Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Näin Jyrkin Seiskan kannessa ja viereisellä lehtihyllyllä oli Erika Iltalehden kannessa. Mielestäni lehdet olivat normaalia lähempänä toisiaan telineessä, mikä viittaisi romanssiin.
Kuulostaa kyllä vakavalta jutulta. Yrittivätkö sivut kurkottaa toisiaan kohden?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että jotain sutinaa ollut vielä
kesällä ja Venetsian reissukin tuli tehtyä.
Suurta rakkaustarinaa tästä ei nyt silti taida tulla - kaksi tähteä yhdessä on aika hankala yhtälö.
Tähteä. Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Näin jo Jussin päivän esitykset ja ylivoimainen ykkönen on kyl Yona, biisillä Ihme (Wasting the Dawn), aivan upee veto
Mielenkiintoista. Kuuntelin Yonan kappaleen, enkä nyt niin vaikuttunut. Mutta ehkä toinen kuuntelu avaa enemmän, niinkuin yleensäkin. Ite odotan kyllä kovasti Tommin, Erikan ja Peten versioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että jotain sutinaa ollut vielä
kesällä ja Venetsian reissukin tuli tehtyä.
Suurta rakkaustarinaa tästä ei nyt silti taida tulla - kaksi tähteä yhdessä on aika hankala yhtälö.
Onhan se onnistunut esim. Justin Timberlakelta ja Jessica Bieliltä. Ja Suomessa ollaan paljon pienemmissä ympyröissä.
Vierailija kirjoitti:
Näin jo Jussin päivän esitykset ja ylivoimainen ykkönen on kyl Yona, biisillä Ihme (Wasting the Dawn), aivan upee veto
Tarkoittanet Jyrkin päivää...
Vierailija kirjoitti:
Näin Jyrkin Seiskan kannessa ja viereisellä lehtihyllyllä oli Erika Iltalehden kannessa. Mielestäni lehdet olivat normaalia lähempänä toisiaan telineessä, mikä viittaisi romanssiin. Olin juuri saamassa selvitettyä asian, mutta oli pakko mennä kotiin kakalle.
Tuoreesta iltiksen jutusta saa kyllä käsityksen, että romanssi jatkuu. Jyrkin elämä mullistui totaalisesti kun suostui Vain elämää ohjelmaan. Hän löysi rakkauden ja uusia ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet Jyrkin päivää...
Jaakko69 tietty, doh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Jyrkin Seiskan kannessa ja viereisellä lehtihyllyllä oli Erika Iltalehden kannessa. Mielestäni lehdet olivat normaalia lähempänä toisiaan telineessä, mikä viittaisi romanssiin. Olin juuri saamassa selvitettyä asian, mutta oli pakko mennä kotiin kakalle.
Tuoreesta iltiksen jutusta saa kyllä käsityksen, että romanssi jatkuu. Jyrkin elämä mullistui totaalisesti kun suostui Vain elämää ohjelmaan. Hän löysi rakkauden ja uusia ystäviä
Kiva että ohjelmaan löytyi edes joku julkisuuskoukku kun kappaleissa ei ole sellaista täysosumaa. Hyviä sovituksia tälläkin kaudella on sinänsä.
Ketjussa taas riehuu palstan vakiokasvo eli naisartistinvihaaja. Tuo ottaa joka musiikkiohjelmasta inhokikseen jonkun naisartistin ja joka kommentissa tuo tekee selväksi että tuo vihaa sitä ja kaikkia sen tekemiä asioita tai esityksiä kaikin tavoin.
Vähän sama tyyli siis kuin tuolla meghan-vihaajalla tuossa toisessa kohta 3000 sivuisessa maanisen spämmin ketjussa. Kuulostaakin ihan samalta.
Ilta-Sanomien tämän päivän haastattelussa Jyrki69 sanoo, että duetto Erikan kanssa "Sä teit tän laulun" -biisistä oli kuin Lady Gagan ja Bradley Cooperin Oscar-gaalassa esittämä Shallow....juu ei ollut! Gaga ja Bradley istuivat omassa esityksessään sylikkäin pianon edessä, Jyrki ja Erika taas seisoivat 2 metrin päässä toisistaan eivätkä edes katsoneet toisiaan. Siinä ei ollut intiimiä nähtykään. Olen onnellinen heidän puolestaan, että ovat löytäneet toisensa ja olen 69Eyes fani (keikallakin käynyt) mutta tämä väite meni överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomien tämän päivän haastattelussa Jyrki69 sanoo, että duetto Erikan kanssa "Sä teit tän laulun" -biisistä oli kuin Lady Gagan ja Bradley Cooperin Oscar-gaalassa esittämä Shallow....juu ei ollut! Gaga ja Bradley istuivat omassa esityksessään sylikkäin pianon edessä, Jyrki ja Erika taas seisoivat 2 metrin päässä toisistaan eivätkä edes katsoneet toisiaan. Siinä ei ollut intiimiä nähtykään. Olen onnellinen heidän puolestaan, että ovat löytäneet toisensa ja olen 69Eyes fani (keikallakin käynyt) mutta tämä väite meni överiksi.
No oon vähän eri mieltä, kyllä se nyt aika käsinkosketeltavaa oli, että heidän välillä jotain herkkää oli/on. Ja lopun halaus oli kyllä aika lämminhenkinen vs. Jyrkin kättely Yonan kanssa.
Ja ollaanhan täällä nyt vähän vaatimattomampia kuin ameriikassa muutenkin. Että siihen suhteutettuna, tuo on ihan paarissa Oscar gaalan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon vähän eri mieltä, kyllä se nyt aika käsinkosketeltavaa oli, että heidän välillä jotain herkkää oli/on. Ja lopun halaus oli kyllä aika lämminhenkinen vs. Jyrkin kättely Yonan kanssa.
Ja ollaanhan täällä nyt vähän vaatimattomampia kuin ameriikassa muutenkin. Että siihen suhteutettuna, tuo on ihan paarissa Oscar gaalan kanssa.
Eihän Jyrki69 mitään väittänyt vaan kertoi IS:ssa "kun Gaga ja Cooper esittivät Shallow-kappaleen, niin ihmiset miettivät, että onko heidän välillään jotakin. Funtsin, mitä jos pystyisi luomaan samanlaisen illuusion mun ja Erikan Sä teit tän laulun-duetossa."
Jutussa mainitaan myös, että sitten Hirvensalmella tapahtui jotain, joka yllätti Jyrkin itsensäkin, illuusiosta tuli totta...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne katsoi muutaman kerran toisiaan aika intiimisti.
No, ehkä mä vaan kuvittelin, kun SUN mielestä eivät edes katsoneet toisiaan.
Mun äiti on luullut Vain elämää ohjemassa olevan The 69 Eyes bändin rumpali eli Jussi69.
Siis sanoi itselleni, että eikös tässä ohjelmassa olekin sen bändin rumpali ja sen takia ei ole niin kova laulaja 😂
Yleensä vokalistit ovat bändien keulakuvia, mutta vaikuttaa siltä että Jussi on pinttynyt ihmisten mieleen vahvemmin, kuin Jyrki tässä bändissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti on luullut Vain elämää ohjemassa olevan The 69 Eyes bändin rumpali eli Jussi69.
Siis sanoi itselleni, että eikös tässä ohjelmassa olekin sen bändin rumpali ja sen takia ei ole niin kova laulaja 😂Yleensä vokalistit ovat bändien keulakuvia, mutta vaikuttaa siltä että Jussi on pinttynyt ihmisten mieleen vahvemmin, kuin Jyrki tässä bändissä.
Ainoastaan Jussin itsensä, joka käy täällä spämmäämässä nimeään, ettei pääsisi unohtumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoi itselleni, että eikös tässä ohjelmassa olekin sen bändin rumpali ja sen takia ei ole niin kova laulaja 😂Yleensä vokalistit ovat bändien keulakuvia, mutta vaikuttaa siltä että Jussi on pinttynyt ihmisten mieleen vahvemmin, kuin Jyrki tässä bändissä.
Ainoastaan Jussin itsensä, joka käy täällä spämmäämässä nimeään, ettei pääsisi unohtumaan :)
En ole Jussi.
Ja miksi ylipäätänsä Jussi menisi tuolleen kirjoittamaan miten kirjoitin?
Päivitin vain itseäni tälle sivulle asialla mitä itse koin/havainnollistin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten syynä rumpujen lätkiminen vai se, että Jussi69 on seurustellut kenkäsuunnittelija Minna Parikan ja ex-kansanedustaja Susanna Kosken kanssa? Ainakin julkisuudessa pyörinyt noiden juttujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten syynä rumpujen lätkiminen vai se, että Jussi69 on seurustellut kenkäsuunnittelija Minna Parikan ja ex-kansanedustaja Susanna Kosken kanssa? Ainakin julkisuudessa pyörinyt noiden juttujen takia.
En mä tiedä Jussista paljon mitään. Muistan hänet siitä koira ohjelmasta ja... joissain muissakin ohjelmissa esiintyi. En nyt tämän tarkemmin muista. Jyrki on tämän Vain elämää ohjelman ja tämän palstan myötä tullut itselleni tutummaksi. Ei Jyrki niin kovikselta enää näytä kuin silloin joskus. Jurki vaikuttaa niin pehmeältä persoonalta, kun ennen hän näytti itselleni kylmemmältä. No, ovathan he Helsingin Vampyyrit.
Jussin päivä on kyllä aika rimanalitus, jos nyt ei erityiseti musiikin niin ainakin juttujen puolesta. On niin positiivista ja lässyn lässyn. Pete tapansa mukaan raiskaa aivan pätevät lyriikat uuteen uskoon.
Meinaatko, että Jyrki ei olisikaan vampyyri? Sehän on kamalaa!