Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma vai cittari?

Vierailija
08.05.2015 |

Perusteluja kiitos.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sit kummat perustelut ehkä....

Cittari oli ennen parempi kuin Prisma (Rovaniemi). Prisma on ulkoisesti huonommassa kunnossa. Ikivanhat hyllyt, kulahtaneet pinnat ja minusta ikävä pohjaratkaisu (mitäpä sille ympyrän neliöimiselle voi!). Hyllyt alkuvuodesta usein tyhjänä. No, viime aikoina puntit ovat tasaantuneet. Saan jostakin syystä huonon olon Cittarissa. Ikinä ennen en ole missään rakennuksessa saanut sellaista oloa, kuin viime aikoina, jos olen pidemmän aikaa täkäläisessä Cittarissa. Tuntuu kuin olisin allerginen tuolle talolle. Lyhyet käynnit eivät tunnu sen kummemmalle. Pidemmästä käynnistä tulee päänsärky ja huimaava olo. Se lähtee pois jonkun aikaa siitä, kun pääsen siitä Cittarista pois. (On tullut mieleen tuon rakennuksen alava sijainti joen vieressä, tai ehkä oon itse vaan luulotautinen)

Roin Cittarin pohjaratkaisu on minusta rauhallisempi kuin Prisman pohja ja useimmiten on hyvät lihavalikoimat. Hyllyissä kaikkia tuotteita mitä etsin. Prismakin ihan ok, jos ei tarkempaan katsele paikkojen ulkonäköä (itäblokki tyyliin nuhjuinen ilme, vaikka pakastealtaita ovatkin uusineet). Prisma on ainakin paljon halvempi. Vaatteita hyvin Prismassa! Ruokavalikoimassa on vain jostain kummasta syystä usein joitain tarvitsemiani ollut loppunut.

Täyttä mutua tämä mielipide! :)

Vierailija
22/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari, koska tässä meidän kaupungissa ei ole Prismaa!

Toisaalta helpompi näin, olisi aika rasittavaa seurata kolmen kaupan hintoja. Nyt teen ostokset Lidlissä ja Cittarissa ja tiedän aika hyvin mitä kannattaa kummastakin kaupasta ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun kysyisi Korso vai Pariisi. 

Vierailija
24/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, halvempi ja paremmat tuotteet

Vierailija
25/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari. Siistimpi erityisesti ruuhkaikoina, kivempi esillepano, pienemmät jonot, halpoja erityiseriä ym kivoja tarjouksia.

Vierailija
26/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vastaus kuin seiskalla.

#5: terveiset kauppiaalta

Vierailija
27/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:28"]Mulla on sit kummat perustelut ehkä....

Cittari oli ennen parempi kuin Prisma (Rovaniemi). Prisma on ulkoisesti huonommassa kunnossa. Ikivanhat hyllyt, kulahtaneet pinnat ja minusta ikävä pohjaratkaisu (mitäpä sille ympyrän neliöimiselle voi!). Hyllyt alkuvuodesta usein tyhjänä. No, viime aikoina puntit ovat tasaantuneet. Saan jostakin syystä huonon olon Cittarissa. Ikinä ennen en ole missään rakennuksessa saanut sellaista oloa, kuin viime aikoina, jos olen pidemmän aikaa täkäläisessä Cittarissa. Tuntuu kuin olisin allerginen tuolle talolle. Lyhyet käynnit eivät tunnu sen kummemmalle. Pidemmästä käynnistä tulee päänsärky ja huimaava olo. Se lähtee pois jonkun aikaa siitä, kun pääsen siitä Cittarista pois. (On tullut mieleen tuon rakennuksen alava sijainti joen vieressä, tai ehkä oon itse vaan luulotautinen)

Roin Cittarin pohjaratkaisu on minusta rauhallisempi kuin Prisman pohja ja useimmiten on hyvät lihavalikoimat. Hyllyissä kaikkia tuotteita mitä etsin. Prismakin ihan ok, jos ei tarkempaan katsele paikkojen ulkonäköä (itäblokki tyyliin nuhjuinen ilme, vaikka pakastealtaita ovatkin uusineet). Prisma on ainakin paljon halvempi. Vaatteita hyvin Prismassa! Ruokavalikoimassa on vain jostain kummasta syystä usein joitain tarvitsemiani ollut loppunut.

Täyttä mutua tämä mielipide! :)
[/quote]
Ite täysin samaa mieltä.
ap

Vierailija
28/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. Suurin osa tuotteista halvempia tai saman hintaisia kuin Cittarissa ja päälle vielä bonukset. Plussa paljon huonompi systeemi.
Cittariin tulee uutuudet ensin, joten jos niitä haluan, käyn Cittarissa.

Vierailija
29/46 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann.

Mutta noista kahdesta Citymarket, koska kauppiasvetoisissa K-ryhmän liikkeissä on järjestään parempi valikoima ja houkuttelevampi esillepano kuin ossuuskaupoissa. Ai niin, mutta sieltähän saa sitä poonusta! Kyllä kannattaa kantaa rahat ossuuskauppaan.

Vierailija
30/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kyllä Cittarissa tai Prismassa, mutta saako sieltä ruuan 20 €:lla viikossa yhdelle hengelle? Kun täytyy pärjätä 20 €:lla viikossa ruokaan, olen työtön. Jos toimii tällä summalla, vaihdan ilomielin kapitalistiseen K-kauppaan, ja vasemmistolaiseen Prismaan Lidlistä. Muuten ei tule kauppoja.

Vierailija
31/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:06"]

Kävisin kyllä Cittarissa tai Prismassa, mutta saako sieltä ruuan 20 €:lla viikossa yhdelle hengelle? Kun täytyy pärjätä 20 €:lla viikossa ruokaan, olen työtön. Jos toimii tällä summalla, vaihdan ilomielin kapitalistiseen K-kauppaan, ja vasemmistolaiseen Prismaan Lidlistä. Muuten ei tule kauppoja.

[/quote]

Korjaan sinua vähän: Prisma on lähinnä kepulainen, ei vasemmistolainen.

Vierailija
32/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä kaikki pääosin, erikoisemmat cittarilta.

Vierailija
33/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:09"]

[/quote]

[/quote]

Korjaan sinuakin. Mieti osuuskuntaa yritysmuotona. Voiko sen vasemmistolaisempaa yritysmuotoa olla?

Vierailija
34/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, koska se on lähempänä ja ostoksemme tulevat siellä Cittaria halvemmaksi. Valikoima on aivan riittävän laaja, voisi puolestani olla suppeampikin, mutta pääasia että samasta kaupasta/rakennuksesta löytyy lähes kaikki mahdollinen. Pahimpina ruuhka-aikoinakin kassajonot liikkuvat sutjakkaasti eteenpäin, Cittarissa lyhytkin jono kestää ja kestää ja kestää... Kassakoneet antavat myös Cittarissa useammin väärän hinnan ja se on kieltämättä raivostuttavaa, kun ei tunnu olevan mikään poikkeus vaan pikemminkin arkipäiväistä! Tykkään myös siitä, että Prismasta ostettujen tuotteiden takuutiedot tallentuvat automaattisesti s-kanavalle, en tosin tiedä tapahtuuko Plussakorttia käytettäessä samoin? Cittarissa asioin nykyään enää vain Omo+Kivi-tuikku -kampanjan aikana, jos sattuu olemaan Cittarin suuntaan muutakin asiaa, tosin ne myymälöissä olevat tuikut ovat useimmiten olleet eri värisiä mitä mainoksissa. (Anteeksi rivivälien puute, kirjoitan mobiilina)

Vierailija
35/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:38"]

Sama vastaus kuin seiskalla.

#5: terveiset kauppiaalta

[/quote]

Hahaha, googletappa tuo Kupittaan sittarin kauppias. Noilla parin miljoonan vuosituloilla ei varmaan paljoa tarvitse av:lla perjantai iltaisin putiikkiaan mainostella.. :D 

Vierailija
36/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:09"]

[/quote]

[/quote]

Korjaan sinuakin. Mieti osuuskuntaa yritysmuotona. Voiko sen vasemmistolaisempaa yritysmuotoa olla?

[/quote]

Aivan, mutta SOK on kyllä juuriltaan maalaisten (kepulaisten) osuuskunta. Nyt jo edesmennyt E-liike oli vasemmistolainen osuuskauppa.

Vierailija
37/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, mut ei olisi ensimmäinen kerta kun cm-kauppias täällä kauppaansa mainostaisi :)

Vierailija
38/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:41"]

Tiedän kyllä, mut ei olisi ensimmäinen kerta kun cm-kauppias täällä kauppaansa mainostaisi :)

[/quote]

no aika kaukaa haettua ottaa kaikki kehuvat kommentit yrittäjän mainostuksena. Onko sitten kaikki cm:ia haukkuvat kommentit S-ryhmän edustajien kirjoittamia ja toisaalta prismaa kehuvat kommentit samoin? Valoja päälle taas.

Vierailija
39/46 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa mennyt meno aivan järjettömäksi "halpuutuksen" takia. Jonottaa saa vaikka kuinka kauan kun kassoja niin vähän auki. Ei toivoakaan että ehtisi esimerkiksi lounastarpeet saada lounastunnin aikana. Työntekijät vaikuttavat myös väsyneiltä, lieneekö vähennetty tunteja halpuutuksen myötä?! Tältä näyttää asiakkaalle kun saa jonottaa!!! Osastoilla tavarat ovat huonommin saatavilla kuin ennen. Käytän tästä eteenpäin muita kauppoja. Nyt riitti. 

Vierailija
40/46 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikauppana on iso Prisma, jossa oikein mainio valikoima verrattuna muihin lähikauppoihin verrattuna. Joku mainitsi, että cittarissa ois paremman irtokarkkivalikoimat niin eipä ainakaan täällä meillä päin.. päin vastoin. Itse käyn kaikissa vuorotellen, Lidl, Prisma ja Cittari. Kaikki on lähellä. Jos ei tarvii kuin perusjuttuja niin koukkaan lidukkaan. Prismaan sitten jos pitää ostella enemmän. Cittariin lähdetään joskus ihan vaihtelun vuoksi, kalliimpihan se on mutta esim kalatiski on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän