Vemma juomat - kokemuksia?
Onko kenelläkään näistä vemma juomista kokemuksia? Kaverini tuli mainostamaan näitä juomia minulle ja ilmoitti, että on laihtunut kuulemma yli 20kg pelkästään näiden vemma juomien avulla eikä kuulemma ole harrastanut liikuntaa tai muuttanut syömistapojaan, mutta jotenkin en oikein usko tuohon, että pelkästään näiden vemma juomien avulla olisi laihtunut.. lisäksi juomat ovat todella kalliita, yritti kaupata minulle niitä.
Kommentit (4)
Mulla lähti 12kg Vemma-juomilla. Aloitusmitat oli 170cm 87kg ja 2kk kuurin jälkeen 170cm 75kg. Ehkä otan vielä toisen kuurin jossain vaiheessa, nyt siirryin Nutrilett-patukoihin ja Detox-teehen painonpudouksessa. Tagti huomattavasti hitaampi mutta sopii tän hetkiseen elämään paremmin.
Vemmat ovat hyvänmakuisia , itse tykästyin kovasti nimenomaan verveen (oranssi purkki) Vitamiineja löytyy ja sain niistä energiaa. Veriarvotkin olivat verven aikan erittäin hyvät.
Nythän Vemmaa ei Euroopasta enää saa - toistaiseksi ainakaan. Jenkeissä - oikeudenkäyntien luvatussa maassa - Vemma todettiin toimitatavaltaan vääräksi. Nyt se on muuttunut ja tulee todennäköisesti muuttuneena organisaationa Eurooppaankin.
Huvittavaa on, että nämä Vemman innokkaat puolestapuhujat ja markkinoijat Suomessa käänsivät takin samantien - nyt onkin Forever Green se kaikkein paras ja autuaaksi tekevä tuote. Ennen se oli heille Vemma. Eli pelkkää bisnestä näille tyypeille, tuoteesta viis kunhan saavat kauppaa aikaan ja massia lompakkoon.
Unohda koko juttu. Huuhaata. Verkostomarkkonointihöpötystä