Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ylijäämäosaston entiset starat on niin puuduttavan tylsiä.
Toista oli ennen, kun tässäkin ohjelmassa oli oikeita staroja.Silloin kun ohjelmassa oli "oikeita" staroja, esimerkiksi kaudella kolme, oli tuloksena vaivaantunutta keskustelua ja mahtipontisia, laskelmoituja, mukasyvällisiä musiikkiesityksiä. Jätetään ne "oikeat" starat jonnekin muualle mölisemään.
Kyllä mä katsoisin mieluummin edes laskelmoitua taitoa kuin turhanpäiväistä karaokea, jota tämä kausi on.
Tää kausi on paljon mielenkiintoisempi kuin aiemmat. Kaikki tietää kaiken Laurianttipaula Tähkä-Tuiskuvesalasta ja voi 100% varmuudella arvata millaisen version tekee Juha Tapion Muut luulee että olet harmaavarpunen, mua sielusi sykkii loistavuutta -biisistä. Tai kuunnella Juha Tapion seitsemää Bruce Springsten postissa muiden biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Erikan on kyllä kuuma huh huh! Pullea häpykumpu on <3
Tyypillistä ylipainoisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sain itseni kokoon niin aika deepit sanat oli tuossa minkä Mikko veti. Sopisi nyt toisten mollaajat ja kiusaajat kasvattaa selkärankaa.
Ja puhun teistä palstaajat.Se on Tommin laulamana 100 kertaa parempi. Biisi kuuluu vetää vahvalla otteella.
Vetää sen kappaleen kuka tahansa niin silti samat vahvat sanat biisissä on. Mä en edes osaa sanoa kumpi minun mielestäni vetää biisin paremmin, sillä sanoma pysyy yhtä ytimekkäänä.
Mun mielestä oli järkyttävää, kun Mikko kertoi, että Juice oli koulukiusattu. Kielellisesti niin lahjakas tyyppi! Tuli mieleen Juicen dokailut ja mokailut. Toivottavasti eivät johtuneet tuosta koulukiusaamistaustasta.
Mä oon kuullut paljon, että Juice ei ollut mukava tyyppi eli voisikohan niillä kuulemillani sanoilla olla osuutta niihin kiusaamisiin? Luoja tietää.
Normi-ihminen välttelee ei-mukavaa tyyppiä, ei kiusaa.
Jos kerran Juice on ollut inhottava joillekin niin ne hänen käyttäytymiset voivat ehkä johtua kun on tullut kiusatuksi. Myös pahanolon tunne voi muuttaa ihmistä epämukavaksi.
En tiedä minkälaista kiusaamista Juice on kokenut, mutta ne silti ehkä kalvasivat häntä.
Juicellahan oli Asperger, mikä vaikeuttaa sosiaalista kanssakäymistä. Oli varmaan erikoinen lapsena, ja on voinut suorasukaisesti töksäytellä asioita.
Nykyään koitetaan joka asiaa selittää asbergerilla tms. Ihan kuin ihmisillä olisi vain normiluonne (mikä se normi lieneekään) ja loput on sitten asbergereita yms. muotidiagnooseja jotka ei voi itselleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeriikka ei osaa pukeutua. Pitää uimapukuja päällä! Yrittää olla sexy. Jyrki boy jo kuolaa. 🤧 Yona on tavallinen, ei yritä olla Kikka niinku eräs
Mä olisin halunnut, että Erika olisi esittänyt Kikka-leffan pääosan. Olisi selviytynyt myös lauluista.
Toivottavasti joku kesäteatteri tajuaa tämän!
Jossain hän käsittääkseni tuota roolia onkin esittänyt. Itse luulin hänen tosiaan olevan tuossa elokuvan pääroolissa, ihmettelin kovasti että mikä ihmeen Sara Melleri "tilallaan" oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra ja Janna vielä tuonne. Ja onko Hanna Pakarinen ollut tuolla? Saara Aalto. Sitten Ville Valo ja Lauri Tähkä. Ja sitten vielä joku vanha virtuoosi. Mike Monroe ehkäpä. 🤔
Tähkä ollut jo pari kertaa. Diandralla eikä Hanna Pakarisella ole biisejä. Janna, ei kiitos. Monroe olis hauska, mut ei se jaksa muiden horinoita kuunnella koko vkoa. Kotipelto, Hynynen, von brothersolishan noita. Mut ihan paras olis Rita Behm. Se olis huikee.
On Hanna Pakarisella ja Diandralla tarpeeksi biisejä tähän ohjelmaan...
Onpas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra ja Janna vielä tuonne. Ja onko Hanna Pakarinen ollut tuolla? Saara Aalto. Sitten Ville Valo ja Lauri Tähkä. Ja sitten vielä joku vanha virtuoosi. Mike Monroe ehkäpä. 🤔
Tähkä ollut jo pari kertaa. Diandralla eikä Hanna Pakarisella ole biisejä. Janna, ei kiitos. Monroe olis hauska, mut ei se jaksa muiden horinoita kuunnella koko vkoa. Kotipelto, Hynynen, von brothersolishan noita. Mut ihan paras olis Rita Behm. Se olis huikee.
On Hanna Pakarisella ja Diandralla tarpeeksi biisejä tähän ohjelmaan...
Oispa joskus myös Katri Ylander, Päivi Lepistö, Jonna Tervomaa tuolla.
Taas todella hyvät versiot! Kumpi parempi, Jyrki vai Pete - laitetaan nyt Jyrki, koska onhan se oman bändin tuominen ohjelmaan noin 69 kertaa parempi idea kuin Kwanin kanssa esiintyminen. Lisäksi Petehän pyysi nimmarin Boycottin Lightning Strikes Back -älppärille, esitti sitten kuitenkin suomenkielistä soolotuotantoa (niin kuin sillä olisi asiaan merkitystä. Aivan pysäyttävä esitys!) Kärkikolmikkoon tällä kertaa myös artistin valinta Meiju, jonka keinuva versio miellytti tällaista "iskelmänvihaajaakin".
Kuka sitten olisi "huonoin", kun kukaan ei varsinaisesti huono? Sanotaan nyt Erika - seksikäs pukeutumisensa ei aiemmin ole häirinnyt, mutta tuohon Via Dolorosaan ei todellakaan enää sopinut samanlainen uimapukutyyppinen alaosa kuin Loimaa-käännökseen. Mikko Alatalon esittämästä kappaleesta on todettava, ettei se oikein aikanaan täyttänyt tarkoitustaan: olin silloin lukiossa, kun se ilmestyi. Yläastelaiset lauloivat ja soittivat sitä pilkallisesti kohteilleen kiusaamistilanteissa ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää kun ruutuun tarvii kirjautua.
Mulla jäi Parkkosen päivä näkemättä ja en mä sen takia halua levitellä tietojani mihinkään.Joskus Vain elämää jaksoja tuli urakalla uusintoina, mutta miksi ei enää, kun nyt sille olisi tarvetta?
Lauantaina tuli uusinnat aamulla ja illalla, mutta lauantaikin on niin aktiivista aikaa muille jutuille. Miksi niitä uusintoja ei voi tulla arkisin vaikka päiväsaikaan?
Ja TTK:n uusintoja ei tuu enää mistään. Katson sitten vaan sen koosteen Selviytyjien jälkeen. Laittakaa se TTK lauantai-iltaan, kun muilta kanavilta ei tuu mitään. Tai edes sen uusinta.
Ttk-uusinta tänään Avalla kl 11!
Kaikki TTK:n jaksot ovat nähtävissä Mtv-katsomossa ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeriikka ei osaa pukeutua. Pitää uimapukuja päällä! Yrittää olla sexy. Jyrki boy jo kuolaa. 🤧 Yona on tavallinen, ei yritä olla Kikka niinku eräs
Mä olisin halunnut, että Erika olisi esittänyt Kikka-leffan pääosan. Olisi selviytynyt myös lauluista.
Sitä varten pitäisi osata näytellä. Näyttäähän Tommi Läntinenkin Johannes Virolaiselta, mutta en minä häntä valitsisi esittämään Virolaista mihinkään elokuvaan.
Niin vähän näyttää. Tuo hiusten sävy on aina ollut väärä hänen värimaailmaansa, varmaan syönyt suosiota.
Pitkään mietin ketä Tommi muistuttaa, niin kyllä, on kuin Johanneksen poika. Virolainenhan on karjalaisia, evakkoja, onkohan jotain sukua Tommin äitille, joka myös Karjalan evakkoja. Tommi mainitsi asiasta viime jaksossa...
Minua alkoi säälittää Eerika, jota niin itketti koulukiusaamisbiisin aikana some kiusaaminen, joka kohdistuu häneen. Erika on ihana riippumatta, mitä some irvileuat hänestä keksivät kirjoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ylijäämäosaston entiset starat on niin puuduttavan tylsiä.
Toista oli ennen, kun tässäkin ohjelmassa oli oikeita staroja.Silloin kun ohjelmassa oli "oikeita" staroja, esimerkiksi kaudella kolme, oli tuloksena vaivaantunutta keskustelua ja mahtipontisia, laskelmoituja, mukasyvällisiä musiikkiesityksiä. Jätetään ne "oikeat" starat jonnekin muualle mölisemään.
"Aidoimmat" kaudet on olleet niitä, joissa ei ollut ns. superstaroja, ja All Stars -kaudet on olleet tunnelmaltaan kauimpana luonnollisesta, vaan niissä on aina ollut jotain ylituotettua, kauheesti glitteriä päällä kaikilla jne. En oikein osaa kuvailla, mikä on ollut pielessä, mutta jokin on ollut. Biisit hienoja ja toteutus takuuvarmaa, mutta jokin lämpö tai aito tunnelma on loistanut poissaolollaan.
Tykkään tästä kaudesta, muistuttaa tunnelmaltaan kautta, jossa oli Stig, Arja Koriseva, Vesku Jokinen ym. Biisit ei oo ehkä olleet 100% hittikamaa, mutta tunnelma on ollut käsinkosketeltavan lämmin.
Ja Erikan pukeutumisesta täytyy sanoa, että hän pysyy valitsemassaan tyylissä. Perinteiset housut jalassa häntä ei lavalla juurikaan näe, mutta se on juuri hänen tavaramerkkinsä: liikaa meikkiä, korkeat saapikkaat, verkkosukat tms., ihonmyötäinen body tai sitten vartaloa nuoleva kumipuku.
Ihme versiota läntisen päivänäkin. Erika yrittää jostain syystä näyttää drag queenilta paitsi että miehet tekee tuon paremmin. Muutenkin tuo voisi keskittyä laulamiseen eikä joltain näyttämiseen enemmän kun tuo on siinä laulamisessa selvästi parempi.
Pete oli tuhonnut kevät ja minä kappaleen turhalla konversiolla ja uusilla sanoilla(?!).
Lisäksi alkaa jo v....aa kun nää rupeaa hokemaan tuota "mitä täällä tapahtuu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten pitäisi osata näytellä. Näyttäähän Tommi Läntinenkin Johannes Virolaiselta, mutta en minä häntä valitsisi esittämään Virolaista mihinkään elokuvaan.
Erika on kelvannut näyttelemään kesätetteriin ihan ammattinäyttelijöiden rinnalle. Tuo olisi ollut lisäksi luonnerooli, ja olisi tosiaan osannut laulaa, mikä oli vähän niin kuin Kikan päähomma, eikä pikkutuhmuus.
Erika kertoi jossakin haastattelussa, että hänelle oli tarjottu jotain pääroolia, mutta ei kuulemma ehdi ilmeisesti keikkakiireiden takia.
69 eyes oli tommin päivän paras versio. Muuten nuo meni aika vaihtelevalla menestyksellä. Alatalolla oli ehkä paras versio muista mutta kappale oli hyvä eikä sovitus kikkaillut mitään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi säälittää Eerika, jota niin itketti koulukiusaamisbiisin aikana some kiusaaminen, joka kohdistuu häneen. Erika on ihana riippumatta, mitä some irvileuat hänestä keksivät kirjoittaa!
Se laulajatyttö tuijotti itkevää Erikaa niin kauniisti laulaessaan.
Vierailija kirjoitti:
... Nyt kaikki Meijun vedot on jotain raipati rai kaija koo kakkonen -versioita.
😅
Videoklipissä nähty nuori Tommi, jolla oli pottakampaus ja lauloi reggaeta, muistutti viime kauden BB-Pekkaa. Samanlaiset silmät ja suu.
Voi Erika, sinä taidat olla ilman meikkejä ja tavisvaatteissa vielä paljon suloisempi kuin nyt. Ja kuten joku sanoi, olet yllättävän hyvä laulaja. Nosta se päärooliin, niitä paukkuja riittää kosolti!
Vierailija kirjoitti:
Via Dolorosaa ei olisi pitänyt tuolla kenenkään esittää.
Se on niin mahtava biisi, että sen pystyy oikeasti esittämään vain Tommi itse.
Eihän Erikan esitys surkea ollut, mutta siitä puuttui tuska.
Erika lauloikin sen eri näkökulmasta. Siinä nainen tarkkaili miehisten miesten tuskaista taapertamista.
Kyllä mä katsoisin mieluummin edes laskelmoitua taitoa kuin turhanpäiväistä karaokea, jota tämä kausi on.