Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin yöllä kahden miehen kanssa!?! Kysy jotain

Vierailija
09.05.2015 |

Näin tosiaan kävi. N36

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä, että sovitusti tulevat pelin jälkeen meille. Lapset jäävät vielä mummolaan!!! Yes! -Ap

Vierailija
2/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla oli päällä siellä baarissa/illanvietossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kavereita, eivät olleet tehneet aiemmin. Kaikille ensimmäinen kerta. Ei oltu suunniteltu, mutta nyt kun ajattelen, niin tunnelma oli jo virittynyt baarissa. Samalla taksilla mentiin ja mun luo. Taksiin mentäessä oli vielä tarkoitus, että jään yksin kotiin. Juttu oli kuitenkin kesken, niin toinen niistä sanoi, että saahan tännekin taksi tilattua jos tullaan vähäksi aikaa. No siitä sitten yhdet drinksut otettiin ja ne alkoivat kehua mua. Ja toinen sanoi, että on halunnut mua. No niiden käsi sitten olikin mun reidellä ja ajattelin, että antaa mennä nyt sitten vaan. Siirryttiin siitä sitten sänkyyn, eivät ujostelleet. Suulle ei kyllä suudeltu, mutta kaulaa, rintoja ja hmm, kyllä suudeltiin. Otin kummaltakin suihin, toinen takaapäin ja toiselta suihin. Samalla se keneltä otin suihin hyväili mun klittaa, silloin tulin ensimmäisen kerran. Sitten oli vähän taukoa, sitten uudestaan aloitettiin, toinen sitten sai orgasmin kun oli takaapäin. Toinen tuli lopuksi perinteisesti lähetyssaarnaajassa ja sain toisen orgasmin, toinen silloin imi mun rintoja. Olivat tosi mukavia mua kohtaan, tuntui jopa, että heille tärkeintä, että minä nautin. Olivat kuitenkin sopivasti itsevarmoja, että ottivat ohjat käsiinsä.

Vierailija
4/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:53"]

Miehet ovat kavereita, eivät olleet tehneet aiemmin. Kaikille ensimmäinen kerta. Ei oltu suunniteltu, mutta nyt kun ajattelen, niin tunnelma oli jo virittynyt baarissa. Samalla taksilla mentiin ja mun luo. Taksiin mentäessä oli vielä tarkoitus, että jään yksin kotiin. Juttu oli kuitenkin kesken, niin toinen niistä sanoi, että saahan tännekin taksi tilattua jos tullaan vähäksi aikaa. No siitä sitten yhdet drinksut otettiin ja ne alkoivat kehua mua. Ja toinen sanoi, että on halunnut mua. No niiden käsi sitten olikin mun reidellä ja ajattelin, että antaa mennä nyt sitten vaan. Siirryttiin siitä sitten sänkyyn, eivät ujostelleet. Suulle ei kyllä suudeltu, mutta kaulaa, rintoja ja hmm, kyllä suudeltiin. Otin kummaltakin suihin, toinen takaapäin ja toiselta suihin. Samalla se keneltä otin suihin hyväili mun klittaa, silloin tulin ensimmäisen kerran. Sitten oli vähän taukoa, sitten uudestaan aloitettiin, toinen sitten sai orgasmin kun oli takaapäin. Toinen tuli lopuksi perinteisesti lähetyssaarnaajassa ja sain toisen orgasmin, toinen silloin imi mun rintoja. Olivat tosi mukavia mua kohtaan, tuntui jopa, että heille tärkeintä, että minä nautin. Olivat kuitenkin sopivasti itsevarmoja, että ottivat ohjat käsiinsä.

[/quote]Kuulostaa hyvältä

Vierailija
5/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan tavalliset tiukat farkut. Valkoinen paita ja alla toppi. Onneksi olin sattumalta laittanut vähän sexymmät pikkarit. Yleensä alkanut mummomallisia alkanut pitää. Hih

Vierailija
6/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot huora! Nussit toisten miehet ja ylpeä itsestäsi!!!

Vierailija
7/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö panettaa?

Vierailija
8/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pics or it didn't happen.

Vierailija
9/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitko molempiin reikiin yhtäaikaa?

Vierailija
10/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen ollut kahden naisen kanssa samaan aikaan.

M39v

Vierailija
11/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Ei ollut peppujuttui. Korkeintaan sormi

Vierailija
12/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä miehet olivat?

Vierailija
13/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pyllyyn?

Vierailija
14/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut saada parrua pebaan?

Vierailija
15/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäisiä. Toinen vuoden nuorempi. En tiedä miksei peppuun. En oikein halunnut..

Vierailija
16/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako kun et saanut persiiseen?

Vierailija
17/77 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäaikaa?

Vierailija
18/77 |