Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Onko se "kukkurukuu, kuule kuinka pihapuun kyyhkynen laulaa hiljaa..." -biisi Yonan? Siinä on aivan ihana biisi. 💖
Mariskan se on ( kamala).
Mariskasta tykkään kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on eri asia jos ääni pakotetaan ja puristetaan ylös kuin että se sieltä vapaasti virtaavana tulee ^.
Laulamisen pitäisi ylipäätään olla aika vaivatonta. Ei sellaista että otsasuoni pullistuu kun yritetään laulaa jotakin mihin oma ääni ei vain riitä.
Minulle tulee mieleen Mariah Carey, kun mietin kenen ääni kulkee
Vapauden hurma on ehkä Yonan tunnetuin biisi.
Yona ollut mukana tangokilpailus ja sijoittui toiseksi.
Moni ei näköjään ole tykännyt Pete Parkkosen vedosta Kevät ja minä -kappaleesta.
Mullepas se biisi iskee suoneen ja lujaa.
Tullut mun voimabiisiksi. Siinä Peten versiossa on valtavasti positiivista energiaa ja mä en saa siitä versiosta tarpeekseni. Mä en ole mitään Vain elämää biisiä kuunnellut niin paljon kuin sitä.
Onko muilla vastaavanlaista suhtautumista siihen biisiin?
Paina ylänuolta vastaaksesi myöntävästi.
Vierailija kirjoitti:
Jäi ärsyttämään se Redin päivänä Yonan esittämä biisi, varsinkin se "VALO....VALO....VALO....VALO.....VALO....."-hokema kuulosti aika karseelta. 😳
Kaikki muut ovat jatkaneet eteen päin, mutta sä olet jämähtänyt tuota biisiä mollaamaan, joten taidat vaan pitää siitä biisistä (alitajunta).
GottaRock on tämän viikon Rautaa vai Roskaa - biisi RadioRockilla. Yli 90 pinnaa on sitä mieltä että biisi on Rautaa. Lähetykseen soittaneet ovat olleet lähes hurmiossa. Ja 69Eyes on tänään muuten keikalla Espoossa, paikkana Sellosali. Loppuunmyyty. Ja lupasivat, että Gotta Rock kuullaan nyt myös keikoilla. Eli eiköhän tuo versio nyt aika monen mielestä ole todellakin onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
GottaRock on tämän viikon Rautaa vai Roskaa - biisi RadioRockilla. Yli 90 pinnaa on sitä mieltä että biisi on Rautaa. Lähetykseen soittaneet ovat olleet lähes hurmiossa. Ja 69Eyes on tänään muuten keikalla Espoossa, paikkana Sellosali. Loppuunmyyty. Ja lupasivat, että Gotta Rock kuullaan nyt myös keikoilla. Eli eiköhän tuo versio nyt aika monen mielestä ole todellakin onnistunut.
Mä kuuntelin sen hetki sitten ja onhan se tosi koukuttavan kuuloinen The 69 Eyes:n vetämänä.
Melodinen, rokahtava, rauhallinen ja asenteella vedetty biisi. The 69 Eyes bändissä on jotain tosi ainutlaatuista.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/66aecb76-cda8-4cb1-b204-665c20…
Apu: Jyrki69 avautuu tunteistaan Erika Vikmania kohtaan: Palvon häntä
Miehen kiinnostus osallistua ohjelmaan heräsi Vikmanin myötä.
Mutta sitten tuli pyyntö, ja kun näin Erika Vikmanin olevan mukana, asia oli sillä selvä. Hän on mielestäni coolein ja kiinnostavin artisti, mitä Suomessa on, Jyrki69 toteaa Apu-lehdelle.
Iltalehdelle mies sanoi odottaneensa eniten Erika Vikmanin päivää ohjelman kuvauksissa.
Siinä on sellainen herkkä kappale ja laulan sen suomenkielellä. Olin suunnitellut, että katson häntä silmiin, kun esitän ja mulla ei ole aurinkolaseja silmillä. Se oli aika kova paikka, Linnankivi kuvaili Iltalehdelle elokuussa.
Apu-lehden haastattelussa Jyrkiltä kysytään suoraan, mikä on hänen suhteensa Vikmaniin.
Palvon häntä, Jyrki69 tuumaa lyhyesti ja ytimekkäästi.
Kyllähän tuollaisen vajaa kolmekymppisen naisen kiinnostuminen yli viisikymppisestä miehestä nostaa miehen itsetuntoa ja luulee/tuntee itse rakastuneensa. Varmasti on molemmin puolin intohimoa, mutta entä kun Erikalla loppuu uutudenviehätys? Toivon ettei Jyrki pettyisi, mutta pahaa pelkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuultu Gotta Rockia.
Jotain jännää siinä on, että Jyrki on vkon parin sisällä ollut Me Naiset, Anna, IS, APU haastatteluissa kertomassa rakkauttaan johonkin kohteeseen. Erika ei kertaakaan. Ettei nyt vaan olis tosiaan mennyt vähän palvonnan puolelle ja onkohan laisinkaan molemminpuolista...
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/66aecb76-cda8-4cb1-b204-665c20…
Apu: Jyrki69 avautuu tunteistaan Erika Vikmania kohtaan: Palvon häntä
Miehen kiinnostus osallistua ohjelmaan heräsi Vikmanin myötä.
Mutta sitten tuli pyyntö, ja kun näin Erika Vikmanin olevan mukana, asia oli sillä selvä. Hän on mielestäni coolein ja kiinnostavin artisti, mitä Suomessa on, Jyrki69 toteaa Apu-lehdelle.
Iltalehdelle mies sanoi odottaneensa eniten Erika Vikmanin päivää ohjelman kuvauksissa.
Siinä on sellainen herkkä kappale ja laulan sen suomenkielellä. Olin suunnitellut, että katson häntä silmiin, kun esitän ja mulla ei ole aurinkolaseja silmillä. Se oli aika kova paikka, Linnankivi kuvaili Iltalehdelle elokuussa.
Apu-lehden haastattelussa Jyrkiltä kysytään suoraan, mikä on hänen suhteensa Vikmaniin.
Palvon häntä, Jyrki69 tuumaa lyhyesti ja ytimekkäästi.
Kiinnostavampaa on se, että Jyrki harrastaa puutarhanhoitoa :)
Vierailija kirjoitti:
Jotain jännää siinä on, että Jyrki on vkon parin sisällä ollut Me Naiset, Anna, IS, APU haastatteluissa kertomassa rakkauttaan johonkin kohteeseen. Erika ei kertaakaan. Ettei nyt vaan olis tosiaan mennyt vähän palvonnan puolelle ja onkohan laisinkaan molemminpuolista...
Eiköhän Jyrki tuohon ikään mennessä rokkarina jo tiedä mitä kaikkea voi tapahtua. Joku noissa hehkutuksissa ei kuitenkaan natsaa. Joku niissä mättää, mutta mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jyrki tuohon ikään mennessä rokkarina jo tiedä mitä kaikkea voi tapahtua. Joku noissa hehkutuksissa ei kuitenkaan natsaa. Joku niissä mättää, mutta mikä?
Performanssia? niinkuin itse sanoi? käyttää palstatilan hyödyksi, the69Eyes on kysytympi Suomessa kuin koskaan/aikoihin? ehkä se... tietää, että salamyhkäisyydellä vielä Seura ja Eeva- lehtikin pyytää haastattelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden kohde ei ole Erika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden kohde ei ole Erika.
Epäilen kans. Haluaa vedättää. Sopii Erikalle, saa rauhassa kehitellä jtn muuta.
Kyllä Jyrki ja Erika on nähty kesän aikana siellä sun täällä yhdessä privaattielämässä (ei julkkiskokkareilla) joten kyllä se Erika on tuo rakkauden kohde.
Vierailija kirjoitti:
Narsistin alkurakkaushehkutus on jotain niin älytöntä.
Olisin halunnut kuulla enemmän Tommin elämästä ja ajatuksista. Jäi aika taka-alalle ja muut juttelivat enemmän omista kokemuksistaan ja tunteistaan.
69eyes esitys oli mahtava, jäi todellakin mieleen. Muillakin oli hyvät esitykset.