Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
2181/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sain itseni kokoon niin aika deepit sanat oli tuossa minkä Mikko veti. Sopisi nyt toisten mollaajat ja kiusaajat kasvattaa selkärankaa.

Ja puhun teistä palstaajat.

Se on Tommin laulamana 100 kertaa parempi. Biisi kuuluu vetää vahvalla otteella.

Vetää sen kappaleen kuka tahansa niin silti samat vahvat sanat biisissä on. Mä en edes osaa sanoa kumpi minun mielestäni vetää biisin paremmin, sillä sanoma pysyy yhtä ytimekkäänä.

Mun mielestä oli järkyttävää, kun Mikko kertoi, että Juice oli koulukiusattu. Kielellisesti niin lahjakas tyyppi! Tuli mieleen Juicen dokailut ja mokailut. Toivottavasti eivät johtuneet tuosta koulukiusaamistaustasta.

Mä oon kuullut paljon, että Juice ei ollut mukava tyyppi eli voisikohan niillä kuulemillani sanoilla olla osuutta niihin kiusaamisiin? Luoja tietää.

Normi-ihminen välttelee ei-mukavaa tyyppiä, ei kiusaa.

Jos kerran Juice on ollut inhottava joillekin niin ne hänen käyttäytymiset voivat ehkä johtua kun on tullut kiusatuksi. Myös pahanolon tunne voi muuttaa ihmistä epämukavaksi.

En tiedä minkälaista kiusaamista Juice on kokenut, mutta ne silti ehkä kalvasivat häntä.

Vierailija
2182/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandra ja Janna vielä tuonne. Ja onko Hanna Pakarinen ollut tuolla? Saara Aalto. Sitten Ville Valo ja Lauri Tähkä. Ja sitten vielä joku vanha virtuoosi. Mike Monroe ehkäpä. 🤔

Tähkä ollut jo pari kertaa. Diandralla eikä Hanna Pakarisella ole biisejä. Janna, ei kiitos. Monroe olis hauska, mut ei se jaksa muiden horinoita kuunnella koko vkoa. Kotipelto, Hynynen, von brothersolishan noita. Mut ihan paras olis Rita Behm. Se olis huikee.

Joo, Behm Vain Elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kun ruutuun tarvii kirjautua.

Mulla jäi Parkkosen päivä näkemättä ja en mä sen takia halua levitellä tietojani mihinkään.

Joskus Vain elämää jaksoja tuli urakalla uusintoina, mutta miksi ei enää, kun nyt sille olisi tarvetta?

Lauantaina tuli uusinnat aamulla ja illalla, mutta lauantaikin on niin aktiivista aikaa muille jutuille. Miksi niitä uusintoja ei voi tulla arkisin vaikka päiväsaikaan?

Ja TTK:n uusintoja ei tuu enää mistään. Katson sitten vaan sen koosteen Selviytyjien jälkeen. Laittakaa se TTK lauantai-iltaan, kun muilta kanavilta ei tuu mitään. Tai edes sen uusinta.

Kolmonen on jotenkin antautunut Neloselle...

Vierailija
2184/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Aika jännä, olin itsekin miettinyt onko Yonalla juuret jossain uskovaisten piireissä. Muille oli tullut mieleen sama. Musiikki on kuin suoraan jostain hellareitten nuorisoleiriltä. Raikas uskistyttö tässä laulelee. Eipä jää mieleen mitään itse musiikista, on niin mitäänsanomatonta tulkintaa.

Yritti ainakin jossain vaiheessa peitellä uskistaustaansa kun pyörittiin samoissa piireissä ja on muuten erittäin hankala tyyppi.

Millä tavalla hankala?

Ailahtelevainen ainakin. Eikös hän ole sarjassakin puhunut epävakaasta persoonallisuushäiriöstä ja sellainen todella tuulella käyvä tyyppi. Työt täytyy suunnitella kuunkierron mukaan jne. Ihan inhimillistä, mutta ymmärrän jos jotkut kokee hankalana tai ärsyttävänä. 

Onkohan tää luonne ollut sitten syynä avioeroihin, jos kerran on jo kaksi kertaa kerinnyt eroamaan?

Ei oo varmaan pitkiä suhteita ollut. Tai no kerkiäähän sitä tuohon ikään mennessä olla vaikka kaksi kertaa 10v jonkun eri tyypin kanssa naimisissa. 🤔

Eli hänellä on siis tämä sama diagnoosi kuin Tis-Mattulla ja joka on alle prosentilla väestöstä:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Suunnaton-hapea-TIS-Mattu-avoimena-diagno…

Tänään Yona sanoi jotain, että toivois, että sen mielenterveys olisi kunnossa. Pelottavaa.

Vierailija
2185/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sain itseni kokoon niin aika deepit sanat oli tuossa minkä Mikko veti. Sopisi nyt toisten mollaajat ja kiusaajat kasvattaa selkärankaa.

Se on Tommin laulamana 100 kertaa parempi. Biisi kuuluu vetää vahvalla otteella.

Vetää sen kappaleen kuka tahansa niin silti samat vahvat sanat biisissä on. Mä en edes osaa sanoa kumpi minun mielestäni vetää biisin paremmin, sillä sanoma pysyy yhtä ytimekkäänä.

Mun mielestä oli järkyttävää, kun Mikko kertoi, että Juice oli koulukiusattu. Kielellisesti niin lahjakas tyyppi! Tuli mieleen Juicen dokailut ja mokailut. Toivottavasti eivät johtuneet tuosta koulukiusaamistaustasta.

Mä oon kuullut paljon, että Juice ei ollut mukava tyyppi eli voisikohan niillä kuulemillani sanoilla olla osuutta niihin kiusaamisiin? Luoja tietää.

Jos kerran Juice on ollut inhottava joillekin niin ne hänen käyttäytymiset voivat ehkä johtua kun on tullut kiusatuksi. Myös pahanolon tunne voi muuttaa ihmistä epämukavaksi.

En tiedä minkälaista kiusaamista Juice on kokenut, mutta ne silti ehkä kalvasivat häntä.

Luulen että on ollut inhottava jollekin kännipäissään. Juopot on sellaisia.

Vierailija
2186/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kun ruutuun tarvii kirjautua.

Mulla jäi Parkkosen päivä näkemättä ja en mä sen takia halua levitellä tietojani mihinkään.

Joskus Vain elämää jaksoja tuli urakalla uusintoina, mutta miksi ei enää, kun nyt sille olisi tarvetta?

Lauantaina tuli uusinnat aamulla ja illalla, mutta lauantaikin on niin aktiivista aikaa muille jutuille. Miksi niitä uusintoja ei voi tulla arkisin vaikka päiväsaikaan?

Ja TTK:n uusintoja ei tuu enää mistään. Katson sitten vaan sen koosteen Selviytyjien jälkeen. Laittakaa se TTK lauantai-iltaan, kun muilta kanavilta ei tuu mitään. Tai edes sen uusinta.

Ttk-uusinta tänään Avalla kl 11!

Vierailija
2187/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko 69 Eyes playback? Joka tapauksessa paras eilen

Vierailija
2188/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista esityksistä mikään ole live vaan niitä on käsitelty jonkin verran tai vielä enemmän. Jossain takavuosien esityksessä huvitti kun rumpali näytti soittavan erilaista kappaletta kuin mitä tvstä soitettiin.

Vierailija
2189/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juicellahan oli Asperger, mikä vaikeuttaa sosiaalista kanssakäymistä. Oli varmaan erikoinen lapsena, ja on voinut suorasukaisesti töksäytellä asioita.

Vierailija
2190/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että toi Redrama on reppana. Sen paikka ei kyllä olis tuolla.

Miksi se on aina niin punanen laulaessaan?

Mitä sillä on väliä, jos joku punehtuu enemmän kun laulaa niin tiheesti kuin urheilisi?

Vierailija
2191/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandra ja Janna vielä tuonne. Ja onko Hanna Pakarinen ollut tuolla? Saara Aalto. Sitten Ville Valo ja Lauri Tähkä. Ja sitten vielä joku vanha virtuoosi. Mike Monroe ehkäpä. 🤔

Tähkä ollut jo pari kertaa. Diandralla eikä Hanna Pakarisella ole biisejä. Janna, ei kiitos. Monroe olis hauska, mut ei se jaksa muiden horinoita kuunnella koko vkoa. Kotipelto, Hynynen, von brothersolishan noita. Mut ihan paras olis Rita Behm. Se olis huikee.

Joo, Behm Vain Elämään!

Pate Mustajärvi, Martti Syrjä, J Karjalainen...Mutta eivät varmaan lähde

Vierailija
2192/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 Eyes esitys oli mahtava!! Jyrki 69 on  komea ja karismaattinen mies, wau!

Vierailija
2193/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tehty studiossa. Jyrkin ääni oli studioääni, ihan erilainen kuin se möreä mörökölli, joka ei osannut ensijaksoissa laulaa lainkaan.

Eihän Erikankaan biisi ollut live. Sehän aukoi suutaan ihan väärissä kohdissa ja yhdesti meinasi unohtaa alkaa lauamaan kokonaan. Mikki oli alhaalla kädessä kun Erikan laulu jo kuului. Siirsi sitten kätensä pikana suun eteen.

Vierailija
2194/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että on ollut inhottava jollekin kännipäissään. Juopot on sellaisia.

Sehän on Juankoskelta. Ihan pimeä paikka ja kaheleita ihmisiä.

Vierailija
2195/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeriikka ei osaa pukeutua. Pitää uimapukuja päällä! Yrittää olla sexy. Jyrki boy jo kuolaa. 🤧 Yona on tavallinen, ei yritä olla Kikka niinku eräs

Mä olisin halunnut, että Erika olisi esittänyt Kikka-leffan pääosan. Olisi selviytynyt myös lauluista.

Sitä varten pitäisi osata näytellä. Näyttäähän Tommi Läntinenkin Johannes Virolaiselta, mutta en minä häntä valitsisi esittämään Virolaista mihinkään elokuvaan. 

Niin vähän näyttää. Tuo hiusten sävy on aina ollut väärä hänen värimaailmaansa, varmaan syönyt suosiota.

Vierailija
2196/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkillä synttärit 15.10....54v

Hmmmm.... Jyrki on ex-julkkisihastukseni. En ole koskaan tiennyt, että live-elämän ihastukseni (mustat pitkät hiukset) ja Jyrki ovat samanikäisiä ja molemmat syntyneet lokakuussa... Aika hauska sattuma.

Vierailija
2197/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika hyvä unohdit vissiin housut Tommi Läntisen päivänä-kin

Vierailija
2198/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälle sydämeen sattuu on hieno kappale. Valitettavan ajankohtainen vieläkin. Koulukiusaamiseen voi puuttua eri tavoin. Tärkeintä on, että puututaan. Mika Ilmen kertoi jossain haastattelussa, kuinka hän puuttui ystävän lapsen pahaan koulukiusaamiseen. Hän meni jonkun toisen korston kanssa tämän lapsen koululle ja sanoi kiusaajille, että me ei tehdä teille nyt mitään. Mutta jos kiusaaminen jatkuu, niin me hakataan teidän jokaisen isät ihan p skaksi. Koulukiusaaminen loppui siihen.

Vierailija
2199/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oikein onnistuneita versioita kuultiin tässä ohjelmassa. Meijun laulama Villi ja vapaa kuitenkin lässähti tässä muodossa, nähtävästi tämä laulu kuuluu niihin, jotka toimivat vain siinä alkuperäisessä sovituksessaan.

Mitä tulee tuohon Syvälle sydämeen sattuu-biisiin, niin muistan, että sille aikoinaan myös vähän naureskeltiin, ja itsekin hieman varauksellisesti siihen suhtaudun, vaikka koulukiusatuksi tulemisesta on omiakin kokemuksia yläasteajoilta. En vain tiedä, onko tällainen hirveän tunteisiin vetoava ja säälittelevä laulu se paras tapa käsitellä tätä aihetta.

Vierailija
2200/4176 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Via Dolorosaa ei olisi pitänyt tuolla kenenkään esittää.

Se on niin mahtava biisi, että sen pystyy oikeasti esittämään vain Tommi itse.

Eihän Erikan esitys surkea ollut, mutta siitä puuttui tuska.