Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet tupakalla ollessasi?

Vierailija
08.05.2015 |

Itse useimmiten ajattelen maailmankaikkeutta, sitä kuinka me kaikki hengitämme samaa ilmaa ja kuinka paljon on erilaisia saasteita ilmassa. Mietin myös mitä ihmiset mahtavat touhuta sillä hetkellä kodeissaan tai jos vaikka auto ajaa ohitseni niin minne kuski on matkalla tai mistä hän on mahdollisesti tulossa. Tietenkin mietin paljon muitakin asioita mutta tuossa yleisimmät :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

420

Vierailija
22/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä, etten voinut antaa lapsilleni kaunista ja siistiä kotia, jonka he olisivat ansainneet. Meillä on rumaa, likaista ja sotkuista enkä muuhun kykene. Kun lapset oli pieniä, asiat oli toisin.

Nyt minä olen toisin ja olen siitä hirveän pahoillani. Ihan hirveän pahoillani. Näitä asioita mietin romuja täynnä olevalla parvekkeella kun tupakoin, enkä osaa aloittaa mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyöpää

Vierailija
24/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkon integraaleja päässäni.

Vierailija
25/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:44"]

Mietin sitä, etten voinut antaa lapsilleni kaunista ja siistiä kotia, jonka he olisivat ansainneet. Meillä on rumaa, likaista ja sotkuista enkä muuhun kykene. Kun lapset oli pieniä, asiat oli toisin.

Nyt minä olen toisin ja olen siitä hirveän pahoillani. Ihan hirveän pahoillani. Näitä asioita mietin romuja täynnä olevalla parvekkeella kun tupakoin, enkä osaa aloittaa mistään.

[/quote]

No olisko hyvä alottaa ihan vaikka siitä tupakanpoltosta:) Säästäis siinäkin kuitenki aika paljon :) Vai mitä itse olet mieltä ??

Vierailija
26/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen harvan kerran kun tupakoin, niin mietin MITEN IHANAA ON MAKSAA PALJON VEROA.

Vierailija
27/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ruumiinavauksia ja kaljaa.

Vierailija
28/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen naapurin rouvaa alastomana...

Vierailija
29/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tupakointiaikana syyllisyyttä siitä etten osannut samalla pohtia filosofisia. En osannut tuolloin pysähtyä vaan suoritin kaiken. Siksi olinkin niin riippuvainen monesta asiasta ja aineesta. Nyt kun en enää polta/juo/ym, osaan istua puiston penkillä "turhaan". Sori ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi