Lue keskustelun säännöt.
Mitä ajatella ihmisestä, joka vastaa viesteihin välittömästi?
08.05.2015 |
Minua hämmentää eräs tuttavani. Jos lähetän hänelle viestin, vastaa siihen parin lauseen kirjoituksella alle minuutissa. :o Muutkin ovat hämmästelleet samaa, saattaa reagoida johonkin viestiin muutamassa sekunnissa.
Vaikka itse olisin viestin saapumishetkellä koneella, niin kyllä mulla menee sen yksinkertaisen "Moi"-viestinkin kirjoittamiseen suhteellisen kauan, kun vaihdan välilehteä, avaan keskustelun ja naputan viestin.
Kyseessä on lieviä aspergerpiirteitä omaava nuori nainen. Onko vaan nopea reaktionopeus vai mitä ihmettä. En usko että hän jotenkin erityisesti minun viestejäni odottaisi ja kyttäisi..
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:10"]Minua ihmetyttää enemmän nämä jotka naputtavat yhtä viestiä ikuisuuden. Minä kirjoitan samassa ajassa pitkän viestin, korjaan nopeasta kirjoituksesta johtuvat typot ja lähetän viestin samassa ajassa kuin jotkut kirjoittavat "moi".
Puhelimella kirjoitan hitaammin, koska kosketusnäytöllä on hankala kirjoittaa tehokkasti.
[/quote] Olen tällainen erilainen nuori sitten varmaan, kun olen vaan ihan armottoman hidas kirjoittamaan, sillä en osaa kymmensormijärjestelmää ja luurillakin näppäily on hidasta kun tulee kirjoitusvirheitä ym. Vastaan kyllä heti kun viestiä tulee, mutta siinä kestää se hetki kirjoittaa. -8