Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
En normaalisti käy tällä sivustolla, mutta nyt olen tätä ketjua lueskellut, koska keskustelu ohjelmasta kiinnostaa. On kyllä ollut erikoista huomata, kuinka myrkyllinen ja vastenmielinen ilmapiiri täällä on, ylilaudat ja 4chanit vaikuttavat tämän palstan rinnalla sympaattisilta paikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa olla Meijun paras biisi. Toivottavasti Erika tai Jyrki laulais tän. 🤗
Mulla taas tämä vahvoja Meiju-suosikkeja ja tykästyin tähän omassa lapsuudessa. Kuitenkin mielestäni harvinaisempi kappale häneltä eli tiedä sitten tarttuuko kukaan tähän, mutta en laittaisi pahakseni.
Pure mua on selkeesti Erikan esitys.
Pitäkööt muut näppinsä irti siitä...kauhukuva...Mikko hönkii sitä😁
Jyrki voisi esittää Tahdon sinut ja samalla katsoo Erikaa syvälle silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä kautta muistuttaa lähes kaikista, miksi heistä ei ole tullut oikein "mitään" vaikka uraa jo ihan kunnolla.
Ei mitään persoonallisuutta, kehutaan esim Yonaa maasta taivaisiin, Erikan mieletöntä esiintymisen ammattitaitoa ja kuinka syntynyt lavalle? Öö ei ole, vaan huomiohuoraan epävarmaa mt-ongelmaansa.
Olen 32v mies ja kukaan kaveripiiristäni ei pidä häntä millään muotoa seksikkäänä, vaan kuvottava ja likaisen oloinen tyrkky, joka yrittää väkisin ylläpitää Kikan tyylistä elämää yllä ja tekee senkin surkeasti.
Mikko, Pete ja Tommi ainoa "artistit" ja muut sitten kilpaa kehuu toisiaan, koska ovat vaan karaokebaarin tasolla ja nyt viimein päässeet siihen "starojen" pöytään, missä pitää muistaa olla niin sydänystäviä ja "wauu mikä ääni", kun kotona saa Genelecit kääntää täysille, jotta sais edes selvää mitä tässä nyt yritetään hoilata :DD Kyllä tulee ikävä ja edelleen katson jaksoja, missä oli Cheek, Tähkää, Suvia jne ja kappaleet soi edelleen, koska olivat uudelleen versioitunakin todella hyviä eikä tällaisia mitään sanomattomaa hönkäilyä..
Surkeaksi on Sanoman ohjelmat menneet ja eiköhän olisi aika laittaa taustatekijät vaihtoon, kun loppuun asti kierrättäminen kaiken maailman Yonilla ja Tomeilla, joista kukaan ei ole kuullutkaan ja kaiken lisäksi ovat umpisurkeita on nähty..
Et ole mies vaan selvästi olet nainen😂
Vierailija kirjoitti:
Pure mua on selkeesti Erikan esitys.
Pitäkööt muut näppinsä irti siitä...kauhukuva...Mikko hönkii sitä😁
Jyrki voisi esittää Tahdon sinut ja samalla katsoo Erikaa syvälle silmiin.
Juuri ajattelin, että Pure mua Jyrkille kun kerran hänellä vampyyriteema niin vahvasti.
Eiköhän Yona ole juurikin sen takia kokenut paljonkin sydänverellä tunteita. Ja se oli kyllä muistaakseni helluntailais-perhe, aika eri kuin lestadiolaiset. Uusimmalla levyllä laulaa esim itsemurha-yrityksestä joten kyllä ihan taitaa olla kärsinyt osansa hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiju on Meiju ja hänellä on persoonallinen ääni. Villi ja vapaa oli hyväntuulinen esitys, jossa oli mainio sovitus.
Meijulla on aina ollut sama tanssiaskel maneeri, sellainen touhutäti. Tykkää laulaa pikkutuhmia lauluja ja kuvitella siten olevansa nuorekas, räväkkä ja villi. Keskittynyt aina omaan helppoon humppaansa.
Yona puolestaan jättää kuulijan hieman kylmäksi, on lestadiolaiskodista lähtöisin, ehkä ei ole kokenut niitä samoja sydän verellä tunteita mitä moni jo nuorena joutuu kokemaan.
Tätä siis lainasin äskeisellä
Ihanaa. Niin ihanaa, kun Jyrki kuuluttaa Anna- lehdessä: Elän elämäni parasta aikaa! Rakkaus ja rakastuminen on niin ihanaa aikaa !💘👍
Tämä kausi on ollut positiivinen yllätys mielestäni. Noilla on mahtava yhteishenki mitä on aina kiva kattoa vaikka ei kaikista biiseistä tykkäiskään. Toi 69eyes bändin mukaan tuominen oli hyvä veto, kova bändi, Jyrki pääsi esittelemään parhaita puoliaan.
Tätä vain elämää kautta olen seurannut ilolla, osallistujat on valittu todella hyvin. 69 eyes tuli myös tutummaksi, vetivät mahtavasti Tommin biisin. Jyrki 69 ei ole ollut kovin paljon esillä, karismaattinen, komea mies.
Jokaisessa kaudessa,jokaisessa osassa pyntätyt ihmiset nyytkivät. Formaatti on teatteria, nyyhkyteatteria. En pysty katsomaan, mainoksetkin ovat jo liikaa.
Mielenkiintoinen duetto Yonan päivänä: Jyrki ja Erika. Esittävät jonkun rakkauslaulun. Duon nimi on Jykäys... :)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen duetto Yonan päivänä: Jyrki ja Erika. Esittävät jonkun rakkauslaulun. Duon nimi on Jykäys... :)
Jos pitää paikkansa, niin veikkaisin, että kappale on "Sä teit tän laulun", jossa Yona duetoi Olavi Uusivirran kanssa. Keikoilla toisinaan kustannussyistä on jouduttu turvautumaan alelaarin Samuli Edelmanniin.
Onpa tosiaan negatiivinen ilmapiiri täällä, ennen enemmän analysoitiin esityksiä yms ja kritiikki asiallisemmin. No haluan silti fiilistellä Tommin päivää. Ensinnäkin Tommi on iiihana, vaikka oon sitä 30 v nuorempi :D ja vitsi toi RMJ taltiointi Tommin keikalta jostain 2000 -luvun alusta! Onneksi olin ite teini tolloin ja tuli käytyä keikkoja ja festareita, oli mahtavaa ku puhelimien tuijottamisen sijaan ihmiset osasi nauttia ja hyppiä livemusan äärellä!! No onhan tollasta välillä onneksi nykyäänkin.
Erika on kehittynyt laulajana huikeasti ja osaa ottaa tilan haltuun. Toi biisi ei ole laulettavana helpommista päästä kun pitää pistää niin täysiä menemään. Itse tykkään tuosta tavasta että naisen seksuaalisuuskin voi ilmentyä jotenkin "raa'alla" tavalla myös, eikä vaan vihjaillen ja flirttaillen. Diggaan Erikassa kaikista eniten sen sellaisesta "tamperelaisuudesta" eli tietyllä tavalla on maanläheinen vaikka aika suora myös. Se on totta että sellanen kärsimyksen elementti tosta ehkä vähän puuttui.
Pete oli liikkis kun oli niin aidosti fiiliksissä Tommista. Ei kuitenkaan hänen parhaimpia, hänelle ehkä sopii paremmin muu kuin tollanen "suora rock" vaikka bändirokkipoika alun perin ollutkin. Laulu kuulostanut paremmalta aiemmissa jaksoissa.
69 eyes on bändinä ja ideana hyvä,mutta Jyrkin laulu VE-vedoissa ei ole oikein toiminut. Tässä versiossa ja jossain yhessä muussa oikeen yllätyin että kyllä se sen laulu oikeesti "soi" sittenkin.. jännittäiskö toi VE -versiointi ja uusi bändi tms. Lauri Ylösellä oli mielestäni vähän sama että oman bändin kanssa versio oli hyvä mutta VE-bändin kanssa ei jotenkin "lähe". Hauska hahmo Jyrki tuolla kuitenkin on.
Meijun versio oli hänen yksi parhaista omista versioistaan ja hänen taustalaulajalla oli ihana ääni ja svengi. Haluaisin syttyä Meijulle vielä enemmän, mutta ihan täysin ei ole vielä auennut.
Mikko ja lapset oli liikuttava ja tuon monta kertaa kuullun klassikkobiisin teksti tuli iholle pitkästä aikaa.
Yona on mun suosikkeja mutta jostain syystä tällä viikolla en hirveesti tästä syttynyt. Redi kanssa sama, ei huono mutta ei paraskaan.
Mutta mielenkiintoinen päivä kaiken kaikkiaan ja nyt on kiva kun suosikkini Tommi on tulevissa jaksoissa taas esiintymässä.
Ei kaikki miehet kuolaa Erikaa.Miksi se laulaa uimapuku päällä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/TV/Meiju-Suvas-aavisti-Erika-Vikmanin-ja-Jy…
Meiju Suvas aavisti Erika Vikmanin ja Jyrki 69:n suhteen Vain elämää -kuvauksissa: Miten teillä on noi energiat?
Jyrki valitsee Yonan tuotannosta tulkittavakseen kappaleen, jonka hän haluaa esittää yhdessäErika Vikmaninkanssa.
- Kuulin tämän rakkauslauluna. Se on duetto. Ja aina välillä tässä pöydässä on huomattu, että ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan. Erika olisi hyvä tässä duetossa kanssani, Jyrki toteaa.
Kaksikko laulaa hempeän rakkauslaulun, ja Jyrki hymyilee laulun aikana.
Jyrki paljastaa ohjelmassa, että Erika keksi dueton myötä hänelle lempinimen: Jykäys.
Meiju Suvaskertoo muille artisteille huomanneensa Erikan ja Jyrkin olemuksissa jotain silmiinpistävää kuvauspäivän aikana.
- Miten teillä on noi energiat... Tehän olisitte ihan perfect match! Meiju heittää.
Erika nostaa esiin, että viilipyttynä yleensä esiintyvän Jyrkin ilme oli esityksen aikana poikkeuksellisen iloinen.
- Huomasitteko te, kun Jykäys hymyili kesken biisin? Erika kysyy.
Kerkesin vasta nyt katsella Tommin päivän. Odotin päivältä paljon, koska Tommi on mahtava laulaja ja hänellä eniten hyviä kappaleita. Olin kuitenkin aika pettynyt musiikilliseen antiin. Parasta olivat Tommin tarinat ja Boycott- aikojen muistelu.
Erikan Via Dolorosa oli yksinkertaisesti huono ja taas se asu ja look ihan kamalat. Häpykumpu pystyssä vaan painelee menemään. Ei sopinut esitykseen ja tuo halpa ja nuhjuinen tyyli vaan ei nappaa.
Peten vetokaan ei kauheasti miellyttänyt. Liikaa oli muunnellut alkuperäistä, mutta Pete on kyllä ilo silmälle ja taitavasti laulaa.
Meijun versio oli yllättävän hyvä, paras häneltä tähän saakka.
69Eyes on mulle aika vieras poppoo. Jyrkin laulutyyli ei iske. Ihme Elvis kopiointia tuo ylähuulen mutristelu ja muutenkin kovin teennäistä pelleilyä tuo meno. Boycottin upeasta Gotta Rockista olivat saaneet kaiken energian imettyä pois ja latistettua puhdittomaksi.
Mikon ja lapsikuoron esitys oli koskettava ja selkeästi tärkeä Mikolle aiheensa puolesta. Ärsytti vaan, kun tämän jälkeen keskusteltiin koulukiusaamiskokemuksista, niin Erikan oli pakko alkaa vollottamaan omaa somekiusaamistaan. Tuli tunne, että haluaa vaan huomiota itselleen.
Yona on mulle ennestään aivan tuntematon. Periaatteessa laulaa ihan nätisti, mutta jotenkin on pliisua ja mitäänsanomatonta menoa. Karisma puuttuu, eikä yksikään hänen vetonsa ole jäänyt mieleen. Saa nähdä, millainen hänen päivänsä tulee olemaan. Ainakaanei ole ennakko- odotuksia, kun en tunne kappaleita.
Redrama on symppis, mutta tuntuu olevan aika hajalla. Hänen suomeksi laulamisensa kuulostaa kummalliselta lässytykseltä.
Mikko on varmaan ihana pappa lapsenlapsilleen. 🥰
Onko se "kukkurukuu, kuule kuinka pihapuun kyyhkynen laulaa hiljaa..." -biisi Yonan? Siinä on aivan ihana biisi. 💖
Kyllä nämä kirjoittajat ovat ala-arvoisia ihmisiä, voi olla että saavat hyvää oloa itselleen kun kirjoittavat noin törkeitä arvosteluja, sairasta!