Naurattaa tyhmyydessään nuo torviprotestit
Metrosta noita katselen ja ajattelen, kuinka tyhmiä persuleita siellä autoissaan istuu painamassa torvea. Onko siinä kaikki, mihin he pystyvät? He eivät ymmärrä, että maailma on kuilun partaalla. Heille oman auton töötin painaminen luo tunnetta siitä, että heitä kuunneltaisiin. Samoin toivoivat Elannon hevoslähetit vuosisataa aikaisemmin, kun automobiili vei heiltä työt. Voi sinua pikku persulia, olet vain hiekkaa ajan suurissa kierteissä. Vain hiekkaa.
Salli, etelä-Helsinki (ei autoa)
Kommentit (17)
Bensanhinta ei ole vielä liian korkealla kun on varaa tehdä hupiajelua torvi pohjassa.
T: ammattikuski joka ei ymmärrä noiden tööttäilijoiden ajatuksen juoksua
Onko järkevämpää istua kadulla estämässä liikennettä?
Lisää vaan hintaa polttoaineeseen. Ainakin täällä on kakaroilla vielä varaa pärrätä koppimönkijöillä ja vanhoilla mersujen ja bemarien raadoilla ihmisiä häiritsemässä.
Vierailija kirjoitti:
Aika tarkalleen yhtä tyhmää
Vierailija kirjoitti:
Voiko noita verrata?
Vähän sama kuin vertaisit koneella lentämistä liitovarjoiluun....
T: ammattikuski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko noita verrata?
Elokapinalaiset matkustelevat Thaimaahan ym. mikä saastuttaa yhdeltä matkalta enemmän kuin autoilijan tarpeelliset ajot vuodessa!
Ja naurattaa tuo kansalaisaloite kans. Ei ole vaikea saada kannatusta aloitteelle, jossa vaaditaan verojen siirtämistä valtion maksettavaksi, mutta mistä kertymättä jäänyt vero säästetään? Mitä julkisia palveluita kansalaisilta poistetaan?
Miksi vihreämmät ihmiset ei pelasta maailmaa omalla kustannuksellaan? Miksi pitää kaikki saada maksamaan pienen vihreän eliitin harrastuksia? En minäkään vaadi muita maksamaan ralliharrastustani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihreämmät ihmiset ei pelasta maailmaa omalla kustannuksellaan? Miksi pitää kaikki saada maksamaan pienen vihreän eliitin harrastuksia? En minäkään vaadi muita maksamaan ralliharrastustani.
Ei tämä ole mikään kahtiajako. Kummatkin ovat typeriä, sekä vihreät että persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään kahtiajako. Kummatkin ovat typeriä, sekä vihreät että persut.
Kokkarit sitten ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko noita verrata?
Elokapinalaiset matkustelevat Thaimaahan ym. mikä saastuttaa yhdeltä matkalta enemmän kuin autoilijan tarpeelliset ajot vuodessa!
Montako elokapinallista tiedät? Montako heitä on yhteensä? Moniko heistä matkustaa thaikkuihin? Edes kerran vuodessa?
Vai perustuuko sinun mielipiteesi vaihtoehtomedioiden ja kommenttipalstojen "tietäjien" tietoon?
Minä tunnen elokapinoitsijoita noin 30 kpl, yksikään heistä ei matkustelee lentämällä mihinkään.
Ja jokainen heistä on töissä, yksityisellä, saaden oikeata palkkaa työstään.
Ymmärrän heidän pointin vaikka en aina jaksa ymmärtää heidän tekoja päämääränsä saavuttamiseen.
Ps. vietän vapaa päivää oltuani viikonlopun töissä kuskaten tavaraa ruokakauppoihin....
Vierailija kirjoitti:
Ja naurattaa tuo kansalaisaloite kans. Ei ole vaikea saada kannatusta aloitteelle, jossa vaaditaan verojen siirtämistä valtion maksettavaksi, mutta mistä kertymättä jäänyt vero säästetään? Mitä julkisia palveluita kansalaisilta poistetaan?
Ei ole mitään syytä olemassa, että verot pitäisi kerätä liikennevälineen mukaan. Verot pitäisi kerätä maksukyvyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Bensanhinta ei ole vielä liian korkealla kun on varaa tehdä hupiajelua torvi pohjassa.
Ammattikuskin on varmaan helppo tuollaisia umpityperyyksiä ulista, kun joku muu maksaa bensalaskun kuin sinä.
Viherväki suorastaan oksettaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikuskin on varmaan helppo tuollaisia umpityperyyksiä ulista, kun joku muu maksaa bensalaskun kuin sinä.
Viherväki suorastaan oksettaa minua.
Niin, ne mun polttoaine kulut maksat esim. sinä loppujen lopuksi.
Katsoa kun olen oman firmani kuski ja joudun nostamaan hinnoitteluani jonka sinä siis maksat korkempina hintoina ruuasta.
Tuollaiset typerykset kuin sinä, suorastaan oksettaa minua.
En ole persu enkä vihreä. Olen yksityisautoilija ja työssäkäyvä ihminen. Luontoarvot ovat minulle tärkeitä, mutta tässä maassa ei keksitä muuta tapaa hoitaa asioita, kuin verojen nostaminen. Autoilijoilta verotetaan jo 8 miljardia ja autoiluun palaa infran ja muun ylläpitoon jotain 200 miljoonaa. Taisin lukea jostain, että jos istutettaisiin metsää 200 miljoonalla niin saataisiin autoilun päästöt kumottua ihan käytännössä hiilidioksidin osalta. Ilmeisesti on kuitenkin tärkeämpää, että todellisten toimien sijaan kerätään rahaa johonkin päästökauppaan.
Fakta on se, että nyt kerätyillä rahoilla saataisiin helposti kumottua päästöt, jos ne rahat pistettäisiin siihen käyttöön, millä verukkeella ne kerätään. Sen sijaan ne kerätään ympäristön takia, mutta käytetään ties minne. No yhteiskunnan pyörittämiseen se menee, mutta mieluummin maksaisin lisää vaikka "yhteiskuntaveroa".
Nyt järjestetään aluevaalit eli tulee uusi hallinnollinen taso. Saadaanko yhtään lisää hoitajia tai lääkäreitä vai uusi elätettävä ryhmä poliittisista kumileimasimista? Sitten varmaan pitää polttoaineesta kerätä vähän lisää veroa, koska autoilu saastuttaa.
Nopeammat ja tehokkaammat autolähetit syrjäytti hevoset ja yksityisautoilija tehokkaampi ja joustavampi työntekijä kohteisiin kuin julkisiin sidottu työntekijä.