Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
1441/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää jännä ohjelma. En olis ikipäivänä uskonut, että etsin Spotifysta Meiju Suvaksen esittämää musiikkia. Mutta niin vaan kuuntelen Aina -biisiä tällä hetkellä. Redin päivä oli heittämällä paras tähän mennes! Upea Erikan veto ja huikean lahjakas Marikokin messissä. Kiitos 🙏 Niin ja super super söpö pikku-Lasse. En ehkä kestä miten ihana se lapsuuskuva oli.

Vierailija
1442/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redraman musahan on ihan p****a...

Onk jotenkin hienoa digata siitä?

Ette te sitä oikeesti kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peten versiossa ei ollut yhtään sitä samaa tunnelmaa mitä Cloudsissa. Oli jotenkin liian hidastempoinen ja synkkä versio. Ja aika samanlainen kuin Peten ekan jakson veto, sillä erotuksella, että Per Vers säväytti enemmän.

Eikös tässä ohjelmassa ole tarkoituskin tehdä oman näköiset versiot toisten biiseistä?

Toi Peten versio sopii enemmän omaan mielenmaisemaani. On Redin versio tosi hyvän kuuloinen myös.

Backstreet-jäbän kanssa tehty biisi on toiveikas ja kannustava. Pilvet on siinä murheita, joita kaveri haluaa lievittää. Peten versiossa "tuu pois sieltä pilven päält" vähän saarnataan kaverille että pitäis selvittää päänsä päihteistä.

Peten esitys itsessään oli hyvä, mutta sillä ei juurikaan ollut mitään tekemistä alkuperäisen Cloudsin kanssa.

Vierailija
1444/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä tajuta, että siitä on 20 vuotta aikaa, kun kävin Kwanin keikoilla. 😳 Mä niin rakastin sitä meininkiä. Olen Marikon ikäinen, ja voisin kyllä mennä taas keikalle, jos Kwan tekisi comebackin.

Vierailija
1445/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peten versiossa ei ollut yhtään sitä samaa tunnelmaa mitä Cloudsissa. Oli jotenkin liian hidastempoinen ja synkkä versio. Ja aika samanlainen kuin Peten ekan jakson veto, sillä erotuksella, että Per Vers säväytti enemmän.

Eikös tässä ohjelmassa ole tarkoituskin tehdä oman näköiset versiot toisten biiseistä?

Toi Peten versio sopii enemmän omaan mielenmaisemaani. On Redin versio tosi hyvän kuuloinen myös.

Backstreet-jäbän kanssa tehty biisi on toiveikas ja kannustava. Pilvet on siinä murheita, joita kaveri haluaa lievittää. Peten versiossa "tuu pois sieltä pilven päält" vähän saarnataan kaverille että pitäis selvittää päänsä päihteistä.

Peten esitys itsessään oli hyvä, mutta sillä ei juurikaan ollut mitään tekemistä alkuperäisen Cloudsin kanssa.

Se oli erilainen, mutta se oli Peten tulkinta.

Ajatellaanpa, jos Jyrki olisi vetänyt tuon biisin niin kaikkihan olisi odottanut siitä versiosta synkkää versiota. Eikös erilaisuus ole formaatin idea? Pysyhän se Peten versio muuten aika samanlaisena.

Sitten kun ajatellaan yleisesti ottaen kappaleita niin jokaisessahan kappaleessa on tulkinnan varaa.

Vierailija
1446/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redraman musahan on ihan p****a...

Onk jotenkin hienoa digata siitä?

Ette te sitä oikeesti kuuntele.

Hyväksyn mielipiteesi, että Redramalla on pee musaa mielestäsi, mutta ajattelepa sitä että kaikilla on omat mielensä. Ei kaikki ole sillein miten sinä kelailet ja fiilistelet asioita.

Todennäköisesti mielikuvasi muista ovat ihan toisenlaiset mitä oikeasti ovat.

Vierailija
1447/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiju on ihan Frederikin näköseks tullut vanhemmiten.

Tätä olen ajatellut jo monta vuotta.Todellakin huomattava yhdennäköisyys😯

Naisartisteista kyllä Kaija Koota muistuttaa paljon mun silmissä. Toisaalta ovathan kaikki kolme yhteistyötä tehneet. Kaija ja Meiju joskus olivat Reetun taustakuorossa euroviisukarsinnoissa kun esitti Titanicin. 

Vierailija
1448/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkkäin toinen päivä missä tuotanto menee ohi, mutta katsotaan kyllä nekin jaksot. Kun ei ole Peten eikä Redin tuotokset kovin tuttuja, että ehkä biisin tai pariin jää tietämys. Eilen kyllä Mikon veto jäi vahvaksi korvamadoksi.

Kohta sataa ja Voimaa ja valoa taitaa olla ne Peten tutuimmat mulle. Näkyy Jyrki tulkitsevan ekan ja olisiko Mikolle jälkimmäinen. 

Vierailija
1449/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vuonna 2014 We Want More -ohjelmassa Mariko itki Paulille että "Mä pelkään sua. Sulle ei uskalla sanoo mitään, kun sä vaan päätät, että nyt tehdään näin." Se tuntui tosi yllättävältä avautumiselta, kun Paulista on aina julkisuudessa saanut aika rennon ja leppoisan kuvan.

Vierailija
1450/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä oli huomata, että Re-draman pupillit oli kohtalaisen laajat, vaikka kirkkaissa kuvausvaloissa haastateltiin ja kuvattiin. Muilla oli pupillit pieninä.

Ilmoitettu asiattomaksi. Olet ilkeä ihminen.

1451/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheaa. Olisin kuunnellut ja katsellut Jyrkin Etkö uskalla mua rakastaa Youtubesta tämän vain elämää esittämänsä live versioin ja samoin Peten sekä Tommin, niin niitä ei enää ole siellä 😭😢

Mistä hei näkisi niitä aiempia, kun youtubessa ei enää ole ?

Vierailija
1452/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mistä hei näkisi niitä aiempia, kun youtubessa ei enää ole ?

Nelosen pitäisi perustaa jokin oma suoratoistopalvelu tällaisia varten, nimeksi vaikka näyttö.fi.

Vierailija
1453/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiju on ihan Frederikin näköseks tullut vanhemmiten.

Tätä olen ajatellut jo monta vuotta.Todellakin huomattava yhdennäköisyys😯

Naisartisteista kyllä Kaija Koota muistuttaa paljon mun silmissä. Toisaalta ovathan kaikki kolme yhteistyötä tehneet. Kaija ja Meiju joskus olivat Reetun taustakuorossa euroviisukarsinnoissa kun esitti Titanicin. 

Kaija Koo on muuten vain kolmisen vuotta Meijua nuorempi. Kaija Koon läpimurto soololaulajana tapahtui niin paljon myöhemmin, että jotenkin nämä laulajat yhdistää eri aikakausiin.

Vierailija
1454/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aina luullut Redraman nimen tarkoittavan Red-rama eli punainen rama, raman ollessa vaikka jonkunlainen lapsuuden lempinimi :D

Että tulipa elisestä jaksosta ainakin tietoon totuus nimestä :D

Vierailija
1455/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rama (devanagari: , IAST: Rāma) on hindulaisuudessa Vishnun seitsemäs inkarnaatio ja yksi jumalan tärkeimmistä ilmentymistä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rama

Ei Redraman nimi ilmeisesti sitten hindulaisuuteenkaan viittaa...

En tästä rap-musiikista paljon tiedä, mutta minun korvaani hän kuulosti vähän enemmän kansainvälisen tason artististilta, joka on hieman erillään muusta suomirap-skenestä. Ei kuka tahansa nyt pääse Gang Starr-yhtyeen kiertuelämmittelujäksi.

Vierailija
1456/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä oli huomata, että Re-draman pupillit oli kohtalaisen laajat, vaikka kirkkaissa kuvausvaloissa haastateltiin ja kuvattiin. Muilla oli pupillit pieninä.

Ilmoitettu asiattomaksi. Olet ilkeä ihminen.

Mitä ilkeää on oman telkkarin kuvaruudulla nähdyn oman havainnon julkituomisessa? 

Pupillit oli selvästi laajemmat kuin muilla.

Vierailija
1457/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ihmetellyt redraman huonetta, kun lähti uimaan. Viskeli niitä kenkiä olkansa yli, kun etsi jotain. Täys kaaos tavaroiden suhteen. En ole nähnyt kellään artistilla noin sekasta huonetta. Muuten pidän miehestä, symppis ja ihanan herkkä.

Vierailija
1458/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ihmetellyt redraman huonetta, kun lähti uimaan. Viskeli niitä kenkiä olkansa yli, kun etsi jotain. Täys kaaos tavaroiden suhteen. En ole nähnyt kellään artistilla noin sekasta huonetta. Muuten pidän miehestä, symppis ja ihanan herkkä.

Kenen kaikkien artistien huoneet olet nähnyt?

Vierailija
1459/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se nyt sekainen ku mikä.

Vierailija
1460/4176 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä tehnyt mieli laittaa kengät pareittain. Joku nainen en muista kuka, oli kaikki vaatteet ympäri ämpäri lattiaa myös. Se miten redi veteli niitä kuteita olkansa yli molemmin käsin kasseistaan no huh heijaa. Joku järjestys sentäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi