Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
3781/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin suoraan ruotsalaisesta hyväntuulen sarjasta. Merikapteeni, greenpecella töissä, pipo, ruutupaita... Kappaleena albatrossi😂😂😂😂

Mutta hei, Yona näytti, missä hän on hyvä: ystävyydessä. Jotenkin jännä, että epävakaalla ja vaikealla ihmisellä on eniten ystäviä. Ehkä ihmiset eivät halua ystävystyä liian älykkäiden tai täydellisten ihmisten kanssa? Tai he eivät löydä helposti kaltaisiaan, koska heitä on niin vähän. Kivalta porukalta näytti Yonan kööri. Jyrki oli ihan silminnähden kateellinen lapsenlapsista, sisaruksista (Onko Jyrki ainoa lapsi?) ja ystävistä, ja sitten pahimman pisti Yona ystäväLAUMALLAAN.

Vierailija
3782/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämän jakson pointti oli? Ei nämä artistien läheiset välttämättä kuulu tähän ohjelmaan. Terhi Alanya, voi ei... Tästä ystävyysjaksosta tuli mieleen Maikkarin Secret Song Suomi (Laulu rakkaudelle). Nämä yllärit ystäville voisi järjestää kameroiden ulkopuolella.

Mäkin mietin kuumeisesti, että tää jakso muistuttaa jotain toista tv-ohjelmaa. Mulle tuli mieleen TTK, johon saa raahata ensi kerralla jonkun läheisen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin suoraan ruotsalaisesta hyväntuulen sarjasta. Merikapteeni, greenpecella töissä, pipo, ruutupaita... Kappaleena albatrossi😂😂😂😂

Unelmamieheni.

Vierailija
3784/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei, Yona näytti, missä hän on hyvä: ystävyydessä. Jotenkin jännä, että epävakaalla ja vaikealla ihmisellä on eniten ystäviä. Ehkä ihmiset eivät halua ystävystyä liian älykkäiden tai täydellisten ihmisten kanssa? Tai he eivät löydä helposti kaltaisiaan, koska heitä on niin vähän. Kivalta porukalta näytti Yonan kööri. Jyrki oli ihan silminnähden kateellinen lapsenlapsista, sisaruksista (Onko Jyrki ainoa lapsi?) ja ystävistä, ja sitten pahimman pisti Yona ystäväLAUMALLAAN.

Sanottiinko jossain että ne oli kaikki Yonan ystäviä? Luulin niitä sen miehen ystäviksi

Vierailija
3785/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkonen ei ole kyllä mikään jazz-laulaja. Viking Linen yökerhossakin olen kuullut parempaa.

höpön löpö,mun m ielestä tää oli huippuesitys taas kerran Peteltä tässä ohjelmassa, vähän erilaista musaa, piristävää. 

Minua ei piristänyt, ja olen sentään käynyt jazz-keikoilla.

Vierailija
3786/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko jossain että ne oli kaikki Yonan ystäviä? Luulin niitä sen miehen ystäviksi

Eiköhän se ystävä joukko yhdistänyt näitä kahta eli olivat molempien ystäviä

Vierailija
3787/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas suloisia nuo Mikon lapsenlapset, ihan tuli kyynel silmään itsellekin. Ja kaunis on tuo suojelusenkeli kappalekin.

Vierailija
3788/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkonen ei ole kyllä mikään jazz-laulaja. Viking Linen yökerhossakin olen kuullut parempaa.

Se on juurikin näin, ja olen sentään käynyt jazz-keikoilla.

Vierailija
3789/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt Peten jazz keikoilla? Jazz toimii aivan mahtavasti esim Sing sing tulkinnassa sellainen svingi että toimisi vaikka missä jazz klubilla tai vaikka Las Vegasissa. Tämä oli hieno biisi mutta Peten jazz potentiaalia ei ollut tarkoituskaan tällä esittää.

Vierailija
3790/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas Tommilta hieno veto. Upea ääni ja karisma. Ja Linnanmäen ranneke on hieno kappale. Tommi ei petä koskaan. Kaikki esitykset silkkaa rautaa.

Vierailija
3791/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Peten vieraana hänen kumppaninsa?

Vierailija
3792/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljo lihonu toi eerika

Ketä kiinnostaa jonkun lihavuus tai laihuus? Keskenkasvuista teiniä? Elämäänsä kyllästynyttä wt-muijaa?

Niin, eihän Meijun painolla näytä olevan mitään merkitystä, vaikka on tuplasti Erikan kokoinen. Joku täällä vaan vihaa Erikaa

Joo, mutta ero on siinä, että Meiju oli nuorena hoikka, Erika ei. Minkähän kokoinen Erika on Meijun ikäisenä?

Erikasta on lukuisia videoita esim. tangomarkkinoilta vuodelta 2015, jolloin hän tuli toiseksi tangokuningatar-kisassa ja vuodelta 2016, jolloin Erika voitti koko kisan. Erika siis tuolloin ollut vähän yli parikymppinen ja todella hoikka noissa videoissa eli lopeta jo tuo ala-astetasoinen lässytys :(

Vierailija
3793/4176 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tulee säpinää ja kälätystä😁. Tykkään näin jo enemmän elämää nähneenä noista kaikista, paitsi en ole ikinä tuosta Yonasta kuullutkaan...

Innolla odotan!

vad har hon hjort, men ska äta ärtsoppa på torget

Vierailija
3794/4176 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkillä ei ollut ystävää :(

Öö. Olisko niin, ettei viitsinyt pyytää ketään sinne? En itsekään keksisi kenet kehtaisin pyytää ohjelmaan jännittämåån. Osa on ulkomailla tai muissa tehtävissä kiinni tai muuten rajoitteisia. Yliopistomaailmasta ei välttämättä viitsi ketään pyytää kovin erilaiseen "genreen" :). Ja olihan se vuosikymmenten ajan sama bändi jo ollut ohjelmassa vierailemassa.

Luin joskus hänen ja ajattelija Himasen ystävyydestä. Himanenko tuonne? :D Luin myös ystävyydestä ja kirjaprojekristaxexänsä kanssa. No, ei ehkä hyvä veto tuonne ja kuka edes viitsisi pyytää. Omaa siskoanikaan en viitsisi vaivata moisella julkisuustempulla. Ja olihan siinä Tuomari Nurmio?

Vierailija
3795/4176 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Meiju on ainoita lapsia ja kovin ihanasti myötäelivät. Eihän he tiedä, mistä jäävät paitsi. Jyrki on viettänyt rokkikukkovampyyrin vuosia ulkomailla, ei siinä kai oke ehtinyt kauheasti muiden suomalaisten, kuin bändin kanssa kahvitella?

Vierailija
3796/4176 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien vieraat olivat tottuneet julkisuuteen, jopa Mikon lapsenlapset. Meijun vieras on tuttu siitä matkaopas-ohjelmasta.

Vierailija
3797/4176 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nää lisäjaksot on kuvattu?

Vierailija
3798/4176 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pyytäisi ketään sen takia, etten haluaisi asettaa läheisiä paremmuusjärjestykseen. Joku kuitenkin loukkaantuu.

Vierailija
3799/4176 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden surkein esitys tuli eilen, kun Yona pilasi täysi Junnun upean Albatrossin. Sitä ei todellakaan hönkäillä pikku sievästi hametta heilutellen, laulun vahva teksti katosi kokonaan.

Vierailija
3800/4176 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpön löpö,mun m ielestä tää oli huippuesitys taas kerran Peteltä tässä ohjelmassa, vähän erilaista musaa, piristävää. 

Minua ei piristänyt, ja olen sentään käynyt jazz-keikoilla.

Oho!! Että oikein jazz-keikoilla olet käynyt! Kukaan muu ei varmaan ole koskaan käynyt....

Eikä tämäkään ollut mikään jazz-keikka. Jokainen sai valita mieleisensä biisin ja Pete valitsi isoisänsä tekemän jazz-kappaleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä