Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ + ~ ENSIKOT keskiviikkona 20.9.2006 ~ + ~

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=68228B][b]Mooli[/b]: ihania ultrakuulumisia hyytymistä huolimatta! :) Se on takuulla sieltä häipynyt, kun meet seuraavan kerran! Tosiaan ajattele, että eka sitä huolehtii tuleeko ikinä raskaaksi, sitten meneekö raskaus hyvin ja kohta pääset huolehtimaan lapsen puolesta ja sit se onkin jo teni-ikäinen ja saat olla sydän syrjällään, kun lapsi kiertää kylillä! ;) (Naksu on Bulgariassa.)

[b]Aftis[/b]: voi kun mukavaa kuulla siltä suunnalta hyviä uutisia vihdoin! Nyt vaan teet Quierot ja plussaat heti ekasta inssistä! :)

[b]Trixie[/b]: lupaavia oireita! *bd*

[b]Bianco[/b]: hyvä että teilläkin asiat etenee! Ties vaikka plussan saisitkin ennen lekuriin menoa... *bd*

[b]Peipposka[/b]: mulla on sama kurja juttu, että oireet joka kierrossa vähän erilaiset, joten paljoa ei voi mistään mitään päätellä. Ei oo kutsua tullut marraskuisiin häihin... Onkohan se eksynyt matkalla?! ;)

[b]Aqua[/b]: no toivottavasti meillä esteenä ei ole se, että mies on kova stressaamaan työasioista... :/

[b]Kind[/b]: kivoja uutisia! :)

[b]Juli[/b]: moiks! Koitetaan kovasti pyrkiä täältä pois ennen kuin palaat, mutta vähän huonolta näyttää! ;)

[b]Live[/b]: *bd*

[color=FF1493][b]Plussasäteitä Ensikoille!!! ++++++++++++++++++++++[/b]

[color=68228B]Killa

Vierailija
22/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat onnittelut merihepalle :) Paljon tarasukkia ja vaaviliimaa maha-asukille

kiitoksia porukalle onnitteluista, mulla on vielä niin epätodellinen olo. Tällä viikolla tein yhtenä aamuna testin, mutta vieläkin se vaan näyttää hailakkaa viivaa. Jos sitä kävis apteekista hakemassa jonkin ja testailis vielä viikonloppuna. Kai mä vaan haluun ne vahvat viivat ennen ku uskon.

Hoyt, mukavaa jos jaksat ottaa esittelypinon hoitaakseen.

Aftikselle tsemppiä hoitoihin :)

Lisbet: teillä kuullostaa olleen mukava reissu

Maitikka ja Mem: Tervetuloa mukaan porukkaan, tää on mahtavaa sakkia

Mä oon nyt kerenny hirveen huonosti palstaileen, on kiirettä pitänyt. olo ei oo kyllä yhtää raskautunut, mutta ei kyllä tätiä näy ja haaleet viivatkin pysyy testissä. Tulen taas ilmottelemaan kuulumisia..

-Sara-Maria-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuli tuosta yksi hauska kommentti mieleen, kun tehtiin mieheni kanssa kutsuja. Tehtiin siinä punaviinilasillisen rohkaisemana myös lista henkilöistä, joiden kutsu voisi vaikka hukkuakkin postissa.

Miehen suvussa on nimittäin jos jonkin moista säätäjää. Eniten pelottaa, että joku niistä vetää kovan kännin päälle ja alkaa tappelemaan (sitä vikaa siellä nimittäin on). No mies lupasi, että heittää henkilökohtaisesti häistä ulos niska-persusotteella häiriköijät.

Vierailija
24/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pari päivää vierähtänyt edellisestä visiitistä, enkä ihan ehtinyt ajatuksella kaikkea lukea..

AFTIS: Tsemppiä piikitykseen! Tunne on varmasti ihana, kun homma lähtee oikeasti rullaamaan? Vaikka varmasti myös huisin jännittävä? Kuten Killa sanoi, ota Q:sta mallia!

MERIHEPPA: Iso ONNENHALI!! Hienoa hienoa!!

MOOLI: Hienoa, että ultrassa kaikki hyvin! Hali!

KINDNESS: Hyvä, että kaikki on ok. Toivottavasti tärppi on käynyt!!

MEM: tervetuloa mukaan!! Toivottavasti yritys tuottaa pikaisesti hyvän tuloksen, ei täällä kuumeilupuolella kukaan jaksais kauan olla¿

ON: Mä olen ajatellut, että tässä kierrossa otan sen samperin plussan kaikista ongelmista huolimatta! Kp:stä ei nyt muistikuvaa, mutta oletan oviksen tulevan siis pe-su aikana. Ja perjantai-illan suunnitelmat ovat edelleen miehen kanssa voimassa... :)

G: Ikägalluppi tais olla jo jonkin aikaa sitten.. Loppukesän lapsi olen ja juuri 29 tuli mittariin. Mahdollisuudet siis vielä saada lapsi alle 30v on olemassa, jos plussa räpsähtää seuraavan 2 kk:n aikana...

Killalle ja Jessicalle vielä isot rutistukset ja muillekin mielettömän iso määrä plussapölyä!!

Oon@

Vierailija
25/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnittelut Saralla ja Hepalle plussasta. (Sekä tietysti kaikille muille joita en ole palstailutauolla onnitellut, kuten esim. Moolille).

Yritystauko on nyt ohi ja kuumeilu jälleen 100% käynnissä. Tauko johtui aikatauluongelmista miehen kanssa h-hetkillä ;). Lukemassa olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti teidän kuulumisia ja hengessä mukana elänyt. Pää on vain niin hatara, etten muista mitä piti kommentoida ja kenelle.

Lisbet oli käynyt SB:llä ja joku muu oli käynyt siellä kanssa. Itse kotiuduin sieltä reilu pari viikkoa sitten. Reissu oli mukava, mutta kyllä Nessebar vain oli ihana SB:n humun vastapainona. Täytyy kai se tunnustaa, että vanhaksi sitä on tulossa, kun ei jaksa enää bilettää...

ON: kp 22/26-28.

Fay

Vierailija
26/26 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen kirjoitus vain, on pakko onnitella Meriheppaa!!!! Paljon onnea kummallekin!!!

Kuulin saman ilouutisen tänään myös parhaalta ystävältäni!!!Ensimmäinen kaveri saa lapsen, olen niin innoissani!!! Ai niin, ikägallup; täytin juuri 27. Ja testasin taas tänään negan, kp noin 33/30-45? En jaksa enää laskea, koska odottelen vaan menkkoja. Ärsyttäviä nämä ylipitkät kierrot.