Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa naapurin yh-mamma

Vierailija
09.05.2015 |

Esittää jotain vuoden äitiä ja on niin reipasta että. Äsken törmäsin rapun edessä häneen, oli tulossa lapsen kanssa kaupasta, hakivat kuulemma aamiastarvikkeita ja tarkoituksena oli tehdä yhdessä aamupalaa. Sen jälkeen sanoi menevänsä lapsen kanssa puistoon kun on niiiin ihana sää.
Helppoa kai se on kun on nuori ja vain yksi ja helppo lapsi.
Eniten v*tuttaa se kun jotenkin aina keimailee mun miehen edessä ja kyselee kuulumisia muka meiltä molemmilta, vaikka kysymys on ihan selvästi osoitettu miehelle.
Kohta on taas kesä ja se yh-mamma keikkuu pihalla pikkushortseissa ja topeissa niin reippaana leikkimässä oman ja pihan muiden kakaroiden kanssa. Tuossakin on vaan tarkoitus keikistellä lasten iseille.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänellä ainakin yksi heikkous, ei osaa ennakoida. Jos olisi fiksumpi niin olisi ostanut aamupalatarvikkeet jo eilen valmiiksi.

Mietin tässä että mistähän minulle ollaan kateellisia.

yh-äiti

Vierailija
42/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma täällä. Miksi, oi miksi nämä yh mammat kulkee vähä pukeisesti. Niin juuri siksi, et saisivat miehen. Sit ollaan niin pirteitä ja iloisia, mut oven takana kiehuu varmasti. hehhee, siinäpähän kiehutte, kun ette saa mun miestä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:28"]sama homma täällä. Miksi, oi miksi nämä yh mammat kulkee vähä pukeisesti. Niin juuri siksi, et saisivat miehen. Sit ollaan niin pirteitä ja iloisia, mut oven takana kiehuu varmasti. hehhee, siinäpähän kiehutte, kun ette saa mun miestä :P
[/quote]

Haha. Kovinpa onnelliselta kuulostat mätisäkki.

Vierailija
44/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää tämän ihmisen, vaikka aloitus ehkä provoksi tarkoitettu. Ikävä kyllä tekee tuota keikistelyä pihalla ihan tahallisesti ja esim. ajoittaa pihakäynnit juuri niin että tietyn perheen isä on paikalla...itse on minulle näistä kertonut, en kuvittele. On myös järjestänyt naapurit lastenhoitoavuksi niin, ettei tarvitse persettä liikauttaa esim. päivähoidon suhteen.

Vierailija
45/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aamupalaan tarvikkeet pitää löytyä jo valmiina, miettikää nyt lasta kun herää nälkäisenä mutta ei ole mitään syötävää vaan pitää mennä kauppaan. Kuulostaa vähän siltä että elämänhallinta on hukassa, LS-ilmo vois olla paikallaan että saa tarvitsemaansa tukea.

Vierailija
46/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos te kateelliset akat huolehtisitte ulkonäöstänne ja rakastaisitte miestänne niin ei tarvitsisi kihistä mustasukkaisena

Vierailija
47/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:31"]Kyllä aamupalaan tarvikkeet pitää löytyä jo valmiina, miettikää nyt lasta kun herää nälkäisenä mutta ei ole mitään syötävää vaan pitää mennä kauppaan. Kuulostaa vähän siltä että elämänhallinta on hukassa, LS-ilmo vois olla paikallaan että saa tarvitsemaansa tukea.
[/quote]

Kuka sanoi että ei ole syötävää. Hanhenmaksapallerot oli vaan loppu. Elarit tuli nääs. Vituttaako :D

Vierailija
48/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:28"]sama homma täällä. Miksi, oi miksi nämä yh mammat kulkee vähä pukeisesti. Niin juuri siksi, et saisivat miehen. Sit ollaan niin pirteitä ja iloisia, mut oven takana kiehuu varmasti. hehhee, siinäpähän kiehutte, kun ette saa mun miestä :P
[/quote]

Haha. Kovinpa onnelliselta kuulostat mätisäkki.
[/quote]

onnellinen olen ja hyvässä parisuhteessa. Miehenikin nauraa tälle keimeialijalle. viime kesänäkin sanoi, et on onnellinen etten oo lasten kanssa pihalla minarissa ja hypi paöjain jaloin lapsellisesti. Olen aikuinen ja en tarvitse miesten hyväksyntää lasten leikkipaikoilla.

Vierailija
49/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa naapurin lapseton mamma. On aina naama norsun v:llä. Törmäsin äsken ulkona, poltti tupakkaa ja valitteli krapulaa. Aikoo kuulemma maata päivän sängyssä.
Helppoahan se on kun elämän ärsyttävin asia olen minä, naapurissa asuva yh-mamma.
Aina kun törmätään, kyselen kuulumisia yleisellä tasolla. Jostain syystä naapurin mamma ei vastaa ikinä, "Pena" (naapurin mamman mies) sentään omaa jonkinlaiset käytöstavat ja vastaa.
Kesän korvilla vedän sään mukaiset vaatteet päälle. Jos on kuuma niin shortsit ja ohuen paidan. Jostain syystä naapurin mamma kokee tämän paljasteluna.
Ulkona tykkään leikkiä myös muiden lasten kanssa, lapsirakas ihminen kun olen. Jostain syystä naapurin mamma kokee tämän jonain naapurin miesten/näiden lasten isien vokotteluna.
PS. En muuten ole kiinnostunut "Penasta"

Vierailija
50/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sulla on kiva ja iloinen naapuri. Nyt omakin suu hymyyn ja turhat epäluulot pois! Normaali ystävällisyys ei tarkoita, että haluis sun miestä. Sulla taitaa olla vaan huono itsetunto.

Vierailija
51/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen naapurina oli tollanen tapaus. Ne ei tunnettu vielä mutta oli sirkutellut pitkään ja jutellut aina kun törmäsivät. Sitten oli iltasella kutsunut kylään tai ollut tulossa itse kylään. Mies oli vähän empinyt että onko tuo nyt hänelle sopiva ja ollut vähän etäinen. Lopulta päärynäsiiderin voimallla oli daami sanonut, että hän on tuollaista prinssiä odottanut, joka hänet valkoisella ratsulla pelastaa. Oli lopullinen turn offi.

Minun naapurini, vähän vanhempi yh taas soitti ovikelloani, että olisiko se sinun vahva mies kotona kun tarvitsisi ottaa yksi ovi pois saranoiltaan. Sanoin, että eiköhän se ole kotonaan kun vasta kuukausi tunnettu. Ja tätä naapuria minä taas en tuntenut ollenkaan. Enkä nähnyt tarpeelliseksi tutustuakaan.

Hankkikoon omat miehensä, mitä ihmettä tulevat siihen minun saaliilleni haaskailemaan, aikaansa ;)

Vierailija
52/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keimaileeko vai ei mutta kun itse olin yh niin sain kurjaa kohtelua puistokavereiden miehiltä. Eivät tervehtineet, olin kuin näkymätön. Enkä todellakaan keimaillut mitään, oli seksiä enkä elänyt puutteessa. Nyt naimisissa enkä ole tuollaista kokenut enää. Surullista.

Vierailija
53/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse ap pukeudut kesällä? Vaikka provohan tämä on.

Vierailija
54/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vinkata sille naapurille että meidän naapuri kämppä on tyhjillään? Olisi nimittäin tilausta tuollaiselle naapurille. Voisi jopa tarttua tuo iloisuus ja lapset tykkäisi ihan varmasti kun olisi yksi aikuinen lisää joka ei vain köki penkillä ulkoilun ajan puhelin kädessä.

Vierailija
55/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:28"]sama homma täällä. Miksi, oi miksi nämä yh mammat kulkee vähä pukeisesti. Niin juuri siksi, et saisivat miehen. Sit ollaan niin pirteitä ja iloisia, mut oven takana kiehuu varmasti. hehhee, siinäpähän kiehutte, kun ette saa mun miestä :P
[/quote]
On saanut minulta jo, ja tolta alakerran lumpulta. Se on kyllä varsinainen,huora vitutta koko ämmä. Aina perse levällään.

Vierailija
56/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Eihän se minun vikani ole jos himotan miehiänne ja joskus vaikka naiskentelenkin. Kyl se vika on siinä miehessä tai kulahtaneessa kotirouvassa. Yh elämä on ihanaa. Kukaan ei määrää tekemisiäsi tai tekemättä jättämisiä. Miehiä kyllä riittää jos munaa haluttaa mutta en mä niitä sohvalleni halua röhnöttämään. Riittää kun on yksi helppo lapsi hoidettavana.

Vierailija
57/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Haloo, ääliö. Se on NUORI ja pirteä mitä sä et ole.

Vierailija
58/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:16"]Esittää jotain vuoden äitiä ja on niin reipasta että. Äsken törmäsin rapun edessä häneen, oli tulossa lapsen kanssa kaupasta, hakivat kuulemma aamiastarvikkeita ja tarkoituksena oli tehdä yhdessä aamupalaa. Sen jälkeen sanoi menevänsä lapsen kanssa puistoon kun on niiiin ihana sää.
Helppoa kai se on kun on nuori ja vain yksi ja helppo lapsi.
Eniten v*tuttaa se kun jotenkin aina keimailee mun miehen edessä ja kyselee kuulumisia muka meiltä molemmilta, vaikka kysymys on ihan selvästi osoitettu miehelle.
Kohta on taas kesä ja se yh-mamma keikkuu pihalla pikkushortseissa ja topeissa niin reippaana leikkimässä oman ja pihan muiden kakaroiden kanssa. Tuossakin on vaan tarkoitus keikistellä lasten iseille.
[/quote]

Taidan asua naapurissa, mutta lapsia on kyllä enemmän :)

Vierailija
59/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, niin vanahkantaisia mietteitä. Joskus tuntuu, että tämä palsta on täynnä maalaisia, niin ahdasmielisiä ja vanhoillisia mielipiteitä täällä suolletaan. 

Tässäkin ketjussa naisen mitta on mies? Ja jotkut maalaisharakat luulee olevansa parempia ihmisiä koska niillä on joku dorka idioottipetteri vaivoinansa.... Hohoijaa, ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
60/68 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh! Minä 47-vuotias nainen käyn jopa töissä minarissa. Olen erittäin  mielelläni paljain jaloin ulkona, käytän jopa nahkaista minihametta. Omassa pihassa oon kesäisin biksuissakin. Niin ja minäkin olen naimisissa. 

Onneksi minun ei sen takia takia tarvitse pukeutua peittävästi vaan voin pukeutua naisellisesti ja jopa seksikkäästi

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:28"]sama homma täällä. Miksi, oi miksi nämä yh mammat kulkee vähä pukeisesti. Niin juuri siksi, et saisivat miehen. Sit ollaan niin pirteitä ja iloisia, mut oven takana kiehuu varmasti. hehhee, siinäpähän kiehutte, kun ette saa mun miestä :P [/quote] Haha. Kovinpa onnelliselta kuulostat mätisäkki. [/quote] onnellinen olen ja hyvässä parisuhteessa. Miehenikin nauraa tälle keimeialijalle. viime kesänäkin sanoi, et on onnellinen etten oo lasten kanssa pihalla minarissa ja hypi paöjain jaloin lapsellisesti. Olen aikuinen ja en tarvitse miesten hyväksyntää lasten leikkipaikoilla.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi