Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietit elämäsi ensimmäisen päivän täysi-ikäisenä?

Vierailija
09.05.2015 |

Muistatko vielä viikonpäivänkin?
Itsellä oli "kamalat" synttärit, tiistaina täytin ja samaan aikaan oli parhaan ystävän kanssa riitaa, ja poikaystävä intissä. Vietin päivän ensin koulussa, sitten kotona vollottaen ikävää. :D Seuraavana päivänä jo sovittiin ystävän kanssa, ja vietettiin kunnon pirskeet! :D
Miten te?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa ekaa kertaa itse röökiä lähikaupasta, kävin koulussa ja suoritin kirjalliset ajokorttia varten. Sain poikaystävältä kukan ja söpön koriste-esineen. Iltapäivällä leivoin kakun jossa oli pääkallokarkkeja koristeena ja join kaks siideriä :D Seuraavana päivänä oli inssi jonka jälkeen ajelin IHAN ITSE kaupungille shoppailemaan bilevaatteet viikonlopuksi. Muistaahan tuon. Tärkeä päivä.

Vierailija
2/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilin rannalla Kreikassa, illalla kävin poikaystävän ja hänen isäpuolensa kanssa syömässä ja takaisin hotellilla join yhden drinkin :D villiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kasilta kouluun, ja kolmelta kotiin. Koulun jälkeen laittauduin ja illalla lähdin sitten parhaan ystäväni kanssa baarikierrokselle kaupunkiin (asuin tuolloin maalla). Muistan kuinka vanhempani olivat kauhusta kankeina, että mulle sattuu tuolla jotain :D 18-v päiväni silloin v. 2008 sattui sopivasti perjantaille. Kaikki meni ok mutta kun ajoimme taksilla takaisin kotiin niin kaverini jätettii ensin kyydistä. Minäkin olin sen verran humalassa (en kuitenkaan tollonapäissään) että katsoin hänen talon väärin. Tyttörukka oli harhaillut pimeässä ja aivan paniikissa. Soitti meille että ei tiedä missä on. Äitihän suuttui tästä minulle aivan hulluna. Onneksi ystäväni isä löysi hänet melko pian! En ole tuon päivän jälkeen ollut kännissä kertaakaan, järkytyin niin tuosta kaverini hommasta.

Vierailija
4/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnussa kahden parhaan ystäväni kanssa sekä äidin ja hänen ystävänsä. Baariin en mennyt juhlimaan, yhdellä terassilla olin hetken. Tavattiin pari poikaa myös haha. Muistan vieläki, että minulle ei myyty kaupassa alkoholia sinä päivänä. Virossa. Huhu. Joku sääntö, että vasta päivä synttäreiden jälkeen.

Vierailija
5/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin vuosituhannen vaihtumista kavereideni kanssa ja baariinkin mahtui hyvin ilman suurempaa jonottamista vaikka sitä etukäteen pelättiinkin.

Vierailija
6/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:14"]

Mitä ihmeen teinejä täällä pyörii? Kuka voi tuollaista muistaa??

[/quote]

Mitä ihmeen seniilejä täällä pyörii, kun ei muista? ;)

Mä muistan hyvin: olin risteilyllä kavereiden kanssa ja sain olla koko ajan näyttämässä passia ostaessani drinkkejä :) Hauskaa oli :) t. N44
[/quote]

Mä en muista vaikka täytin noin puoli vuotta sitten :D

Vierailija
7/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tiistai. Aamusta iltapäivään koulussa, syötiin perheen kanssa ruokaa mitä mä halusin, illaks pubii istumaan, jossa nukahdin pöytään väsymyksestä :D

Vierailija
8/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin lauantaina 2001 18v. Lähdin kaverin poikaystävän kanssa baariin koska oli ainut täysi-ikäinen. Kierrettiin noin 10 paikkaa :) jäi hyvät muistot!!

Vierailija
9/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa tupakkaa, pidin pirkeet ja vedin kännit ja suuntasin baariin, josta lopulta lensin pihalle.

Vierailija
10/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin kankkusessa ja oksentelin.Kun yrtsääminen jatkui kolmatta päivää, tajusin että oli kyse jostain muusta. Kävin lääkärissä joka sanoi että minulla on ruokamyrkytys.Sain siis ruokamyrkytyksen, kun kävin yllä bilettämisen jälkeen snägärilla, ilmankos ne nakit maistui vähän oudolta, vaikka aika soossissa olinkin :D

Vierailija
11/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla autokoulun teoriakokeessa, päiväksi lukiolle ja sieltä kotia. Ei sen kummempi päivä. Kavereilta sain lahjaksi siivousvälineitä. En vieläkään ymmärrä miksi. Ehkä johtui siitä että olen mies ja olen syntynyt naistenpäivänä.

Vierailija
12/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isän luona käymässä, muustaakseni kävimme ravintolassa syömässä. Kävin luovuttamassa verta kun kerta sai.
Kaverien kanssa juhlistettiin sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
13/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensin koulussa tekemässä kokeen ja sen jälkeen menin kaverini kanssa baariin. Myöhemmin illalla menin vielä perheeni kanssa leffaan.

Vierailija
14/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa röökiä lähikaupasta. Sitä juhlaa.

Vierailija
15/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäpä olin. Töiden jälkeen pakolliset kahvittelut sukulaisten kanssa.

Vierailija
16/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin avasin kuoharipullon partsilla, siitä on joku kuva. Taidettiin käydä arkussa/kynällä/häppärissä.

Vierailija
17/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin samana päivänä luovuttamassa verta, joku tuolla aiemmin kävi myös. Kirjalliset tai inssi oli myös samana päivänä. Bileet illalla.

Vierailija
18/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen teinejä täällä pyörii? Kuka voi tuollaista muistaa??

Vierailija
19/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa, pahassa keuhkokuumeessa.

Vierailija
20/40 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja illalla juhlin. Oli siis perjantai

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi