Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa

Kommentit (707)

Vierailija
121/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän pysyvä liitto tuo taas on. Palataan asiaan, kun ovat olleet yhdessä nyt edes vuoden. Tuollainen julkkishemmo bilettämisineen ei vaikuta kovin luotettavalta.

Mutta olisin toivonut, että Suski olisi löytänyt jonkun hyvän tyypin, jonka kanssa olisi perustanut perheen. Ei kai se lapsikaan aivan mahdottomuus olisi ollut?

Ei kaikki halua lapsia.

Olen jostain Suskin haastatteluista ymmärtänyt, että hän pitää lapsista, esim sisaren lapset ovat olleet tärkeitä. Ja puhunut muutenkin perheestään lämmöllä.

Ei se silti ole mikään merkki siitä, että haluaa omia lapsia.

Vierailija
122/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän pysyvä liitto tuo taas on. Palataan asiaan, kun ovat olleet yhdessä nyt edes vuoden. Tuollainen julkkishemmo bilettämisineen ei vaikuta kovin luotettavalta.

Mutta olisin toivonut, että Suski olisi löytänyt jonkun hyvän tyypin, jonka kanssa olisi perustanut perheen. Ei kai se lapsikaan aivan mahdottomuus olisi ollut?

Ei kaikki halua lapsia.

Olen jostain Suskin haastatteluista ymmärtänyt, että hän pitää lapsista, esim sisaren lapset ovat olleet tärkeitä. Ja puhunut muutenkin perheestään lämmöllä.

Minullekin sisarusteni lapset ovat äärimmäisen tärkeitä ja läheiset muutenkin. Ei se sitä tarkoita että haluaisin omia. En tiedä haluaako Susanna (eikä niin hirveästi tuntemattomien ihmisten lisääntyminen kiinnostakaan), kunhan sanon vaan ettei välttämättä kannata olettaa mitään kenenkään haluista. Eiköhän tuo osaa omat perheenperustamisasiansa itse miettiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli uhkana kuule jäädä vanhaksi piiaksi, joten ei voi olla liian kranttu.

Vierailija
124/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus , eiköhän Nygård ole ihan tavallinen jamppa roolinsa takana.

Vierailija
125/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rajaa ihmisen tyhmyydellä jos luulee julkisen hahmon olevan yhtä kuin ihminen itse.

No kuka jaksaa vetää tuota roolia koko ajan? Missä on se aito itse?

Jos olisi monta roolia, mitä vaihtelee, mutta on vain tuo yksi epämiellyttävä, rivoja laukova tyyppi.

Vaikuttaa vähän roolinsa vangiksi jääneeltä, mikä on tuon musalajin tulevaisuus?

Ei tuo voi viihdyttää loputtomiin.

Vierailija
126/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottajia varmaan olisi ollut ja hieman paremmalla tasolla.

Vierailija
127/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua lapsia.

Minullekin sisarusteni lapset ovat äärimmäisen tärkeitä ja läheiset muutenkin. Ei se sitä tarkoita että haluaisin omia. En tiedä haluaako Susanna (eikä niin hirveästi tuntemattomien ihmisten lisääntyminen kiinnostakaan), kunhan sanon vaan ettei välttämättä kannata olettaa mitään kenenkään haluista. Eiköhän tuo osaa omat perheenperustamisasiansa itse miettiä. 

Toivottavasti ja on sen tehnyt tarpeeksi ajoissa.

Vierailija
128/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua lapsia.

On merkki tai sitten ei. Esim tämä Ellen Jokikunnashan kertoi, miten vuosia ovat yrittäneet lasta ja käyneet läpi hoitoja. Menestyvän naisen päässä voi pyöriä myös toive omasta lapsesta.

Vierailija
129/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun Petrin haastattelun muistan ja hänellä oli ihan fiksut jutut. Symppiksen kuvan sain ajattelevasta ihmisestä.

Tollanen hölmö musa myy. Se on överiksi vedettyä sarkasmia suomalaisesta juomakulttuurista ja bilettämistä. Jotkut tietysti ottavat tosissaan.

Vierailija
130/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humoristinen mies joka saa naisensa nauramaan joka päivä, on ihana kumppani. Elämän kuuluukin olla hauskaa. Hyvä valinta, Susanna.

Vierailija
131/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vesielementti sekaisin. Luulin jo hetken, että kyseessä Susanna Koski, se kokoomuksen "kaikilla meillä on rajoitteita" -tyyppi.

Vierailija
132/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottajia varmaan olisi ollut ja hieman paremmalla tasolla.

Tämä.

Vierailija
133/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua lapsia.

On merkki tai sitten ei. Esim tämä Ellen Jokikunnashan kertoi, miten vuosia ovat yrittäneet lasta ja käyneet läpi hoitoja. Menestyvän naisen päässä voi pyöriä myös toive omasta lapsesta.

Kaikki eivät halua omia lapsia.

Vierailija
134/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua lapsia.

Ei kukaan ole millään tavalla vihjannut, ettei menestyvä nainen voisi haluta lapsia... vaan että aivan turhaa surkutella sitä ettei tuntemattomalla ihmisellä ole lapsia kun ei tiedä haluaako sellaisia edes. 

Vierailija
135/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea ymmärtää mitä yhteistä näilläkin voi olla..

Vierailija
136/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään tiedetä, eikä meille kuulukaan, onko hänen mahdollista edes saada lapsia, niin ehkä aika turhaa puida tuollaista asiaa täällä palstalla.

Vierailija
137/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia nämä julkisuuden henkilöt aina seurustelevat toisen julkisuuden henkilön kanssa?

Vierailija
138/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia nämä julkisuuden henkilöt aina seurustelevat toisen julkisuuden henkilön kanssa?

Ihan itsekkäistä syistä, siitä saa buustia omalle uralleen. Julkisuus on mannaa.

Vierailija
139/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rajaa ihmisen tyhmyydellä jos luulee julkisen hahmon olevan yhtä kuin ihminen itse.

Jos olisi monta roolia, mitä vaihtelee, mutta on vain tuo yksi epämiellyttävä, rivoja laukova tyyppi.

Vaikuttaa vähän roolinsa vangiksi jääneeltä, mikä on tuon musalajin tulevaisuus?

Miten niin koko ajan? Riittää jos rooli on päällä julkisuudessa esiintyessä. Meinaatko, etteivät näyttelijät ole omia itsejään vaan esittävät aina jotain hahmoa.

Ja hyvinhän tuo on ihmisiä viihdyttänyt jo vuosia.

Vierailija
140/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin koko ajan? Riittää jos rooli on päällä julkisuudessa esiintyessä. Meinaatko, etteivät näyttelijät ole omia itsejään vaan esittävät aina jotain hahmoa.

Ja hyvinhän tuo on ihmisiä viihdyttänyt jo vuosia.

Huonoa huumoria.