Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoseksuaalisuus EI OLE trendi

Vierailija
08.05.2015 |

Ärsyttää huomata, miten vanhemmat ihmiset vinkuvat, miten homous ja sukupuolineutraali avioliittolaki on jonkinlainen trendi. Mistä lähtien tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja eteenpäin siirtyminen ovat olleet vain muoti-ilmiö?
Homous on tapetilla, koska se on vasta vähän aikaa sitten sallittu kunnolla tapetille. Ihmiset uskaltavat olla omia itsejään koska tietävät, ettei puolimatkassa ole vastassa vaan homofobisia ihmisiä, vaan ymmärrystä ja kannustusta.
Onneksi suurin osa meistä nuoremmista ovat avoinmielisiä ja hyväksyviä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendi se on nimenomaan. Tiedän monia jotka ovat välillä miehen ja välillä naisen kanssa, kissakin varmasti kelpaa. Kyse on siitä, että moraalia ei käytännössä ole sanotaanko 90% ihmisistä. Ja muuten, yksi kysymys näille " suvaitsevaisille " miksi vain homojen oikeudesta puhutaan kokoajan ja heidän ( kieroutuneesta suuntautumisestaan ) Miksi vaikka vammaisten tai muiden vähemmistöjen oikeudet ei kiinnosta ketään? Ei kiinnosta ei. Ja syykin on selvä: Moraalittomuus on lisääntynyt 10-15 vuoden ajan, millään ei väliä. Avioliittoa ei arvosteta jne. Ja toinen tärkeä syy: TÄMÄ HOMO PORUKKA OSAA PITÄÄ ITSESTÄÄN METELIÄ, toisin kuin vaikka autistit tai vammaiset! Tästähän tässä on kyse!  Ja miksi käytin muuten lainaus merkkejä sanassa suvaitsevaiset? Siihenkin on hyvä syy: Koska näiden " suvaitsevaisten " " humaanius" ei ylety kaikkiin vähemmistöihin, vain homoihin ja lesboihin. Pahin kirosana heille on KAIKKI uskovaiset, eli se siitä suvaitsevaisuudesta. Miksi siis vain seksuaalinen suuntautuminen on vain aina tapetilla puhuttaessa suvaitsevaisuudesta, eikö se ole vähän outoa? Minusta on.  Mutta nyt toki olen harvinaisen ahdasmielinen ihminen kun kuulun siihen 5-10 % suomalaisista jotka ovat tätä mieltä! Eli kuka tässä itseasiassa on muuten vähemmistöä tässä asiassa? Ja ei, toisin kuin tähän nyt " humaanit " vastaavat ellen puolustaudu etukäteen: En vihaa homoja. Sekään ei ole oikein, ei todellakaan ole. Mutta mielestäni homoILU ja se, että mies menee miehen kanssa tai nainen naisen kanssa naimisiin, on sairasta/ ja väärin. Saanko olla tätä mieltä, ilman että minut leimataan junttirasistiksi? Ei se mitään, mutta olen silti. PISTE.

Vierailija
2/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:55"]

Ärsyttää huomata, miten vanhemmat ihmiset vinkuvat, miten homous ja sukupuolineutraali avioliittolaki on jonkinlainen trendi. Mistä lähtien tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja eteenpäin siirtyminen ovat olleet vain muoti-ilmiö? Homous on tapetilla, koska se on vasta vähän aikaa sitten sallittu kunnolla tapetille. Ihmiset uskaltavat olla omia itsejään koska tietävät, ettei puolimatkassa ole vastassa vaan homofobisia ihmisiä, vaan ymmärrystä ja kannustusta. Onneksi suurin osa meistä nuoremmista ovat avoinmielisiä ja hyväksyviä.

[/quote]

Eivät "vanhemmat" ihmiset vaan tietämättömät ihmiset.

Minä olen jo 66 ja tiedän hyvin, että homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus, johon ihminen ei voi itse vaikuttaa. Se ei ole trendi eikä muoti. Kannatan tietysti tasa-arvoista avioliittolakia. Kyllä vanhuskin voi olla ihan fiksu.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimini jätti minut, kun kerroin aikaisemmista homosuhteistani miehiin.

Tekikö hän väärin ?

Vierailija
4/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän jotain asiaa vatvotaan sen normaalimmalta se alkaa tuntua. Tästä sitten jotkut heikommat esim. teinit saattavat saada päähänsä huonoja vaikutteita.

Vierailija
5/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole trendi, ei. Sillä tehdään nyt rahaa kun se muka on uutta ja ihmeellistä. Siis muut tekee.

Vierailija
6/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä nyt "trendi" on kehitysvammaiset, ihan selkeästi. 

Ja ei, mulla ei ole kehitysvammaisia vastaan mitään, tuntuu vaan että nyt joka toinen lehtijuttu koskee heitä koska euroviisut. 

Vierailija
7/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien kohdalla kuitenkin huomionhakuisuutta ja erikoisuuden tavoittelua, joten kyllä se jonkinlainen trendi on. Oman seksuaalisuuden ylikorostaminen kertoo kyllä jostain, jos koko identiteetti pyörii tämän ympärillä niin aika säälittävä elämä taitaa ihmisellä olla.

Vierailija
8/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:06"]

Ärsyttää huomata, miten vanhemmat ihmiset vinkuvat, miten homous ja sukupuolineutraali avioliittolaki on jonkinlainen trendi. Mistä lähtien tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja eteenpäin siirtyminen ovat olleet vain muoti-ilmiö? Homous on tapetilla, koska se on vasta vähän aikaa sitten sallittu kunnolla tapetille. Ihmiset uskaltavat olla omia itsejään koska tietävät, ettei puolimatkassa ole vastassa vaan homofobisia ihmisiä, vaan ymmärrystä ja kannustusta. Onneksi suurin osa meistä nuoremmista ovat avoinmielisiä ja hyväksyviä.

[/quote]

Minä olen jo 66 ja tiedän hyvin, että homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus, johon ihminen ei voi itse vaikuttaa. Se ei ole trendi eikä muoti. Kannatan tietysti tasa-arvoista avioliittolakia. Kyllä vanhuskin voi olla ihan fiksu.  :)

[/quote]

Näinpä, tosin tilastollisesti homovastaisuus kasvaa siirryttäessä vanhempiin ikäpolviin. Aina on onneksi poikkeuksia. :)

Vierailija
9/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Näinpä, tosin tilastollisesti homovastaisuus kasvaa siirryttäessä vanhempiin ikäpolviin. Aina on onneksi poikkeuksia. :)

[/quote]

Olen 24 vuotias nainen ja kaikki kaveripiirini 20 naista ja miestä pitävät homoja vähän vinksahtaneina eivätkä halua olla sellaisten kanssa tekemisissä. T. Espoosta

Vierailija
10/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:32"]

Enemmänkin tuo homojen hyysäys on alemman sosiaaliluokan/taideporukan suvaitsemista. Parikymmentä vuotta sitten homoutta pidettiin oksettava ja sairaana. Ja niin sitä pitää 80% tervejärkisistä suomalaisista edelleen. Teillä etelänvetelillä voi olla vähän eri kuva, kun televisiosarjat ovat mieltänne muokanneet homo ja peppuseksi myönteisiksi. Oksettavaa tuo on.

[/quote]

Kummasti homovastaiset on aina niitä, joilla on kaikkein eniten mielessä peppuseksi... :)

Vierailija
11/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen 24 vuotias nainen ja kaikki kaveripiirini 20 naista ja miestä pitävät homoja vähän vinksahtaneina eivätkä halua olla sellaisten kanssa tekemisissä. T. Espoosta

[/quote]

Otan osaa. Onneksi useimmilla nuorilla on terveemmät asenneilmapiirit kaveripiireissä.

Vierailija
12/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Terävä täällä hei. Julkaisen uuden levyni huomenna ja ilmoitan tulleeni kaapista ! Ostakaa äänitettäni ja kirjoittakaa lehdistö homoudestani, annan kyllä haastatteluja.

PS: vai olisiko parempi, että olen eheytynyt homoudesta ?

Vierailija
13/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:26"]

Monien kohdalla kuitenkin huomionhakuisuutta ja erikoisuuden tavoittelua, joten kyllä se jonkinlainen trendi on. Oman seksuaalisuuden ylikorostaminen kertoo kyllä jostain, jos koko identiteetti pyörii tämän ympärillä niin aika säälittävä elämä taitaa ihmisellä olla.

[/quote]biseksuaalisuus on trendi, homous ei!

Vierailija
14/36 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä homoudessa ketään häiritsee. Eihän homoutta edes huomaa nykyään, kun noitametroseksuaalejakin on niin paljon, että ei ho edes erotu katukuvassa. Yksin kiroilette homovihaajat kotonanne ja ajattelette kaikenmaailman peppuseksejä. Teitä voisi sanoa homo aivoiksi, kun kerran jaksatte heitä ajatella. Koskaan ei ole homot tuulut paneskelemaan eteeni vaikka on jo maailmaa tallattu. Oikeasti kannattaako kiukutella itsekseen mielikuvitushomoille?

Vierailija
15/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin kuinka vielä ihan 5 vuotta sitten kaikki pilkkasivat jos sanoi, että " kohta pitää varmasti hyväksyä pedarit ja eläimiin sekaantujat ". Sanoivat siis, että on väärin verrata niitä toisiinsa. Niinpä. On tosiaa joo. Mutta oikeassa olin silti. Nyt on jo iltalehdessä juttuja kuinka joku " erilainen " ( = seksuaalisesti ja muutenkin häiriintynyt ja sairas ) elää koiran kanssa jne. Eli se pitää nyt suvaita. Jos et suvaitse, olet natsi. Selvä. Reilu peli? Miten pedofilia? Olenko myös natsi jos en sitäkään nyt IHAN hyväksyttävänä pidä? Olen kai sitten. Sovitaan sitten näin? Mikä on pointtini? Minäpä kerron: EIKÖ TÄLLÄ TIETYNLAISELLA SATEENKAARI " ERILLAIS" HOMO VIHER PORUKALLA ole ITSELLÄÄN mitään rajaa mihinkään asiaan? Pitääkö ihan oikeasti myös Pedarit ja eläimiin sekaantujat hyväksyä vain koska he ovat niin " humaaneja ja erilaisia " ? Missä menee raja näiden ihmisten typeryydellä ja irstaudella? Kysyn vain. Huom. Minä vain KYSYN. Älkää syyttäkö Natsiksi pliis. Se on vähän tyhmää, varsinkaan kun inhoa myös heitä.

Vierailija
16/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous nimenomaan on trendi. Tai oli trendi. Minut esitellään monesti "homokaverina" ja sitä tuodaan jatkuvasti esille, vaikka olen kieltänyt monesti. Se siis selvästi on joillekin niin hieno asia, ettei minua voi kutsua vaan etunimelläni.

Vierailija
17/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:19"]

Mitä enemmän jotain asiaa vatvotaan sen normaalimmalta se alkaa tuntua. Tästä sitten jotkut heikommat esim. teinit saattavat saada päähänsä huonoja vaikutteita.

[/quote]

Ei homoudessa ole mitään huonoa ja sitä paitsi homous ei "tartu".

Vierailija
18/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:19"]

[/quote]

Ei homoudessa ole mitään huonoa ja sitä paitsi homous ei "tartu".

[/quote]

Älä nyt! Seta värvää porukkaa homosaatioon! Tosi homma.

Vierailija
19/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo homous kyllä pelkästään sitäkään ole, että "en voi mitään". Suuressa määrin ihmiset vaihtavat sukupuolta, kuka kiinnostaa.

Vierailija
20/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuus ei trendi. IHAN TOTTA!

Homoseksuaalisuus ON SAIRAUS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan