mies vaan lihoo
Miten saisin mieheni takaisin salille? Kun aloimme seurustelemaan mieheni vietti päivät pitkät salilla, juoksemassa tai pyöräilemässä. Noh, eipä käy enää. Hän on lihonnut n.20kg ja kaikki mennyt vatsaan, joka ei ennestäänkään ollut litteä. Rakastan miestäni, mutta hirveä kumpu ja jatkuva suklaiden ja kokiksen mättääminen ei hirveästi sytytä enää. Olen vihjannut asiasta, sanonut suoraan, kiristänyt, pyytänyt mukaan salille ja kehottanut ostamaan terveellistä ruokaa. Mutta ei. Vatsa vaan kasvaa. Huolettaa toisen terveys, eikä minusta ole reilua, että toinen päästää itsensä nuin rupsahtamaan. Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:30"]Ota siitä kuva ja näytä sille.
[/quote]
Kai se nyt peilistään itsensä näkee. Ollaan katsottu yhdessä jotain vanhoja kuvia ja olen kehunut että toi paita oli kiva, mikset pidä sitä enää. Mies on siihen vastannut, että ei mahdu enää. Muutenkin naureskelee kiloilleen. Tynnyri kertoo kuulemma elintasosta. Minun mielestä se on vaan laiskuutta ja saamattomuutta. Ap
Ilmoittautukaa Rakkaan pullukan seuraavalle kaudelle.
minulla samanlainen mies, todennäköisesti paljon vanhempi vaan kuin sinulla. herkuttelu ja tupakka on pääasia ja se, että olen huolissani hänen terveydestään, aiheuttaa pienen raivarin.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:42"]minulla samanlainen mies, todennäköisesti paljon vanhempi vaan kuin sinulla. herkuttelu ja tupakka on pääasia ja se, että olen huolissani hänen terveydestään, aiheuttaa pienen raivarin.
[/quote]
Mulla mies on 25. Nytkin se tossa istuu koneella kun ehotin et lähettäs lenkille. Päivällä taas nakkas mut salille, ja itse jäi ajelemaan autolla. Pelottaa et jos joskus hankitaan lapsia, että muksutkin perii isältään huonot elämäntavat. Miten sen saa herätettyä, että tommonen elämäntapa ei voi jatkua pitkään?! Raskasta kattoo vaan vierestä, kun toinen tuhoaa terveytensä (ja ulkonäkönsä). Tupakka ei onneks tähän taloon kuulu. Ap
Huoli syntyy toisen terveydestä ja hyvinvoinnista. Mutta kylläpä tuossa itselläni kaikii seksihalutkin katoaisivat saman tien.
Saattais olla eri asia, jos joku äkillinen sairaus lihottais/turvottais, tällöin vois yrittää nähdä ulkomuodon taakse, kunnes tilanne normalisoituu.
Mutta tuo on vaan ällöö.
Ehkä ap sun pitäis miettiä eroa? Ei se mies sinne salille lähde sun vuoksi. Koettu on
jätä se!