Mistä johtuu ilmiö: Kerrostalossa asunnossa välähtää valot, kun muualla talossa paiskataan? ulko-ovi kiinni.
Ensimmäistä kertaa asun nyt kerrostalossa ja ihmettelen ilmiötä. Tämän ovien sulkemisten/paiskomisten vuoksi monta kertaa päivässä varsinkin olohuoneen valot välkkyvät. Ja ennenkuin kukaan ehtii mielenterveyttä epäillä, niin tämän näkevät muutkin, esim asunnossani käyvät kaverit.
Kommentit (7)
Johtuu persuista ja heidän äärioikeistolaisesta politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu persuista ja heidän äärioikeistolaisesta politiikasta.
Oukki doukki. Tämähän onkin sitten näppärä tapa saada selville muiden puoluekanta. Hae ihmeessä patentti keksinnöllesi.
Veikkaan että johdot kuluneet tai joku kytkentä huono tai jotain.
Paha sanoa. Joissakin kerrostaloissa ja asunnoissa valot toimivat liiketunnistimella.
Ja jos yö aikaan pidetään kovaa meteliä niin aina joku siihen herää.
En itse ymmärrä ollenkaan ovien paiskomista, enkä sitä että yölläkin on pakko kävellä niin että koko talo tärisee. Sama juttu äänen käytössä. Aikuinen ihminen osaa kyllä kuiskata ja pitää päänsä kiinni esim. Rappukäytävässä liikkuessa.
Jos on tarve liikkua ja tehdä asioita öisin, niin ei se ole mikään syy olla ottamatta huomioon muita.
Onko esim pakko käydä yöllä tupakalla? Jos on niin voiko sen tehdä niin ettei herätetä koko taloa?
Sinä kun saat käydä ulkona tupakalla, mutta ei se tarkoita sitä että on ok tömistellä mennessä ja tullessa ovia paiskoen ja kovaan ääneen kälättäen.
Kun sinä paiskot ovia niin ei oo mikään ihme että jossain syttyy valo. Voi olla sattumaakin tai sitten on käynyt niin että on herätty oven paiskomiseen ja noustu ylös
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa. Joissakin kerrostaloissa ja asunnoissa valot toimivat liiketunnistimella.
Ja jos yö aikaan pidetään kovaa meteliä niin aina joku siihen herää.
En itse ymmärrä ollenkaan ovien paiskomista, enkä sitä että yölläkin on pakko kävellä niin että koko talo tärisee. Sama juttu äänen käytössä. Aikuinen ihminen osaa kyllä kuiskata ja pitää päänsä kiinni esim. Rappukäytävässä liikkuessa.Jos on tarve liikkua ja tehdä asioita öisin, niin ei se ole mikään syy olla ottamatta huomioon muita.
Onko esim pakko käydä yöllä tupakalla? Jos on niin voiko sen tehdä niin ettei herätetä koko taloa?
Sinä kun saat käydä ulkona tupakalla, mutta ei se tarkoita sitä että on ok tömistellä mennessä ja tullessa ovia paiskoen ja kovaan ääneen kälättäen.Kun sinä paiskot ovia niin ei oo mikään ihme että jossain syttyy valo. Voi olla sattumaakin tai sitten on käynyt niin että on herätty oven paiskomiseen ja noustu ylös
Niin mitä sinä oikein tahdoit tällä sanoa?? Aluksikaan en tupakoi enkä minä ole se joka paiskoo ja kolisee. Valot välähtävät MINUN olohuoneessani ITSESTÄÄN muiden paiskomisen MUUALLA TALOSSA vuoksi. MIten joku voikin ymmärtää noin väärin kuin sinä?!
ulkoavaruuden olentojen harjoittamaa viestintää. mitähän lie tekeillä. parasta kutsua fox mulder selvittämään asiaa.
👽
Pyydä ihmeessä sähkömies käymään asunnossasi katsomassa valojen kytkennät kuntoon!