Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
2161/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Redrama on väritykseltään punahiuksinen, niin myös iho varsinkin kesällä punoittaa. Itselläni sama juttu.

Vierailija
2162/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeriikka ei osaa pukeutua. Pitää uimapukuja päällä! Yrittää olla sexy. Jyrki boy jo kuolaa. 🤧 Yona on tavallinen, ei yritä olla Kikka niinku eräs

Mä olisin halunnut, että Erika olisi esittänyt Kikka-leffan pääosan. Olisi selviytynyt myös lauluista.

Sitä varten pitäisi osata näytellä. Näyttäähän Tommi Läntinenkin Johannes Virolaiselta, mutta en minä häntä valitsisi esittämään Virolaista mihinkään elokuvaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivarin ilmaiskonsertit oli muuten hienoa aikaa! En ollut Hämeenlinnasta kuten Jyrki, mutta olin Järvenpäästä, ja sittemmin opiskelujen myötä Helsingistä. Nuo puistokonsertit olivat aivan mahtavia köyhälle opiskelijalle. Näin niissä esim. Shakiran ja Kata Kärkkäisen, joita en olisi muuten mennyt ikinä muualle kuuntelemaan. Paljon bändejä. Puistossa oli myös paremmin tilaa kuin Stadikalla, ja hyvä näkyvyys mäenrinteen ansiosta. Siis luonnollinen amfiteatteri. Kesällä oli lämmintä olla ulkona ja oli kiva vaikka mennä piknikille tonne kavereiden kanssa. Ja laittautua vähän festaritunnelmaan, mutta mennä kuitenkin yöksi kotiin nukkumaan. Tykkäsin kovasti.

Vierailija
2164/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeriikka ei osaa pukeutua. Pitää uimapukuja päällä! Yrittää olla sexy. Jyrki boy jo kuolaa. 🤧 Yona on tavallinen, ei yritä olla Kikka niinku eräs

Mä olisin halunnut, että Erika olisi esittänyt Kikka-leffan pääosan. Olisi selviytynyt myös lauluista.

Sitä varten pitäisi osata näytellä. Näyttäähän Tommi Läntinenkin Johannes Virolaiselta, mutta en minä häntä valitsisi esittämään Virolaista mihinkään elokuvaan. 

Erika on kelvannut näyttelemään kesätetteriin ihan ammattinäyttelijöiden rinnalle. Tuo olisi ollut lisäksi luonnerooli, ja olisi tosiaan osannut laulaa, mikä oli vähän niin kuin Kikan päähomma, eikä pikkutuhmuus.

Vierailija
2165/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauluosuudet taitaa tulla playbackina vahvasti autotunetettuna. Redin todellinen laulutaito kuultiin kun yritti vetää Den glider iniä

Vierailija
2166/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joteskii tuo Jyrki on väärässä paikassa väärään aikaan -tyyppinen olento.

Vai onko sillä joku alkava vanhuudenhöperyys, neurologinen sairaus tms. Liikkuukin oudon tönkösti. Ja laulunsa on lievästi sanottuna muuta kuin laulua. Miksi tohonkin nyt piti pyytää koko bändi vahvistamaan omaa heikkoa esitystä?

Kuuluu ihan formaattiin että jos on joku artisti jolla bändi tai vaikka duo niin se bändi tai duokaveri tulee yhteen biisiin. Jollet ole ohjelmaa ennen katsonut ja havainnut asiaa.

No ei kuulu. Ei ollut ensimmäisellä kaudellakaan mitään Nylon Beatia tai Leidit lavalla meininkiä, vaikka oli Eriniä ja Katri Helenaa. 

Vierailija
2167/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika on kelvannut näyttelemään kesätetteriin ihan ammattinäyttelijöiden rinnalle. Tuo olisi ollut lisäksi luonnerooli, ja olisi tosiaan osannut laulaa, mikä oli vähän niin kuin Kikan päähomma, eikä pikkutuhmuus.

Kesäteattereihin Erika sopii hyvin. Olen nähnyt hänen esiintyvän Katri Helenana ja veti roolin ihan mukiinmenevästi. Kesäteatteri ja elokuvassa näytteleminen/kameran edessä näytteleminen ylipäänsä ovat kuitenkin kaksi ihan täysin eri asiaa. En lämpeä ajatuksesta, että amatööri laitetaan tuollaiseen paikkaan. Jossain Salkkareissa tai Uudessa Päivässä varmaan onkin ihan jees. 

Vierailija
2168/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko laulaa lasten kiusamisesta koulussa ja täällä aikuiset ihmiset harrastaa samaa ellei pahempaakin Erikaa kohtaan. Hävetkää. Vielä perus uhrin vika-syyllistäminen. Ootte noloja.

Nyt sanon yhden inhokkiläpän, mitä vähään aikaan heitetty:

No voi kyynel.

Julkkikset elää ja hengittää ihan_mitä_tahansa julkisuutta, tiesitkö sitä. Perushypetys/kehuminen on vaan sitä tavallista diipadaapaa. Mutta soraäänet, arvostelu, ne on niitä bingoja, mitkä kasvattaa rahavirtoja ja ig-seuraajia. Ja ne kritiikit kuuluu kuvioon. Villinä veikkaan että Erika ei nega-kommenteista välitä niin kettuakaan, taitaa nauraa hekottaa vaan. Joten relaa.

Koulukiusaaminen on sitten asia erikseen. Ei liity tähän niin millään.

Tsemppii hei. Villinä veikkaan että yksikään aikuinen jolla on tarve haukkua ihmisiä, vaikka olisivatkin julkkiksia, ei voi henkisesti hyvin.

Joten jaksuhalit sulle ja muille samanhenkisille, toivottavasti joku päivä se paha olo teilläkin helpottaa.

Siellä taustalla voi olla mitä tahansa: huonot kotiolot, mt-ongelmia, päihdeongelmia, avioeroja jne. Ajattelen aina, että se joka kiusaa sua, sillä on huonommin asiat kuin sulla. Ja se jolla on asiat hyvin, ei edes välitä sun asioista.

Vierailija
2169/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yonan laulu todella vaivattoman kuuloista. Upea.

Mua taas Yona ei kosketa jostain syystä. En ymmärrä miksei.

Ei se Yona itseänikään tällä kertaa iskenyt itseeni. Dikkaan kyllä Yonasta, mutta muutamat Vain elämää versiot häneltä ovat mitään sanomattomia. No, harvemminhan kukaan aina onnistuu vakuuttamaan.

Vierailija
2170/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanut lämmetä Erikalle. Huvittaa nämä haukkumiskommentit.

Erika on ihan helmi

Erika, olet helmi kylmän maan ..🎶

Tämän kylmän maan! (Suomen)

Vierailija
2171/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, toi Tommi on ollut nuorena komea!

Siitä on varmaan tullut se ylimielinen, kylmä ja etäinen mielikuva, mihin Meijukin viittasi, kun sanoi, ettei tiennyt että Tommi on noin lämmin persoona. Tai sitten se Tommi on fiksuuntunut iän myötä ja tullut empaattisemmaksi.

Vierailija
2172/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivarin ilmaiskonsertit oli muuten hienoa aikaa! En ollut Hämeenlinnasta kuten Jyrki, mutta olin Järvenpäästä, ja sittemmin opiskelujen myötä Helsingistä. Nuo puistokonsertit olivat aivan mahtavia köyhälle opiskelijalle. Näin niissä esim. Shakiran ja Kata Kärkkäisen, joita en olisi muuten mennyt ikinä muualle kuuntelemaan. Paljon bändejä. Puistossa oli myös paremmin tilaa kuin Stadikalla, ja hyvä näkyvyys mäenrinteen ansiosta. Siis luonnollinen amfiteatteri. Kesällä oli lämmintä olla ulkona ja oli kiva vaikka mennä piknikille tonne kavereiden kanssa. Ja laittautua vähän festaritunnelmaan, mutta mennä kuitenkin yöksi kotiin nukkumaan. Tykkäsin kovasti.

Kiva että Jyrki nosti nämä esiin. Olivat itselle niin tärkeä osa 80-lukua.

Vierailija
2173/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sain itseni kokoon niin aika deepit sanat oli tuossa minkä Mikko veti. Sopisi nyt toisten mollaajat ja kiusaajat kasvattaa selkärankaa.

Ja puhun teistä palstaajat.

Se on Tommin laulamana 100 kertaa parempi. Biisi kuuluu vetää vahvalla otteella.

Vetää sen kappaleen kuka tahansa niin silti samat vahvat sanat biisissä on. Mä en edes osaa sanoa kumpi minun mielestäni vetää biisin paremmin, sillä sanoma pysyy yhtä ytimekkäänä.

Mun mielestä oli järkyttävää, kun Mikko kertoi, että Juice oli koulukiusattu. Kielellisesti niin lahjakas tyyppi! Tuli mieleen Juicen dokailut ja mokailut. Toivottavasti eivät johtuneet tuosta koulukiusaamistaustasta.

Mä oon kuullut paljon, että Juice ei ollut mukava tyyppi eli voisikohan niillä kuulemillani sanoilla olla osuutta niihin kiusaamisiin? Luoja tietää.

Normi-ihminen välttelee ei-mukavaa tyyppiä, ei kiusaa.

Vierailija
2174/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Jyrki nosti nämä esiin. Olivat itselle niin tärkeä osa 80-lukua.

Ja olen muuten Jyrkin ikäinen nainen.

Vierailija
2175/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeee! Jyrki sai äänenmuuntimensa takaisin <3

Täydellistä <3

Häh? Sehän vain lähinnä lausuu sanoja. Versio biisistä on hyvä, tarvittaisiin vielä oikea laulaja.

Olisin halunnut Tommin valitsevan encoreen Jyrkin+69:n. Olisi ollut kiva kuunnella, paraneeko toteutus, vai ei.

Vierailija
2176/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sain itseni kokoon niin aika deepit sanat oli tuossa minkä Mikko veti. Sopisi nyt toisten mollaajat ja kiusaajat kasvattaa selkärankaa.

Ja puhun teistä palstaajat.

Se on Tommin laulamana 100 kertaa parempi. Biisi kuuluu vetää vahvalla otteella.

Vetää sen kappaleen kuka tahansa niin silti samat vahvat sanat biisissä on. Mä en edes osaa sanoa kumpi minun mielestäni vetää biisin paremmin, sillä sanoma pysyy yhtä ytimekkäänä.

Mun mielestä oli järkyttävää, kun Mikko kertoi, että Juice oli koulukiusattu. Kielellisesti niin lahjakas tyyppi! Tuli mieleen Juicen dokailut ja mokailut. Toivottavasti eivät johtuneet tuosta koulukiusaamistaustasta.

Mä oon kuullut paljon, että Juice ei ollut mukava tyyppi eli voisikohan niillä kuulemillani sanoilla olla osuutta niihin kiusaamisiin? Luoja tietää.

Olen kuullut samaa ja mietin että moni kiusattu alkaa itse kiusaajaksi kun jossain vaiheessa aikuisuutta menestyy työssä ja voimaantuu ympärillä pyörivistä selkääntaputtelijoista.

Vierailija
2177/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkillä synttärit 15.10....54v

Vierailija
2178/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joteskii tuo Jyrki on väärässä paikassa väärään aikaan -tyyppinen olento.

Vai onko sillä joku alkava vanhuudenhöperyys, neurologinen sairaus tms. Liikkuukin oudon tönkösti. Ja laulunsa on lievästi sanottuna muuta kuin laulua. Miksi tohonkin nyt piti pyytää koko bändi vahvistamaan omaa heikkoa esitystä?

Kuuluu ihan formaattiin että jos on joku artisti jolla bändi tai vaikka duo niin se bändi tai duokaveri tulee yhteen biisiin. Jollet ole ohjelmaa ennen katsonut ja havainnut asiaa.

No ei kuulu. Ei ollut ensimmäisellä kaudellakaan mitään Nylon Beatia tai Leidit lavalla meininkiä, vaikka oli Eriniä ja Katri Helenaa. 

Mutta muilla kausilla on ollut muistaakseni The Rasmus, varmaan Happoradio yms.

Vierailija
2179/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ylijäämäosaston entiset starat on niin puuduttavan tylsiä.

Toista oli ennen, kun tässäkin ohjelmassa oli oikeita staroja.

Silloin kun ohjelmassa oli "oikeita" staroja, esimerkiksi kaudella kolme, oli tuloksena vaivaantunutta keskustelua ja mahtipontisia, laskelmoituja, mukasyvällisiä musiikkiesityksiä. Jätetään ne "oikeat" starat jonnekin muualle mölisemään.

Vierailija
2180/4176 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää kun ruutuun tarvii kirjautua.

Mulla jäi Parkkosen päivä näkemättä ja en mä sen takia halua levitellä tietojani mihinkään.

Joskus Vain elämää jaksoja tuli urakalla uusintoina, mutta miksi ei enää, kun nyt sille olisi tarvetta?

Lauantaina tuli uusinnat aamulla ja illalla, mutta lauantaikin on niin aktiivista aikaa muille jutuille. Miksi niitä uusintoja ei voi tulla arkisin vaikka päiväsaikaan?

Ja TTK:n uusintoja ei tuu enää mistään. Katson sitten vaan sen koosteen Selviytyjien jälkeen. Laittakaa se TTK lauantai-iltaan, kun muilta kanavilta ei tuu mitään. Tai edes sen uusinta.