Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Jotenkin kiusallinen tää jakso
On aina hienoa kun sisarukset ovat hyvissä väleissä. Kaikilla ei ole sitä onnea. Erikalla ja siskolla hyvät välit.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kiusallinen tää jakso
Miksi sinusta tuntuu kiusalliselta?
Ei näissä erikoisjaksoissa ole enää sama tunnelma, vaikka ihan mielenkiinnolla esitykset katsonkin.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä ei ollut ystävää :(
Onneksi hänellä on nyt Erika😍
No nyt oli nopea vaatteidenvaihto vai olenko sekoamassa?
Pete Parkkonen ei ole kyllä mikään jazz-laulaja. Viking Linen yökerhossakin olen kuullut parempaa.
Nykyaikaan ihan hyvä muistutus siitä miten ystävyyksiä luodaan : Soita vaan!
Etenkin palstalaisilla on useiden ketjujen perusteella soittoasiat hukassa.
Aivan mahtava tuo Parkkonen!!! 💓
Todellinen monitaituri ja niiiiin komea!! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljo lihonu toi eerika
Ketä kiinnostaa jonkun lihavuus tai laihuus? Keskenkasvuista teiniä? Elämäänsä kyllästynyttä wt-muijaa?
Niin, eihän Meijun painolla näytä olevan mitään merkitystä, vaikka on tuplasti Erikan kokoinen. Joku täällä vaan vihaa Erikaa
Joo, mutta ero on siinä, että Meiju oli nuorena hoikka, Erika ei. Minkähän kokoinen Erika on Meijun ikäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Ihana jazzbändi! Tätä voisin kuunnella vaikka radiosta tai livenä jossain baarissa New Yorkin tapaan. Tuli ihan 1920-luku mieleen. Aikamatka. Vain Elämän tämän kauden isoin yllätys!!!
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen ei ole kyllä mikään jazz-laulaja. Viking Linen yökerhossakin olen kuullut parempaa.
höpön löpö,mun m ielestä tää oli huippuesitys taas kerran Peteltä tässä ohjelmassa, vähän erilaista musaa, piristävää.
Vierailija kirjoitti:
Niin on Jyrkiboykin !!! Niiiiin kommee!! 😍💖
Vierailija kirjoitti:
Onko se joskus jossain väittänyt olevansa jazz-laulaja? Halusi nyt esittää ystävälleen/ystävilleen isoisänsä biisin. Hieno veto!!
Olipa tylsä jakso ja biisit surkeita.
Kuin suoraan ruotsalaisesta hyväntuulen sarjasta. Merikapteeni, greenpecella töissä, pipo, ruutupaita... Kappaleena albatrossi😂😂😂😂
Mikähän tämän jakson pointti oli? Ei nämä artistien läheiset välttämättä kuulu tähän ohjelmaan. Terhi Alanya, voi ei... Tästä ystävyysjaksosta tuli mieleen Maikkarin Secret Song Suomi (Laulu rakkaudelle). Nämä yllärit ystäville voisi järjestää kameroiden ulkopuolella.
Oi näitä pappaa ja lastenlapsia :)