Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin yöllä kahden miehen kanssa!?! Kysy jotain

Vierailija
09.05.2015 |

Näin tosiaan kävi. N36

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:35"]Amk ja kasvatustieteitä. Ja lukiosta hyvä keskiarvo ja E:tä ja M:ä kirjoituksista.
[/quote]Hmm.. Sulla ei tainnut olla lukiossa lääkärintarkastusta? :)

Vierailija
42/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, huomasin sen että, puhelimella kun laittaa hymiön, niin viesti katkeaa siihen. Vaikka kirjoittanut paljon sen jälkeen. Tullut joistain viesteistä vähän lyhyitä ja jopa tylyjä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehet pelaajien sisä? Vapaita? Onko kivaa seraavalla kaudella nähdä kaukalon laidalla?

et kai maksua ottanut kun huoraksi haukuttavan pelkäät?  Eikön tuossa olla saamassa enemmänkin kuin antamassa? 

Vierailija
44/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis isiä 

korjaa 37

Vierailija
45/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. No oli miten oli, todella "ärhäkkää" porukkaa täällä palstalla, niin harvoin käyn. Minä en todellakaan ylistystä tullut hakemaan. Olen kanssasi samaa mieltä, ettei yksittäiseen kommenttiin pidä tarttua. Eikä se ollut tarkoitus. Miten tämä tähän nyt meni? hih

Vierailija
46/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaajien isiä olivat. Ei mua nolota, ei sattunut mitään noloa. Ihan tarkkaa selvyyttä parisuhde statuksista mulla ei ole..

Vierailija
47/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, oli varmaan ihanaa! Mä haluisin kansssa! Kerro mitä kaikkea teitte, vuorotellen, yhtaikaa...?detaleja :)

Vierailija
48/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut tupla munaa pildeen? Olisit saanut römpsän täyteen kerrankin.
Itse en pystyisi touhuamaan jos toinen mies mukana, mutta haluaisin joskus olla kahden naisen kanssa.
T.mies

Vierailija
49/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko päättäjäisissä kahvia tarjolla? Onko vanhin lapsesi ns. tyypillinen esikoinen? Onko sulla jo kesäsuunnitelmia?

Vierailija
50/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:27"]Tavallaan. Yhdessä mentiinkin baariin. Tosin isommalla porukalla. Oli lasten jääkiekko harrastuksen kauden päättäjäiset. Siis vanhemmille, ketkä ovat olleet aktiivisesti seuran toiminnassa mukana..
[/quote]

No jos näin on niin minulla on aavistus siitä kuka olet :D oletan kuitenkin että tuo kertomasi ei ole totta.

Vierailija
51/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse sitten vapaa vai varattu?

Vierailija
52/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin heidän välissä sängyssä. Hyväilin kumpiakin. Ja ne mua, oli mahtava tuntea kun 4 kättä hyväilee mua. Sitten vuorotellen varmaa kaikissa asennoissa. Yksi kerrallaan oli sisällä. Tai tavallaan molemmat jos suuseksi lasketaan. Sillain kutakuinkin meni..

Vierailija
53/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:03"]Ensin olin heidän välissä sängyssä. Hyväilin kumpiakin. Ja ne mua, oli mahtava tuntea kun 4 kättä hyväilee mua. Sitten vuorotellen varmaa kaikissa asennoissa. Yksi kerrallaan oli sisällä. Tai tavallaan molemmat jos suuseksi lasketaan. Sillain kutakuinkin meni..
[/quote]

Mikä sormi oli anuksessa? Pesikö kädet saippualla?

Vierailija
54/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmasti mahtavaa! Eikö huoleta, että miehet kertovat kaikille yksityiskohtaisesti illan kulusta? Ottivatko he valokuvia tarinankerronnan elävöittämiseksi?

Vierailija
55/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako lapsesi leftiä vai rightiä? Entä näiden miesten lapset?

Vierailija
56/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat kertoa noin paljon täällä? Tai sitten vain provoilet...

Vierailija
57/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kausi meni? Palkittiinko joku? Kenen pitäisi seurata Kummolaa liiton uutena puheenjohtajana?

Vierailija
58/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko velotit? Voiko sut tilata firman saunailtaan?

Vierailija
59/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veloittanut. Saku Koivu Kummolan seuraavaksi. Palkittiin. Kausi meni hyvin. Ei voi tilata. Ja ei kukaan pysty arvaamaan kaupunkia, seuraa, henkilöitä. Jos joku arvaa kaupungin oikein, niin sen voin paljastaa.

Vierailija
60/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 08:20"]En veloittanut. Saku Koivu Kummolan seuraavaksi. Palkittiin. Kausi meni hyvin. Ei voi tilata. Ja ei kukaan pysty arvaamaan kaupunkia, seuraa, henkilöitä. Jos joku arvaa kaupungin oikein, niin sen voin paljastaa.
[/quote]

Entä jos Wallinheimo asettuu ehdolle, onko silti Saku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi