Näky jota et koskaan unohda
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Kerran selailin internettiä ja avasin videon, jossa suomalainen mies fistasi suomalaista naista emättimeen, vieressä oli saippuapumppupullo, josta pruuttasi välillä saippuaa liukasteeksi. Ehdin katsoa videota varmaan 5sek mutta jäi vastenmielisyytensä takia visuaalisesti muistoksi, mikä palaa säännöllisesti mieleen :/
mikäs video, laita linkki, kiinnostaa
Oli kaunis kesäpäivä ja kävelin kadun viertä jäätelöä lipoen. Huomasin 20 centin rahan ja kumarruin ottamaan sen talteen. Jäätelöstäni kierähti se jäätelöosuus sen perk... en kolikon päälle.
Sitä en ole kyennyt unohtamaan.
Autokolari, kun kuskin jalka roikkui repsikanpuolen sivuikkunasta. Oli kenkäkin lähtenyt, muistan senkin että oli valkoinen tennissukka.
Isän kanssa olin jänisjahdissa lapsena ja meillä oli nuotio ison, ehkä noin mopoauton kokoisen kiven juurella. Yht'äkkiä kivi alkoi paukahtelemaan ja siitä alkoi sinkoilemaan pieniä sirpaleita. Siirryimme hieman kauemmaksi ettei silmään lentele siruja. Hetken päästä kiveen syntyi halkeama ja se kellahti keskeltä kahteen osaan silmiemme edessä. Se oli aika mielenkiintoinen näky, joka on jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Autokolari, kun kuskin jalka roikkui repsikanpuolen sivuikkunasta. Oli kenkäkin lähtenyt, muistan senkin että oli valkoinen tennissukka.
Jäikö kuski henkiin, vai kuoliko?
Rakkaani kirkon sakastissa morsiuspuvussaan odottamassa minua, ennen kuin lähdimme alttarille.
Vastasyntynyt esikoisemme.
Puolitutun ruumis. Hän ajoi autolla mutkan suoraksi ja törmäsi kallioleikkaukseen. Olin ensimmäisten joukossa onnettomuuspaikalla. Ei hän pahan näköiseksi ollut mennyt, mutta silloin opin mitä kuolonkalpea tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin pari vuotta sitten katsomaan videon syöksylaskija Gernot Reinstadlerin kuolemaan johtaneesta laskusta. Karmea olo jäi. Luulin, että tuollaisissa lajeissa kuolema on yleensä päävamman seuraus, mutta ei näköjään aina. Älkää katsoko.
Katsoin, tietysti. Tuli kyllä todella huono olo.
Vanhempani kaksoisveljeni arkun äärellä. Hän kuoli leukemiaan 1980-luvulla kun olimme 6-vuotiaina. Äiti itki hysteerisesti ja jopa isä oli näin jälkeenpäin todella lähellä sitä että hänkin olisi ruvennut itkemään mutta ei ruvennut koska hän oli ehdottomasti sitä mieltä että miehet eivät näytä tunteita eivätkä itke.
Kuollut veljeni ruumishuoneella.
Naapurninäijä 56 v.Kannettiin ruumisautoon.Näin tämän ikkunasta.Ruumis ei ollut peitetty.
Olin vuonna 1986 Helsingin Kätilöopistolla synnyttämässä poikaani. Kaikki meni hyvin. Synnytyksen jälkeen näin ikkunasta kun takaovesta vietiin sisään isoa ja pientä ruumisarkkua.
Vierailija kirjoitti:
Esperin vanhusten huoneet.
Kattoon asti roskia, ulostetta, toukkia, lintuja. Hoitajat eivät edes ilmoittaneet kellekkään tästä.
Toisessa vanhus oli monta viikkoa liukastellut vanhassa ulosteessa ja pissassa.Se eläinten ja toukkien määrä näissä vanhuskodeissa on jotain mitä en tuu koskaan unohtamaan!
Keittiöpöytä aivan mustana kärpäsistä.
Se oli sitä sipilöityä soteilua. Paperipinot olivat valtavia ja kalliilla laadittuja - päätyäkseen silppuriin.
Onhan niitä joitain
Hämärässä puiden latvojen yllä kuumotti valopallo, se vaan hengaili paikallaan.
Näky porautui takaraivooni.
Tyypit kantoi patjaa roskiin jossa oli makoillut kuollut mies päiviä.
Haju oli tyrmäävä!
Paksuun puuhun oli kiinnitetty jättimäiset rintsikat.
Sir Leonce päihittämässä ilkeä lohikäärme. <333 Niin kuuma!
Siskoni kiinni kaiken valtakunnan piuhoissa ja letkuissa tehohoidossa puukotuksen jälkeen.
Ollessani lapsi avasin isoveljen huoneen oven,ja siellä se pisti tyttöystävää takaapäin.
Ei koskaan puhuttu asiasta.
Julkisuudesta tunnettujen nimien twitter harhiset töryt koronasta ja piikeistä ja politiikasta. Ääliömäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollessani lapsi avasin isoveljen huoneen oven,ja siellä se pisti tyttöystävää takaapäin.
Ei koskaan puhuttu asiasta.Mutta veljesihän on umpi*omo
Hetero on, naisystävä ja lapsikin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukylän on helvettejä kirjoitti:
Isäni piti äitini päätä konepeltiä vasten ja osoitti aseella. Olin jotain 7 vuotias tyttö. Silloin meni jalat alta.. seuraavana päivänä kouluun kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan koulukavereiden kiusattavaksi ja syrjittäväksi..
Tämä. Menneinä vuosikymmeninä maaseuduilla tapahtui jotain tuon kaltaisia tekoja perheissä paljon. Ei kukaan perheen ulkopuolinen näe eikä kuule. Näin se mahdollistui kerta toisensa jälkeen. Miksi kaltoinkohdelluksi tullut ei tee asiasta rikosilmoitusta??! Lyömiset ym painetaan villasella. Seuraavana päivänä eletään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan… aivan kuten kuvasit edellä. Käsittämätöntä!
Kulissien pitäminen oli ja on ilmeisesti tärkeämpää kuin lasten mielenterveys. No, niiden asioiden kans on mentävä sitten hautaan.
Mullakin on jäänyt tosi huonot muistot kun kotona oli monenlaista väkivaltaa ja se heijastui tietysti kouluun, ja opettaja otti silmätikuksi koska ilmeisesti olin sen verta poikkeava. Yhden lukuvuoden ajaksi tuli toinen opettaja ja olin silloin paljon paremmassa kunnossa mutta ongelmat pahenivat kun tuli tää sadisti takaisin. 2000-luvun molemmin puolin tämä.
menkkatuhero, niin ehkä jäätävintä kauhua ikinä