Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset mammat mollaa hehkeetä eerikaa.
Eipä ole yllätys.Minä mollasin.
mies 43.
Tunnistan feikin kun sellaisen nään.
..... hehkeä? nuhjaantunut mukaseksikäs.
Tällä palstalla voit keksiä olevasi vaikka Thaimaan presidentti (ja kyllä, tiedän, että Thaimaa on monarkia)
Niin no, samalla voi ajatella vaikka Erikaa kehuvat vain provoiks. Sillä asenteella jos palstaa lukee, voi jättää lukematta samoin tein.
Tällä kaudella saatetaan kuulla Tommi Läntisen Via Dolorosa :D
Löysin Samu Haberin vasta Vain Elämästä. En ollut tajunnut kuinka hyvä laulaja hän on, kun en tykännyt Sunrise Avenuen musasta.
Ainoa, jota illalta odotin oli Per Vers runoilija ja aivan mahtavaa Pete!! Olisi kyllä toivonut vielä pidempää pätkää. Peten ääni on aivan huh huh
Ei haitannut Juicen tekstin muokkaus, vaikka Juice-fani olenkin
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi! Toivon Erikan esittävän sen.
Vierailija kirjoitti:
Mun yks kaikkien aikojen lemppari Suomirock biiseistä.
Erika oli illan ovat paras. Musta on tullut fani?
Rupes jo heti alussa ärsyttää ku se Jyrki toitotti joka välissä "söör", "söör", muistakaa "SÖÖÖÖÖÖR!"
Miksi Erikaa syytetään siitä että on epäaito? En näe sitä. Mielestäni on jopa yllättävän luonteva ja vilpittömän oloinen. Vähän sellainen luonnonlapsi.
Vierailija kirjoitti:
Löysin Samu Haberin vasta Vain Elämästä. En ollut tajunnut kuinka hyvä laulaja hän on, kun en tykännyt Sunrise Avenuen musasta.
Mä niin tykkäsin vuosikausia hänestä, mutta se kokaiinin vetely vei fiilikset ja nykyään vaan ärsyttää kuunnella häntä . pakko kääntää kanavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki69 on aika huono laulaja.
Sen ääni toimii vain englanniksi ja niiden omissa biiseissä (miksattuna nauhalta). Silleen se toimiikiin orgastisen hyvin :p
Olen kuullut Jyrkin laulavan ihan livenä muitakin kuin niiden omia biisejä ja osaa kyllä laulaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi niitä aikoja kun tässä oli vielä siltsu,Kaija Koo, cheek..
Myös Ylpön kausi oli loistava
Mä tykkäsin musiikillisesti siitä Paula Koivuniemi - Samuli Edelman - Jenni Vartiainen -kaudesta. 3. tuotantokausi.
Musta se oli taas huonoin kausi! Näin ne mielipiteet on erilaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi niitä aikoja kun tässä oli vielä siltsu,Kaija Koo, cheek..
Myös Ylpön kausi oli loistava
Mut Ylpön versio Mariskan laulusta, ehkä pahin riisto koskaan .
Tykkäsin siitä Yebojahin/Rebekan versiosta.
Kuka oiikaan Rebekka ? Mitä laulua lauloi ?
Mariskan laulun Ylpön puolesta.
Tässä on niin hienot sanat. Tykkään historiasta, ja eikös Mariska opiskellut jotain sen suuntaista Lontoossa?
Rakastan sitä Mariskan versiota tästä, Mutta tää typyn ja Ylppiksen oli kaamea. Vaan makuasioitaha n nämä ja toivottavasti tästä tykkäävätkin antaa kunnian alkuperäiselle myös .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tykkäsin vuosikausia hänestä, mutta se kokaiinin vetely vei fiilikset ja nykyään vaan ärsyttää kuunnella häntä . pakko kääntää kanavaa
Tekopyhää. Ei voi sit kuunnella oikein mitään rockmusaa.
Vierailija kirjoitti:
Rupes jo heti alussa ärsyttää ku se Jyrki toitotti joka välissä "söör", "söör", muistakaa "SÖÖÖÖÖÖR!"
Pienestä se sinäkin ärsyynnyt.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa...ei minun telkkarissa näkynyt kuin muutaman kerran siinä alussa.
Kuka oli teidän mielestä illan paras?
Aloin katsomaan tätä ihan vaan sen takia kun en ole Erikasta osannut sanoa tykkäänkö vai en.Tuntui olevan fiksumpi ja lämpimämpi kuin mitä julkisuuskuva antaa ymmärtää.Petestä ja Yonasta tykkään ja tämä ns.nuoriso kyllä pelasti illan.Onneksi on sitä uutta verta ja uusia kykyjä.Suvaksiin ja alataloihin kun joutuisi tyytymään niin avot.
En osaa sanoa kuka oli illan paras, Yona ja Pete sekä ehkä myös Redrama kärjessä. Kunnia kuuluu myös hyville sovituksille.
Illan heikoin mielestäni oli Jyrki, laulu ei oikein kulkenut.
Se ei nyt yhdestä esityksestä muutu. Aikojen alussa odotin niitä hänen omia kappaleita. Mutta niitä ei tullut, sen sijaan tuli tuollainen tarkoituksella ulkoisesti säväyttävä Kikkakopio, et maku meni lopullisesti. Mikään laulu tai esitys ei ole jäänyt mieleen. No okei, Syntisten pöytä. Senkin kuulin ensin pappien esittämänä. Joku vilpittömyys puuttuu. Tai sitä minä en näe.