Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa...etten juo tänä viikonloppuna!!

Vierailija
08.05.2015 |

Kohtalontovereilta kaipaan nyt tukea ja neuvoja. Tässä pari tuntia ollut levoton, rauhaton olo, mitään en saa tehdyksi, kelloa vilkuilen. Polttaa...polttaa....valtava mieliteko lähteä kauppaan ostamaan ne perinteiset joka viikonloppuiset kaljat ja tupakat. Viime sunnuntaina taas kerran päätin, että olen juomatta ainakin kuukauden. (joka ikinen viikonloppu olen pe tai la tai kumpanakin päivänä juonut humalahakuisasti viimeisten viiden vuoden aikaan) Vappuna ja viime viikonloppuna join yhteensä 28 pulloa keskiolutta (kolmena eri iltana) huh...ihan hirvittää itseänikin myöntää, että olen pahasti riippuvainen alkoholiin. Kaipaan sitä alkoholin tuomaa rentoa hyvänolon tunnetta. Elämässäni on paljon stressitekijöitä. Humalassa minulla on rento ja mukava olo, silloin ei huolet ja murheet paina. Olen pienikokoinen nainen ja helposti juon kymmenen olutta eikä minulla ole koskaan krapulaa aamulla. Harvoin käyn edes baareissa juomassa, ihan kotosalla tykkään yksin juopotella, poltella tupakkaa, saunoa ja kuunnella hyvää musiikkia. Ja kaiken lisäksi minulla pienet lapset kotona. Salaa heiltä juon, kahvimukiin kaadan olutta ja siitä sitten kulauttelen. Kun nukahtavat jatkan omassa rauhassa juomistani. Minulla ei ole asiat hyvin :/ mitä teen, mistä haen apua?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lenkille :)

Vierailija
2/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Äitienpäivää ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 pulloa keskiolutta kolmena eri iltana? Voi kuule, päättötodistukseen sinulla on vielä matkaa

Vierailija
4/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan muutama. Ostat kaksi 0.5l siideriä ja juot ne hissukseen niihin aikoihin kun menet nukkumaan että voit nukahtaa mukavasti eikä jaa tekemään mieli lisää.

-Mies XX

Vierailija
5/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta vaan tupakkaa ja sauno? Juo sitten äitienpäivän jälkeen jos on pakko, mutta jos on niin pakko niin suosittelen että haet apua :/

Vierailija
6/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika alkkis, mutta nyt jo paremmalla puolella.

Viime kesänä (lomalla) joudun ottamaan pari tonnia kulutusluottoa kun rupes viina maistumaan. Perussatsi oli 6 - 10 tölkkiä (5 dl) sidukkaa per päivä, joskus piti ostaa alkosta pikkupullo kossua tai suomiviinaa, et heräisi..

Sain helppiä päideklinikalta, jossa pidän juomapäiväkirjaa ja käyn terapeutilla.

Juoppahan olen, mutta parempaa oottelen. Onneksi en oo kännissä pillua jakanut, joten ei oo siipiveikkoja reikää oottamassa..

Vierailija
7/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähin kännissä etsimään seuraa ja törmäsin 15v vanhempaa työkaveriin ukko mieheen joka vetikin meikää kumitta niin että paikat oli päiviä kipeet.

en oikein tiiä mitä kaikkea oon sopertanut mutta en haluis olla sen kaa. nyt menee jotenkin kiristyksellä. mies soittaa ja vaatii pikapanoo työ matkallaan tai jotain sellasta:( 

joo. siihen loppu meikän viinan otto.

älä säkään ota!

Vierailija
8/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tarina :(

Vierailija
9/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä takana juomattomuutta 4kk. Ensimmäiset 2-3viikkoa olivat pahimmat. Join 2-5krt viikossa kotona yksin. Minulla auttanut kun olen palauttanut mieleeni lasten kasvot kun tekisi mieli juoda. Miettinyt miltä heistä tuntuu olla alkoholille haisevan äidin lähellä, äidin joka käyttäytyy oudosti. Edelleen minullakin on hetkiä, että olen onnellinen klo 21 jälkeen ettei alkoholia enää kaupasta saa sille vuorokaudelle. Elämään alkaa löytyä muuta tilalle, kun jaksaa sinnikäästi jatkaa raittiutta. 

Vierailija
10/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun luuseri juoppo.Hae ne bisset kuitenkin ratkeet.Sitten vasta vituttaakin kun kaupat on kiinni ja et saa enää.

Vierailija
11/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo paljoa ole 28 pulloa kolmelle illalle.Minä juon yhdessä illassa enemmän.

Vierailija
12/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että joku edes myöntää olevansa alkoholisti ja yrittää muuttua. Toista se on muissa av:n ketjuissa, joissa kovasti vakuutellaan kaiken olevan hallinnassa, ja alkoa kuluu vain yksi annos kerrallaan.

Vierailija
13/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:47"]No eihän tuo paljoa ole 28 pulloa kolmelle illalle.Minä juon yhdessä illassa enemmän.
[/quote]

Eikä tietenkään ole mitään ongelmaa alkoholin kanssa?

Vierailija
14/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:47"]No eihän tuo paljoa ole 28 pulloa kolmelle illalle.Minä juon yhdessä illassa enemmän.
[/quote]

Eikä tietenkään ole mitään ongelmaa alkoholin kanssa?
[/quote]
No ihan normaali perjantai ilta
Te ämmät ootte niin säälittäviä "yhyy join 10 kaljaa ja konttaan yhyy"

Vierailija
15/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 8. Yritä päästä eroon tosta ukosta. Itse olin melkeen puoli vuotta ukkomiehen "lemmikki" - kumitta pantiin kumpaakin reikään kun kotona ei saanut. Onneks sain sen poikki. Halit sulle!

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:38"]

lähin kännissä etsimään seuraa ja törmäsin 15v vanhempaa työkaveriin ukko mieheen joka vetikin meikää kumitta niin että paikat oli päiviä kipeet.

en oikein tiiä mitä kaikkea oon sopertanut mutta en haluis olla sen kaa. nyt menee jotenkin kiristyksellä. mies soittaa ja vaatii pikapanoo työ matkallaan tai jotain sellasta:( 

joo. siihen loppu meikän viinan otto.

älä säkään ota!

[/quote]

Vierailija
16/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta sitä tupakkaa ja sauno ja kuuntele hyvää musiikkia ilman sitä alkoa, kuten joku sanokin. Koita kehitellä jotain muuta mielekästä tekemistä joka saisi ne ajatukset pois alkoholista. Tee jotain hyvää ruokaa tai kutsu ystävä kylään tai mitä vaan. Juttele jollekin asiasta. En tiedä millainen tilanne loppupeleissä on mutta ei välttämättä kannata ottaa "edes sitä yhtä saunaolutta". Päivä kerrallaan. Pienetkin lapset tajuaa yllättävän paljon. You can do it<3 terv. alkkisäitin muksu

Vierailija
17/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä lähin aa-ryhmä. Mene sinne tänä iltana.

Vierailija
18/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ton tunteen muutaman vuoden takaa, kun perjantaisin heräsi ja aivan kuumeissani odotti iltaa et sai vetää pään täyteen. Maailman huonoin neuvo on ostaa vain pari kaljaa koska juppohan haluaa sit lisää ja paljon. Mä pääsin irti viinasta viisi vuotta sitten enkä ota enää ollenkaan. Mietin sitä näkyä, tämmöinen nelikymppinen sikakännissä, vaikkakin kotona kun kukaan ei näe. En tajua miksi mun viinanhimo loppui kuin seinään, mut vieläkin päivittäin osaan olla siitä iloinen ja kiitollinen. Toivon , että sinäkin saavutat saman tilan vielä.

Vierailija
19/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:55"]

kumitta pantiin kumpaakin reikään

[/quote]

Luomupanon hinta on monet tulehdukset. Hommaa vakipano ja kortsuja. Älä valita kohtaloasi! 

Vierailija
20/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tsempata ap! Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa lasten ollessa alle kouluikäisiä ja elämäni oli tylsää. Juurikin pe ja la-iltaisin lääkitsin itseäni "sivistyneesti" pullollisella viiniä. Joskus muutama sidukka päälle. Ruoanlaiton yhteydessä, ruokajuomana, saunasiiderit jne. Ajoissa nukkumaan. Ei krapulaa. Kuitenkin huono unenlaatu ja hiukan väsynyt olo koko päivän. Jossain vaiheessa mies kehoitti miettimään alkoholitottumuksiani ja siitä alkoi parempi tieni. Nykyään juon ainoastaan erikoistilanteissa. En normi viikonloppuina kotona. Meni oma aikansa ennenkuin pääsin eroon siitä pakottavasta tunteesta, jota pe-illan lähestyminen toi tullessaan. Mutta voin sanoa, että kannattaa. Eikä kannata piiloutua sen taakse, että lapset ovat pieniä eivätkä tajua. Ne tajuavat yllättävän paljon, sillä vuosia myöhemmin toinen lapsistani tokaisi, että hän muistaa kun mulla oli ennen vanhaan usein viinilasi kädessä kotona :( Et varmasti halua, että lapsesi oppivat sinulta kotoa juomisen mallin. Minä opin sen omasta kodistani enkä halua sitä enää jatkaa omille lapsilleni. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi