Miten vietit elämäsi ensimmäisen päivän täysi-ikäisenä?
Muistatko vielä viikonpäivänkin?
Itsellä oli "kamalat" synttärit, tiistaina täytin ja samaan aikaan oli parhaan ystävän kanssa riitaa, ja poikaystävä intissä. Vietin päivän ensin koulussa, sitten kotona vollottaen ikävää. :D Seuraavana päivänä jo sovittiin ystävän kanssa, ja vietettiin kunnon pirskeet! :D
Miten te?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:14"]
Mitä ihmeen teinejä täällä pyörii? Kuka voi tuollaista muistaa??
[/quote]
Mitä ihmeen seniilejä täällä pyörii, kun ei muista? ;)
Mä muistan hyvin: olin risteilyllä kavereiden kanssa ja sain olla koko ajan näyttämässä passia ostaessani drinkkejä :) Hauskaa oli :) t. N44
Sidukkaa litkien ja vollottaen silmät päästäni. Silloinen poikaystävä keksi ihan täydellisen päivän jättää minut - 18v syntymäpäiväni.
Olin lomareissussa. Syntymäpäivän kunniaksi join junan ravintolavaunussa ensimmäisen laillisen olueni.
Samalla tavalla kuin joka ainoan synttäripäiväni sitä ennen, eli: sain aamulla lahjat, syötiin aamupala (riisipuuroa, sekametelisoppaa jne), koristeltiin kuusi ja varmaan katsottiin Joulupukin kuumaa linjaa siinä samalla pikkusiskon kanssa. Joulurauhan julistus Suomen Turusta telkkarin välityksellä, ja sitten tädin perheen luoksi illaksi, ja siellä sitten joululahjat ja -ruuat. Ainoa ero edellisiin synttäreihin oli, että sain lahjaksi elämäni ensimmäisen kännykän! :D
Terv. Jouluaattona -88 syntynyt
Näitä on kiva lukea, täytän syksyllä 18-v :) Omat suunnitelmat on siinä, että heti samana päivänä muutto omaan asuntoon, vihdoin, koska olen asunut 13-vuotiaasta lastenkodeissa yms. Synttärit tais olla tiistaina, joten puran tavaroita yms ti-pe ja sitten perjantaina juhlistaa synttäreitä, mutta isommin sitä, että laitoshelvetti on vihdoin ohitse. Alkoholia tuskin juon, se ei ole koskaan kiinnostanut minua.
N17
Oli ensin 8-16 koulussa, sen jälkeen istuin 1,5h autokoulun teoriatunnilla ja loppuillan tein fysiikan läksyjä. Tästä on pari viikkoa aikaa, joten muistikuvat eivät ole hirveästi hämärtyneet :D
Oli hiihtoloma. Poikaystävä vei minut Sealifeen ja pitsalle. Varsinaista lahjaa en muista, mutta Sealifesta sain pehmopingviinin.
Muistan aika hyvin! Äiti heitti mut keskustaan aamulla, näin ison lauman ulkoilutettavia corgeja, kävin ostamassa tupangia matkalla koululle, tais olla koeviikko ja bilsankoe. Keskipäivällä kävin parhaan kaverini kanssa allekirjoittamassa vuokrasopparin ja saatiin avaimet kouraan. Käytiin perheen kanssa syömässä, söin kanaa&vihanneksia punkkukastikkeella, jäin keskustaan ruokailun jälkeen, kävin alkossa ostamassa viunaa ja menin tyhjään uuteen kämppään juomaan, lattialla makoillen. Sitten kaveri kävi hakemassa autolla heille illanviettoon, joka tosin keskellä koeviikkoa ollessaan ei ollut kovin hurja, krebattiin viikonloppuna isommin, joten loppujenlopuksi olin siellä yksin tukevassa humalassa :D nukuin kaverin luona ja siinähän se tais olla. Ihan jees!
Muistan hyvin. Se oli lauantai ja vietin sen töissä.
Olin lukiossa, muistaakseni oli koekausi ja joku typerä koe iltapäivällä. Illalla piti lukea seuraavan päivän kokeeseen. Varsinaiset juhlat oli seuraavana viikonloppuna.
Makasin kotona flunssassa ja katsoin Doctor Whota netflixistä. Isä yllätti mut tulemalla kotiin berninpaimenkoiran pennun kanssa. Entinen koira oli kuollut vähän päälle vuosi sitten ja mä en vaan oppinut siihen koirattomaan elämään.
Hiihdin viestin ankkuriosuuden nuorten SM-kisoissa.
Mua oikeasti häiritsee etten muista. Ei tullut edes mitään pieniä muistikuvia, vaikka luin muiden viestit.
T. 39 v.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:42"]Oli hiihtoloma. Poikaystävä vei minut Sealifeen ja pitsalle. Varsinaista lahjaa en muista, mutta Sealifesta sain pehmopingviinin.
[/quote]
Söpöä!
Aamulla meikki ja kampaus, sitten vanhojen tanssit ja hieno ruokailu ja lopuksi illalla vielä vanhojen juhlat! Oli kiva päivä!
Siitä on vasta vajaa 7 vuotta aikaa niin muistan.
Lapsellista meininkiä :D se oli maanantai, kävimme kapakassa illalla silloisen poikaystäväni ja ystäväni kanssa. Aiemmin päivällä olin saanut lahjaksi toivomani hajuveden ja kauniit helmet. Kapakassa riideltiin poikaystävän kanssa, lennettiin ulos ja lähdin ystävälle yöksi.
Seuraavana päivänä tein positiivisen raskaustestin.
Oli torstai. Aamulla kävin kirjallisissa, oli lyhyt koulupäivä ja illalla harrastusseuran pikkujoulut. Oli tosi kylmä päivä muttei vielä lunta, vaikka täällä yleensä synttäreitteni aikaan on. Viikonloppuna juhlittiin kunnolla.
Vm. 1983.
Aamulla painelin tupakki ostoksille ja siitä kouluun. Illalla kävimme istumassa paikallisessa pikku baarissa ja pettymys oli suuri :D odotin jotain suurta ja mahtavaa.. Niin ja päivä oli torstai.
Kauheassa krapulassa baariin sunnuntaina. Sunnuntaisin oli siis aina kantiksessamme täystupa ja kaikennäköstä ohjelmaa. Olin ryypänny koko viikonlopun hurjasti. Ei siinä, olen baareissa käynyt 16-vuotiaasta asti, ja juurikin sinä sunnuntaina kun täytin 18, kantiksen poke kysyi henkkarit kun joku oli "ilmiantantanut" mut :D. Koskaan niitä ei siellä kysytty, tunsivat mut hyvin koska vietin siellä paljon aikaa. Se ilme poken naamalla kun se näki että täytin sinäpäivänä 18. Ja olen siellä jo 2 vuotta istuskellut. No ei muuta kun synttäri shotit pöytään.
Kävin maistraatissa vaihtamassa sukunimeni