Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
2741/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kaudelle sitten Kasevan Mikko Jokinen, Antti Hyyrynen(Stam1na, Wöyh!), Jarkko Martikainen(YUP, Jarkko Martikainen & Luotetut Miehet) ja Edu Kettunen mukaan. No yksikään ei valitettavasti lähde.

Ois myös mukava taas lukea kun kukaan ei ole kuullut kavereiden musiikkia koskaan!

Vierailija
2742/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kaudelle sitten Kasevan Mikko Jokinen, Antti Hyyrynen(Stam1na, Wöyh!), Jarkko Martikainen(YUP, Jarkko Martikainen & Luotetut Miehet) ja Edu Kettunen mukaan. No yksikään ei valitettavasti lähde.

Ois myös mukava taas lukea kun kukaan ei ole kuullut kavereiden musiikkia koskaan!

Mulla on hyvät mahdollisuudet nähdä ensivuonna The 69 Eyes. Nimittäin Rockfest tapahtumassa. Sinne näyttäisi myös tulevan Stam1nakin. Jos Vain elämään tulee rokkareita niin ne kyllä mua puhuttelee ihan tietoisella tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa... kuuntelin Jyrkin haastattelun Me Naiset radiosta - viime vkolta. Enpä olis kyllä laisinkaan varma, että heillä on suhdetta. Ehkä ollut, mutta eipä taida olla enää. Kesän ovat olleet kimpassa ja Jyrki lienee kulkenut Erikan keikoilla (Ruisrock, Flow... ).  

Mutta ei halua puhua yksityisasioista.

Duetto ollut silkkaa performanssia. Fantasioinut Oscar gaalassa nähdyn esityksen kaltaisesta "showsta ja puheesta". No nyt sai sen, mitä jahtasi. Lehdet kirjoittaa upeasta duetosta, suhteesta, julistaa rakkauttaan, ja mitä vielä. Joulujaksojen kuulemme varmaan, että ei heillä mitään ole... 

Sinne asti on hyvä ylläpitää illuusiota. 

Vierailija
2744/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa... kuuntelin Jyrkin haastattelun Me Naiset radiosta - viime vkolta. Enpä olis kyllä laisinkaan varma, että heillä on suhdetta. Ehkä ollut, mutta eipä taida olla enää. Kesän ovat olleet kimpassa ja Jyrki lienee kulkenut Erikan keikoilla (Ruisrock, Flow... ).  

Mutta ei halua puhua yksityisasioista.

Duetto ollut silkkaa performanssia. Fantasioinut Oscar gaalassa nähdyn esityksen kaltaisesta "showsta ja puheesta". No nyt sai sen, mitä jahtasi. Lehdet kirjoittaa upeasta duetosta, suhteesta, julistaa rakkauttaan, ja mitä vielä. Joulujaksojen kuulemme varmaan, että ei heillä mitään ole... 

Sinne asti on hyvä ylläpitää illuusiota. 

Samaa ajattelin. Toimittaja sanoi sen lopussa hyvin, en usko enää mitään, onko tämä koko syksy ollut vaan pelkkää suurta mediatemppua. 

Vierailija
2745/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tullut samaan loppupäätelmään, Jyrkin ja Erikan suhde on jonkinsortin mediatemppu tai orastava suhde lässähti jo alkumetreillä, kesällä.

Jyrkin vastaus kysymykseen Erikasta: palvon Erikaa-

ei mielestäni viittaa suhteeseen vaan diggaamiseen, hypetykseen tms.

Ovat varmasti läheisiä ja tulevat juttuun hyvin, mutta rakastavaisia eivät. Kesällä ollut ehkä jotain sutinaa, mutta ei enää.

Vierailija
2746/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tullut samaan loppupäätelmään, Jyrkin ja Erikan suhde on jonkinsortin mediatemppu tai orastava suhde lässähti jo alkumetreillä, kesällä.

Ovat varmasti läheisiä ja tulevat juttuun hyvin, mutta rakastavaisia eivät. Kesällä ollut ehkä jotain sutinaa, mutta ei enää.

Voi nyyh. Olis ollut niin ihana pari. Ja mediatemppu Jyrkin puolelta. Erikahan ei ole tästä puhunut. 

Vierailija
2747/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh. Olis ollut niin ihana pari. Ja mediatemppu Jyrkin puolelta. Erikahan ei ole tästä puhunut. 

Toimittaja kysyi suoraan, että seurusteletteko? Totesi, ettei puhu yksityisasioista... 

Vierailija
2748/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediatemppu siis?

Vierailija
2749/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediatemppu siis?

Vahva veikkaus. Vaikka sitten olisikin jotain pientä ihastumista ollutkin. 

Vierailija
2750/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menen joulukuussa The 69eyesin keikalle, tulee tuohon kahden kilometrin päähän!!!

Vierailija
2751/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä menen joulukuussa The 69eyesin keikalle, tulee tuohon kahden kilometrin päähän!!!

Älä pety, ettei tule mitään VE biisejä. The69eyes on kaikkea muuta. 

Vierailija
2752/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrikan päivä. Harmi, että Jyrki jäi pois ohjelmasta.

Mitä ihmettä? Onko totta?

On.

Vierailija
2753/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lataa liian suuria odotuksia.

Vierailija
2754/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin tälle sivulle, että ensi vuonna näen The 69 Eyes -bändin Rockfesteillä. No, oon mä nähnyt tuon bändin joskus aikaisemminkin eli teininä, kun esiintyivät Hyvinkään Jussintorilla.

Niin sanotusti The 69 Eyes on itselleni nostalgiaa.

Oli se bändi noihin aikoihin myös esiintynyt Hopealyhdyssä, mutta eipä tuo bändi niin kova itselleni ollut, että olisin jaksanut sitä kuunnella toistamiseen pienen ajan sisään.

Jonkinlainen buumi on taas noussut itselleni The 69 Eyes:n suhteen.

T: Hyvinkääläinen

Vierailija
2755/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän tuon bändin...olen fanittanut sitä niin kauan kun se on ollut.

Olen niiden kanssa samaa ikäluokkaa.

Vierailija
2756/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä viime vkon Espoon keikan settilista, niin voit laittaa kuunteluun :) 

Devils

Call me snake

Cheyenna

The Chair

Drive

Betty Blue

Sister of Charity

Never Say Die

Mrs. Sleazy

Gothic Girl

Two Horns Up

Wasting the Dawn

27 & Done

Feel Berlin

Brandon Lee

Encore:

Framed in Blood

Dance d'Amour

Lost Boys

Vierailija
2757/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, eipä ole Erika jaellut aiheesta haastatteluja ja muutenkin olisi omituinen mediatemppu, että pitää yhdessä reissata Venetsiassa :)

Vierailija
2758/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä viime vkon Espoon keikan settilista, niin voit laittaa kuunteluun :) 

Devils

Call me snake

Cheyenna

The Chair

Drive

Betty Blue

Sister of Charity

Never Say Die

Mrs. Sleazy

Gothic Girl

Two Horns Up

Wasting the Dawn

27 & Done

Feel Berlin

Brandon Lee

Encore:

Framed in Blood

Dance d'Amour

Lost Boys

Kiitos👍😘

Vierailija
2759/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että jotain sutinaa ollut vielä

kesällä ja Venetsian reissukin tuli tehtyä.

Suurta rakkaustarinaa tästä ei nyt silti taida tulla - kaksi tähteä yhdessä on aika hankala yhtälö.

Vierailija
2760/4176 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että jotain sutinaa ollut vielä

kesällä ja Venetsian reissukin tuli tehtyä.

Suurta rakkaustarinaa tästä ei nyt silti taida tulla - kaksi tähteä yhdessä on aika hankala yhtälö.

Oli myös Rodos reissu. No, sen aika näyttää ovatko pari, mutta eihän tuosta ole kauan kun Jyrki kertoi rakastuneensa. Olis sääli jos rakkaus on lopahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan