Päätin kieltäytyä seksistä kunnes mies oppii kehumaan ulkonäköäni
En enää tee aloitteita enkä suostu miehen aloitteisiin ja sanon syyksi sen, että tunnen oloni liian rumaksi harrastamaan seksiä.
Kommentit (23)
Eikö muka ole täysin pätevä syy kieltäytyä, jos ei tunne oloaan seksikkääksi? Ap
Niin ja mikä kierre? Onko mun muka pakko tehdä aloitteita jos en halua? Toki voin miehen antaa panna jos haluaa, eihän siitä ole mulle juuri muuta vaivaa kuin peseytyminen. Ap
Saako mies siis seksiä palkinnoksi, jos kehuu ulkonäköäsi ?
Taidat olla vinksahtanut.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:31"]Jos ei ole mitään kehumista?
[/quote] Ei sitten luulisi seksiäkään koskaan haluavan? Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:31"]Jos ei ole mitään kehumista? [/quote] Ei sitten luulisi seksiäkään koskaan haluavan? Ap
[/quote]
Pillu siihen seksin haluamiseen riittää.
Osta sellainen pumpattava sika. Jos se kehuu sitä niin jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:13"]
En enää tee aloitteita enkä suostu miehen aloitteisiin ja sanon syyksi sen, että tunnen oloni liian rumaksi harrastamaan seksiä.
[/quote]Olet oikein mahtavan näköinen, oikea unelma !
Ps: Teillä vai meillä tänään ?
Ap kerro miehellesi päätöksestäsi niin kehuja alkaa kyllä tulemaan. Ihan vaan siltävaralta jos on sattunut se mies kohdalle jolla ei ole telepaattisia kiveksiä.
Sanon sitten kun se tekee aloitteen että mulla on epäseksikäs olo mutta voi se panna jos haluaa. Ap
Silmäilin tämän otsikon pikaisesti sivusilmällä, ja tulin lukeneeksi, että kieltäydyn... kunnes mieheni on miljonääri ;))) vilkas mielikuvitus näköjään minulla(?)
Päätin olla antamatta muijalleni, kunnes kehuu kaluni kokoa !
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:45"]Päätin olla antamatta muijalleni, kunnes kehuu kaluni kokoa !
[/quote] jos ei ole kehumista?
Taustasta sen verran, että mies on joskus haukkunutulkonäköäni. Ei seksin aikana nmutta onko sillä väliä? Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:43"]
Silmäilin tämän otsikon pikaisesti sivusilmällä, ja tulin lukeneeksi, että kieltäydyn... kunnes mieheni on miljonääri ;))) vilkas mielikuvitus näköjään minulla(?)
[/quote]
Olet ollut liikaa av.lla jossa kaikkien miehet ovat miljonäärejä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:43"]
[/quote]
Olet ollut liikaa av.lla jossa kaikkien miehet ovat miljonäärejä.
[/quote]
hih :)
Jos mies on haukkunut sinun ulkonäköäsi ihan muuten vaan, niin ihmettelen että miksi olet yhä suhteessa.
Jos taas kommentoi ylipainoasi ja otit sen loukkauksena - se ei ole loukkaus.
Kohta sinulla on ikävä kierre kasassa, ja sitä ei sitten äkkiä katkaistakaan. Olisiko keskustelu aikuisten tavoin mitään, häh?