneita, yleensä vakavaan suhteeseen. En todellakaan tyrkytä itseäni saati kaipaa ihailua mutta kuulen usein kuinka aito, valoisa ja tervejärkinen nainen olen. Ap:n kannattaa hakea apua huonoon itsetuntoon. Maailma on täynnä kauniita ihmisiä, turha haukkua naapurin yh:ta siitä että hän osaa vielä iloita lapsestaan ja elämästä, on nuori ja nätti. Sellainen saa aina miehen, myös vapailta markkinoilta.
blabla. Farkut ja lenkkarit ovat tylsät ja mitä ihmettä pukeutumisella on väliä? Et taida ymmärtää ihmismielen mekanismeja mutta onneksi tavallisia tylsiä miehiä riittää sinunlaisillesi tavallisen tylsille naisille.
Ei se haittaa että on nuori ja nätti mutta vallankäyttö ja sen testailu on major turn off ja tästä oli kyse 40+ lenkkaritantta. Mene mummo museoon mielipiteinesi.
Ymmärrän ap:tä. Naapurissani asuu yh, joka tosin ei keimaile eikä pukeudu paljastavasti, mutta joka on kaunis ja jolla on lähes täydellinen vartalo. Vaikka sillä naisella olisi jätesäkki päällä, niin näyttäisi seksikkäältä. Naapuri on myös mukava, iloinen ja hyvätuloinen. Luulinkin, että muutti tuohon pariskuntana, mutta pari päivää myöhemmin selvisi, että näkemäni mies olikin tämän naisen muuttoapuna ollut veli. Mieheni ihailee naisen hienoa autoa ja vaikka muuta väittää, niin myös naisen ulkonäköä. Naapuri keskustelee meidän molempien kanssa ja on ystävällinen, mutta mieheni ei jsokus saa silmiään irti tästä naisesta. Asumme paritalossa eikä naapurin näkemistä oikein voi välttää. Varsinkaan kesällä.
Kaikille naisille tekisi hyvää olla välillä itkuraivopotkun partaalla kun ei vertailussa pärjää jollekin hottikselle ja oma mies kuolaa toista naista turhan selvästi. Joutuu käsittelemään oman rajallisuutensa ja hyväksymään, että niillä avuilla on mentävä mitä on.
Fiksu mieheni on sanonut, että maailma on täynnä houkutuksia mutta sinut minä olen valinnut ja sinä olet minun. Ja minä olen sinun. Kukaan toinen ei olisi sinua parempi koska me sovimme toisillemme. Mitä sitä jossittelemaan.
Joten en ole kaunein, viisain, järkevin, seksikkäin, älykkäin, rakastettavin, hoikin, hauskin ja suloisin mutta olen ihan riittävästi mitä pitääkin olla tähän suhteeseen. Jee!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:23"]
Minä en halua miestä? No jos sitten naisen tai extraterrestiaalin.. Minusta tuo on itsepetosta ja itsesuojelua. Ei haluta uusia pettymyksiä. Totta kai jokainen ihmisistä pitävä ihminen haluaa itselleen sopivan kumppanin. Se vain ei ole helppoa. Kun kuulen jonkun sanovan "minä en halua miestä/naista" niin ajattelen, valehtelet.
[/quote]
Ei tuo nyt ihan yksioikoista ole. Minä olen 38-vuotias ja ihan rehellisesti voin sanoa etten ole koskaan ollut erityisemmin parisuhdehakuinen, pikemmin pakoinen. Olen yrittänyt parisuhdetta pari kertaa ja täytyy sanoa että not my cup of tea. Tai sitten en ole vain löytänyt sitä oikeaa :)
On se niin hirveää että joku nauttii lapsensa kanssa olosta..
Hahaha, kiva että ketuttaa. Terkkuja vaan miehelles. ;)
Se yh mamma
Kiitos, tää piristi mun päivän. :D
T. 21v yh-äiti
Tekee lapsen kanssa asioita, juttelee naapureille, tykkää lapsista ja pukeutuu sään mukasesti. Kuulostaa musta hyvältä naiselta. Missähän mahdatte asua? M26
Että kehtaakin käydä kaupassa ja tehdä aamupalaa ja vielä virkeänä. Ja kuka helvetti nyt kesällä kulkee ilman kelkkahaalaria. Ai niin. Se olikin yh. Selittää kaiken.
Sulla taitaa olla vitun huono itsetunto... itse olisin onnellinen tuollaisesta naapurista, täällä suurin osa on lapsettomia tai wt:itä
Joku kitkerä emakko siellä taas rutisee! :D
Pyydä sitä muuttamaan kaarinaan, tahdon tuollaisen naapurin
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:05"]Oletteko huomanneet, miten usein käy niin, etä kun nainen puhuu pariskunnalle, hän keskittää koko huomionsa yksin mieheen? Seuratkaapa, niin se vaan menee. Kyllä muakin ärsyttäis tollanen flirttailija. Miehet on niin toopeja, ettei ne huomaa mitään ja luulee olevansa maailman napoja.
[/quote]
Mä puhun yleensä naiselle, koska mies on hiljaa. Ei uskalla varmaan puhua, ettei nainen suutu. Mulla on kyllä ihan oma mies älkää huoliko.