Pienimunainen mies vastaa kysymyksiin
Olen täällä tovin ja vastaan avoimesti kysymyksiin. Olen naimisissa, 36-vuotias, kaksi lasta.
Kommentit (51)
Miksi 12 cm lasketaan pieneksi jos suomalaisten keskipituus on n. 13-14 cm?
En haaveile thaikkunaisista. Toivon, että pystyn tyydyttämään puolisoni. En saisi pesää esimerkiksi baarista, koska olen pienen peniksen vuoksi epävarma. En halua tuottaa pettymystä naisille. Puoliso tutustui minuun ensin henkisesti ja sitten ilmeisesti myös siitin on ollut riittävä. Joskus viikonloppuisin työnnän vaimon sisään hyvin kookkaita tekopeniksiä, jotta hänen ei tarvitse välttämättä kokeilla mille iso tuntuu. En sitten tiedä, vastaako sauva oikeaa munaa. Ainakin yritän parhaani.
Jos pojastani tulee pienimunainen, kehotan häntä hankkimaan hyvän ammatin myös palkan mielessä. Silloin se on erityisen tärkeää.
Koen 12 cm penikseni pieneksi. Kun puolisoni on kiihottunut, se osuu tuskin laitoihin. Muna huljuu hänessä ees taas...jos on hiljaista, voin melkein kuulla hulu hulu lits. Muna lipsuu ulos tahtomattamme. Onneksi voimme käydä ulkona syömässä ja matkustaa ulkomailla. Ja ulkoilla yhdessä.
Se 12 cm ei siltikään ole pieni vaan keskimääräinen. Jos ajatellaan, että suomalaisilla miehillä on keskimäärin noin 13 cm kokoinen, tilastollisesti todella monella on sitä pienempi.
Ja lisäksi pieni muna on jotain ihan muuta kuin 12 cm. Ehkä alle kymmensenttistä voisi sanoa pieneksi.
Ja vaikka olisi isokin muna, naisen ollessa erittäin kiihottunut voi ilmetä tuota "huljumista". Eli unohda nyt tuo "pienuus" ja käytä mieluummin sanaa "keskikokoinen", koska sitähän se on.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:29"]
[/quote] Keskimääräistä pienempi on pieni. Keskimääräistä isompi on normi. Kuten esim. 16 cm LOL
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:29"]
[/quote] Keskimääräistä pienempi on pieni. Keskimääräistä isompi on normi. Kuten esim. 16 cm LOL
[/quote] OK. Eli jos keskimääräinen munan pituus on vaikkapa tasan 13 cm, niin 12,9 cm on pieni ja 13,1 cm muna on jo suuri.
Ymmärrän kantanne kalun koosta. Mutta minä koen, että 12 cm on pieni. Kun vaimoni ratsastaa yli 20 cm tekokullin päällä, se menee lopulta kokonaan sisään. Minusta vaimollani on oikeus kokea se. En usko, että hän koskaan haukkuu kulliani, mutta ehkä hän haaveilee joskus, että minulla olisi isompi. En voi tuomita häntä siitä. On oikeastaan kohteliasta, ettei hän varsinaisesti moiti penikseni kokoa. Olen hänen miehensä, ja hän yrittää tyytyä minuun sellaisena kuin olen. Mutta olisi itsepetosta kuvitella, että olisin jotenkin täydellinen seksuaalisessa mielessä. Kaiken tämän vuoksi olen jo kauan ymmärtänyt, että minun pitää hyväksyä itseni pienimunaisena miehenä. Jos vaimoni pyytää, että kolaa pihaa, minä teen sen. Tämä oli metafora, mutta ymmärrätte.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:17"]
Kullin mitta 12 senttimetriä ylhäältä päin mitattuna.
[/quote]
Tuohan on lähes keskiverto.