Miksi kaikki eivät halua koronarokotetta lapselleen?
Kommentit (16)
Miksi se pitäisi ottaa?
Piikkiproteiini itsessään on vaarallinen, mahdollisesti prioni, joka tunkeutuu aivoihin.
Lapselle tauti usein on lievä, jolloin virus ei mahdollisesti tuota paljoa piikkiproteiiniakaan?
Rokote saa elimistön tuottamaan ihan valtoimenaan piikkiproteiinia, joka varastoituu esim. pernaan ja sukuelimiin (osui silmiin tutkimus). Eikä edes estä tartuntaa. Jolloin saa paljon enemmän piikkiproteiinia, useat rokotukset ja tartunnat päälle?
Pitkäaikaisvaikutuksia EI ole tutkittu sen enempää lapsilla kuin aikuisilla ja myyntilupakin on tulossa vasta 2023. Siihen saakka kokeellinen rokote, joka on äkkiä hutaistu markkinoille, koska ei ole parempaakaan lohdutusta pelokkaille ihmisille. Ei ole myöskään riskitön, boostereiden on tutkittu laskevan immuunikykyä. Kuukautishäiriöitä aiheuttaa myös tutkimusten mukaan noin 40% naisista (ja lapsista), eli ei ole hyväksi hedelmällisyydelle, oli haitta sitten tilapäinen tai ei. Toinen pohjautuu norjalaiseen tutkimukseen, toinen Portlandissa tehtyyn, eli ei mitään Pietarin trollien kehitelmiä tai foliohattujuttuja.
Sitä tarjotaan lapisille eli ei siis edes suositella!
Siksi koska lapseni on ollut jo monessa flunssassa eikä yksikään ole ollut korona. Peruisin omatkin rokotteet jos pystyis. Muutenkin rokotukset ovat jo loppusuoralla piikkinarkitkaan enää saa muutaman kuukauden välein uutta rokotetta mahtaa harmittaa.
Toiset haluavat vaistomaisesti suojella lapsiaan epämääräisiltä piikityksiltä, toiset eivät
On muistissa vielä sikainfluenssarokote ja narkolepsia?
Se on kaikkea muuta kuin tutkittu. Tämä rokotus jos mikä on tuotu kiireellä käyttöön ja ei ole wdes kunnollista näyttöä, että siitä olisi kunnolla hyötyä saati, että olisi turvallinen.
Miksi ottaa rokote kun se ei auta mitään.
1. Pelätään rokotteen sivuvaikutuksia
2. Ei koeta rokotetta tarpeelliseksi (eihän läheskään kaikki ota influenssarokotettakaan)
Sen suoja on vain joitakin kuukausia. Eikä silloinkaan kovin häävi.
Se juna meni jo. Lääkäritkin sanoo jo että korona on pelkkä flunssa ja toistuvia rokotuksiakaan ei suositella.
Miksi KUKAAN haluaa piikittää lapseensa piikkiproteiinia, mikä on saanut hätäluvan ihmiskokeita varten vuoteen 2023 asti? Itse olen jo sen ikäinen että se on voi voi, jos lähtö tulee ja siksi piikin otin, mutta ei tullut mieleenkään saastuttaa lapsiani.
Ajattelen niin, että näihin korona rokotteisiin liittyy riskejä, mutta uskon että niiden hyödyt aikuisille on suurempia kuin haitat, joten olen itse ottanut rokotukset. Lapsilleni en noita rokotuksia halua, koska lapset yleensä sairastaa Koronan lievänä joten riskit ovat suuremmat kuin hyödyt. Itse asiassa meidän lapset sairasti sen nyt viikon sisään. Kumpikin oksensi kerran ja niillä oli päivän ajan hieman lämpöä.
Korona on luonnonlahja ihmiselle, se iskee vain mätiin ihmisiin pahiten.
Koronaa on suojeltava ja antaa tehdä työnsä.