Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa

Kommentit (707)

Vierailija
101/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko "nygård" ollu julkisuudessa missääm ilman aurinkolaseja, tosi alhaista panu törpön julkaista kuvaa.... sama juttu silloin lordin kanssa

On, kun ei ole esittänyt Nygårdia.

Vierailija
102/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää muistelin että Petri olisi ollut naimisissa thaimaalaisen tms kanssa, mutta ehkä sit kuvittelin omiani.

uutisoitiin erosta 2019

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää muistelin että Petri olisi ollut naimisissa thaimaalaisen tms kanssa, mutta ehkä sit kuvittelin omiani.

Oli ennen. Ei ole enää.

Vierailija
104/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri pörjäsi koulussa kiittettävästi

Melkoiselta Pörjeltä vaikuttaa muutenkin.

Vierailija
105/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
106/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefukin kävi kolossa 😂😸😂

Siis mitä?!!!!

Vierailija
107/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä outo pari, mutta enemmän ihmettelen Susannan surkeaa roolia Salkkareissa. Ei tule kyllä mieleen Marikaa ärsyttävämpää tai tylsempää hahmoa.

Ja Susannahan ei osaa näytellä yhtään. Ei tosin moni muukaan siinä sarjassa.

Timo Jurkka on näyttelijäsukua ja ammattinäyttelijä käsittääkseni itsekin, mutta ei kyllä erotu muusta porukasta edukseen.

Vierailija
108/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna yliarvostettu nainen Kiira Korven tavoin.

Kiira Korpi kyllä oli taitava luistelija ja teki sen eteen vuosia töitä. Mitä tuo Suski harrasti, muuta kuin sai duuneja hyvällä ulkonäöllään, esim toimittajan työt( ilman koulutusta) näyttelijä (ilman koulutusta)?

Mun mielestä Suski on tosi huono argumentoimaan ja oli tosi jotenkin.. en tiedä oikein mimmonen, mutta puoli seiskassa ainakin aivan kaamea vahakasvo. Näyttelijänlahjoista en tiedä, tuskin niitäkään. 

Onnea pariskunnalle kuitenkin.

Vierailija
109/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ennen. Ei ole enää.

Kännissä Thaimaassa sattuu ja tapahtuu...

Vierailija
110/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko myös että Aarne Tenkanen on aina Aarne Tenkanen? Kai Järvinen on esittänyt kyseistä ROOLIHAHMOA 90-luvun alusta alkaen.

Uskotko että artistille ikinä voisi jäädä päälle se "roolihahmo", jos sitä vuosikymmenet veivaa?   Monella taitaa nimenomaan se roolihahmo olla se todellinen minä ja mitä kauemmin sitä on kyennyt luontevasti vetämään, sitä varmempaa on että se todella on se todellinen.

Vierailija
111/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex-thaivaimohan kertoo palstan mukaan miehestä kaiken tarvittavan. Kelpaa kuitenkin julkkiskaunottarelle. Tämä aiheuttaa mustan aukon tasoteoriauniversimiin. Apuva, kohta ihan kuka tahansa voi rakastua keneen tahansa.

Vierailija
112/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän pysyvä liitto tuo taas on. Palataan asiaan, kun ovat olleet yhdessä nyt edes vuoden. Tuollainen julkkishemmo bilettämisineen ei vaikuta kovin luotettavalta.

Mutta olisin toivonut, että Suski olisi löytänyt jonkun hyvän tyypin, jonka kanssa olisi perustanut perheen. Ei kai se lapsikaan aivan mahdottomuus olisi ollut?

Vierailija
113/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän pysyvä liitto tuo taas on. Palataan asiaan, kun ovat olleet yhdessä nyt edes vuoden. Tuollainen julkkishemmo bilettämisineen ei vaikuta kovin luotettavalta.

Mutta olisin toivonut, että Suski olisi löytänyt jonkun hyvän tyypin, jonka kanssa olisi perustanut perheen. Ei kai se lapsikaan aivan mahdottomuus olisi ollut?

Suski menee tämän pariutumisen myötä samaan kastiin Martinan ja Sara Siepin kanssa. Surullista.

Vierailija
114/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis aikuisten ihmisten nyt tajuavan, että Petri Nygård on hahmo!?

Vai luuletteko Petri Laurilan kävelevän kotiinsa kumisen toosan läpi ja vastaavan kotipuhelimeensa: SE OOOON PEEEEETRIIIIIIII !!!!

??

Varmaan myös luulette, että Lordi näyttää Lordilta saunassakin.🤦🏻‍♀️

Vai onko tuo juuri se todellinen Petri, ja se villatossut jalassa Dostojevskia lukeva absolutisti onkin kiillotettu kulissi?  

Ei tuollaisen roolin vetäminen onnistuisi luontevasti, jos se ei millään tavalla sopisi todelliseen luonteeseen.

Ei tuollasta Petri Nygård -hahmoroolia tarvitse vetää kuin keikoilla ja haastatteluissa. Hyvin pystyy.

Vierailija
115/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua lapsia.

Vierailija
116/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri, senhän piti olla teflon love?! 😆

Tää on teflonia beibit, enkä tiedä mitä muuta

Yhdessä katsottaisiin NYPD Blueta

Enkä ole sellainen valehteleva mies

Ehkä viimeinen aito kenties

Mä oon kyltymätön patteri, nojoo

Mun liikkeisiin kyllästy ette, mä oon jojo

Tää kundi ei pelkää, sekotatte mun pääni

Tumma tai vaalee, sopivan pyöree, nenä-ääni

Mä sulan niin kuin Tic-tac-toe

Yhdessä hei, me tehdään ydinkoe

Laulatte: La-la-laa, tule leikkimään kundi

Me voidaan tehdä pieni tai vai isompiki rundi

Ei mul oo autoo, mutta seksi vie ja taksi tuo

Otan satasen lainan ja tuun teidän luo

Katson teitä keikoilla, Fenniassa, teeveessä

Kaupungilla, julisteissa, ceedeessä

Loputonta orgasmia, Petrin mannaa

Annan teille mitä poikaystävänne ei anna

Mun sydän pomppaa kun kuulen teidät radios

Petri Nygård rakkaudella, adios

Tää on teflonia beibit, tää on teflonia

Petri sydän Nylon Beat, aivan niin

Vierailija
117/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko myös että Aarne Tenkanen on aina Aarne Tenkanen? Kai Järvinen on esittänyt kyseistä ROOLIHAHMOA 90-luvun alusta alkaen.

Hohhoijaa, miten monta esimerkkiä tähän vielä vedetään. Tässä ei puhuta nyt siitä, onko joku ihminen oikeasti Lordi tai Mr Mallorca tai Aarne Tenkanen. Kyse on siitä, että jos tuollaista roolia jaksaa vuodesta toiseen vetää, siihen itse aiheeseen pitää olla jonkinlainen kiinnostus ja roolihahmossa on mukana aina jotain myös siitä itsestä. Juu, Nygård ei ehkä jauha pelkkiä p**lujuttuja koko vapaa-aikaansa, mutta kyllä hänen musiikkinsa kertoo jotain hänen huumorintajustaan ja ajatusmaailmastaan. Se, että noita juttuja ylipäätään jaksaa vuodesta toiseen, kertoo minulle ainakin ihmisestä jo ihan tarpeeksi, vaikka suuri osa siitä olisikin roolia. 

Ei se silti ihmisestä mitään moukkaa tee. Ihmisellä voi olla hyvin sairas huumorintaju ja paskat jutut vaikka on on ihan täysillä käyvä, fiksu, sivistynyt ja koulutettu ihminen.

Vierailija
118/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua lapsia.

Olen jostain Suskin haastatteluista ymmärtänyt, että hän pitää lapsista, esim sisaren lapset ovat olleet tärkeitä. Ja puhunut muutenkin perheestään lämmöllä.

Vierailija
119/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en totta mooses tiedä Petrin privaattielämästä mitään, mutta julkisuuskuvan perusteella ja tämän roolin perusteella outo valinta nelikymppiseltä naiselta.

Vierailija
120/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään rajaa ihmisen tyhmyydellä jos luulee julkisen hahmon olevan yhtä kuin ihminen itse.