Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
2141/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin herkkä jakso. Yona ja Tommin välinen yhteys on jotenkin niin outo, mutta silti herkkää heidän välillään. Ja mitkäs mestaruudet tässä jaksossa ollaan voitettu?

MM lätkä

Vierailija
2142/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ylijäämäosaston entiset starat on niin puuduttavan tylsiä.

Toista oli ennen, kun tässäkin ohjelmassa oli oikeita staroja.

Kuten esimerkiksi ketä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sain itseni kokoon niin aika deepit sanat oli tuossa minkä Mikko veti. Sopisi nyt toisten mollaajat ja kiusaajat kasvattaa selkärankaa.

Ja puhun teistä palstaajat.

Se on Tommin laulamana 100 kertaa parempi. Biisi kuuluu vetää vahvalla otteella.

Vetää sen kappaleen kuka tahansa niin silti samat vahvat sanat biisissä on. Mä en edes osaa sanoa kumpi minun mielestäni vetää biisin paremmin, sillä sanoma pysyy yhtä ytimekkäänä.

Vierailija
2144/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhänlainen Meijun päivästä tulee?

Tähän asti mä en ole saanut Meijusta mitään irti.

Voipi enempi syy siihen olla hänen genressään, että hänen genre ei ole sitä omaani. Ei mulla niin ku ole mitään pahaa ja hyvää sanottavaa hänen esityksistään.

Ai et tykkää junttidiskosta?

Vierailija
2145/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sain itseni kokoon niin aika deepit sanat oli tuossa minkä Mikko veti. Sopisi nyt toisten mollaajat ja kiusaajat kasvattaa selkärankaa.

Se on Tommin laulamana 100 kertaa parempi. Biisi kuuluu vetää vahvalla otteella.

Vetää sen kappaleen kuka tahansa niin silti samat vahvat sanat biisissä on. Mä en edes osaa sanoa kumpi minun mielestäni vetää biisin paremmin, sillä sanoma pysyy yhtä ytimekkäänä.

Mun mielestä oli järkyttävää, kun Mikko kertoi, että Juice oli koulukiusattu. Kielellisesti niin lahjakas tyyppi! Tuli mieleen Juicen dokailut ja mokailut. Toivottavasti eivät johtuneet tuosta koulukiusaamistaustasta.

Vierailija
2146/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ylijäämäosaston entiset starat on niin puuduttavan tylsiä.

Toista oli ennen, kun tässäkin ohjelmassa oli oikeita staroja.

Kuten esimerkiksi ketä?

Hector.

T. Eri

Lottovoitto päästä laulamaan hänen laulujaan.

Vierailija
2147/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko laulaa lasten kiusamisesta koulussa ja täällä aikuiset ihmiset harrastaa samaa ellei pahempaakin Erikaa kohtaan. Hävetkää. Vielä perus uhrin vika-syyllistäminen. Ootte noloja.

Nyt sanon yhden inhokkiläpän, mitä vähään aikaan heitetty:

No voi kyynel.

Julkkikset elää ja hengittää ihan_mitä_tahansa julkisuutta, tiesitkö sitä. Perushypetys/kehuminen on vaan sitä tavallista diipadaapaa. Mutta soraäänet, arvostelu, ne on niitä bingoja, mitkä kasvattaa rahavirtoja ja ig-seuraajia. Ja ne kritiikit kuuluu kuvioon. Villinä veikkaan että Erika ei nega-kommenteista välitä niin kettuakaan, taitaa nauraa hekottaa vaan. Joten relaa.

Koulukiusaaminen on sitten asia erikseen. Ei liity tähän niin millään.

Tsemppii hei. Villinä veikkaan että yksikään aikuinen jolla on tarve haukkua ihmisiä, vaikka olisivatkin julkkiksia, ei voi henkisesti hyvin.

Joten jaksuhalit sulle ja muille samanhenkisille, toivottavasti joku päivä se paha olo teilläkin helpottaa.

Vierailija
2148/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä ilta ollut todella hyvä, ellei paras tähän astisista. Tommilla paljon hienoja kappaleita, hyviä tulkintoja kaikilta. Rööperin kuun olisin halunnut kuulla.

Vierailija
2149/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika Vikman ei Eerika Wikman.

Ei sillä todellakaan ole väliä heille jotka eivät ole faneja.

En minäkään fani ole mutta sen verran voisi opetella että kirjoittaa edes sen nimen oikein.

se joku eerika on tarpeeksi lähellä. Et sinäkään opettele itsellesi tyhjää merkitsevien nimiä.

Vierailija
2150/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että toi Redrama on reppana. Sen paikka ei kyllä olis tuolla.

Vierailija
2151/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti puuttui mun koulukiusaamiseen. Myöhemmin kävin kiusaajani kotona, ja ymmärsin tavallaan sen taustat. Sillä oli juopot vanhemmat ja koti oli tyhjä talo. Ihana vanha puutalo, mutta siellä ei ollut mitään, se oli ihan tyhjä. Ei mitään kodikkuutta, tai kodin tuntua. Ruuantuoksusta tms puhumattakaan.

Teininä osa meidän luokkalaisista kävi dokaamassa siellä. Kun siellä sai juoda.

Vierailija
2152/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä veto Redrama! Herkkää. Ja sanoistakin sai selvää, vaikka englanti ääntyy paremmin.

Vierailija
2153/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ärsyttämään se Redin päivänä Yonan esittämä biisi, varsinkin se "VALO....VALO....VALO....VALO.....VALO....."-hokema kuulosti aika karseelta. 😳

Vierailija
2154/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista. Yona.

Kuolettavan tylsää. Täysin karismaton tyyppi.

Vierailija
2155/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli järkyttävää, kun Mikko kertoi, että Juice oli koulukiusattu. Kielellisesti niin lahjakas tyyppi! Tuli mieleen Juicen dokailut ja mokailut. Toivottavasti eivät johtuneet tuosta koulukiusaamistaustasta.

Mä oon kuullut paljon, että Juice ei ollut mukava tyyppi eli voisikohan niillä kuulemillani sanoilla olla osuutta niihin kiusaamisiin? Luoja tietää.

Vierailija
2156/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko laulaa lasten kiusamisesta koulussa ja täällä aikuiset ihmiset harrastaa samaa ellei pahempaakin Erikaa kohtaan. Hävetkää. Vielä perus uhrin vika-syyllistäminen. Ootte noloja.

Nyt sanon yhden inhokkiläpän, mitä vähään aikaan heitetty:

No voi kyynel.

Julkkikset elää ja hengittää ihan_mitä_tahansa julkisuutta, tiesitkö sitä. Perushypetys/kehuminen on vaan sitä tavallista diipadaapaa. Mutta soraäänet, arvostelu, ne on niitä bingoja, mitkä kasvattaa rahavirtoja ja ig-seuraajia. Ja ne kritiikit kuuluu kuvioon. Villinä veikkaan että Erika ei nega-kommenteista välitä niin kettuakaan, taitaa nauraa hekottaa vaan. Joten relaa.

Koulukiusaaminen on sitten asia erikseen. Ei liity tähän niin millään.

Tsemppii hei. Villinä veikkaan että yksikään aikuinen jolla on tarve haukkua ihmisiä, vaikka olisivatkin julkkiksia, ei voi henkisesti hyvin.

Joten jaksuhalit sulle ja muille samanhenkisille, toivottavasti joku päivä se paha olo teilläkin helpottaa.

Just näin!!

👍👍

Vierailija
2157/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redramalla hyvä esitys, niinkuin aina.

Vierailija
2158/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Redi kunnossa?

Vierailija
2159/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että toi Redrama on reppana. Sen paikka ei kyllä olis tuolla.

Miksi se on aina niin punanen laulaessaan?

Vierailija
2160/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42326 kirjoitti:

Mielestäni tämä ilta ollut todella hyvä, ellei paras tähän astisista. Tommilla paljon hienoja kappaleita, hyviä tulkintoja kaikilta. Rööperin kuun olisin halunnut kuulla.

Mäkään en olisi osannut nimeltä sanoa muuta Tommin biisiä kuin Via Dolorosan, mutta näähän oli kaikki tuttuja biisejä.