Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa

Vierailija
13.01.2022 |

Kommentit (707)

Vierailija
141/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainehan on entinen missi ja ajautunut juontajan hommiin. Wikipedian mukaan opiskellut musiikkia ja kulttuurituottamista ammattikorkeassa mutta ei selvinnyt onko valmistunut. Eli voi olla vaikka vaan muutamia kursseja avoimessa.

Sitä vaan tarkoitan ettei tämä Lainekaan nyt kovasti kouluja käynyt ole niin miksi miehen pitäisi olla? Ja Petrihän on ihan hyvin menestynyt musiikkimies omassa genressään. Sillä hahmolla ja musiikilla vetäisi edelleen keikkoja jos vaan korona antaisi myöten.

Vierailija
142/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko myös että Aarne Tenkanen on aina Aarne Tenkanen? Kai Järvinen on esittänyt kyseistä ROOLIHAHMOA 90-luvun alusta alkaen.

Hohhoijaa, miten monta esimerkkiä tähän vielä vedetään. Tässä ei puhuta nyt siitä, onko joku ihminen oikeasti Lordi tai Mr Mallorca tai Aarne Tenkanen. Kyse on siitä, että jos tuollaista roolia jaksaa vuodesta toiseen vetää, siihen itse aiheeseen pitää olla jonkinlainen kiinnostus ja roolihahmossa on mukana aina jotain myös siitä itsestä. Juu, Nygård ei ehkä jauha pelkkiä p**lujuttuja koko vapaa-aikaansa, mutta kyllä hänen musiikkinsa kertoo jotain hänen huumorintajustaan ja ajatusmaailmastaan. Se, että noita juttuja ylipäätään jaksaa vuodesta toiseen, kertoo minulle ainakin ihmisestä jo ihan tarpeeksi, vaikka suuri osa siitä olisikin roolia. 

Ainakin sängyssä on varmasti kuumempaa ja estottomampaa kuin säädyllisellä akateemikolla joita täällä niin arvostetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kivä tietää miltä Petri näyttää oikeasti

Vierailija
144/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrihän vietti lapsuutensa Ruotsissa eli hänellä on jo sen takia hieman erilainen perspektiivi suomalaiseen (kännäys) kulttuuriin kuin koko ikänsä Suomessa asuneella.

Vierailija
145/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta kyllä avaa kaikessa kauheudessaan sen miten kateellisia ja alhaisia ihmiset ovat.

Vierailija
146/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko myös että Aarne Tenkanen on aina Aarne Tenkanen? Kai Järvinen on esittänyt kyseistä ROOLIHAHMOA 90-luvun alusta alkaen.

Hohhoijaa, miten monta esimerkkiä tähän vielä vedetään. Tässä ei puhuta nyt siitä, onko joku ihminen oikeasti Lordi tai Mr Mallorca tai Aarne Tenkanen. Kyse on siitä, että jos tuollaista roolia jaksaa vuodesta toiseen vetää, siihen itse aiheeseen pitää olla jonkinlainen kiinnostus ja roolihahmossa on mukana aina jotain myös siitä itsestä. Juu, Nygård ei ehkä jauha pelkkiä p**lujuttuja koko vapaa-aikaansa, mutta kyllä hänen musiikkinsa kertoo jotain hänen huumorintajustaan ja ajatusmaailmastaan. Se, että noita juttuja ylipäätään jaksaa vuodesta toiseen, kertoo minulle ainakin ihmisestä jo ihan tarpeeksi, vaikka suuri osa siitä olisikin roolia. 

Ainakin sängyssä on varmasti kuumempaa ja estottomampaa kuin säädyllisellä akateemikolla joita täällä niin arvostetaan.

Akateemikot ovat varmaan aika vanhoja, eivätkä varmasti kelpuuttaisi Susannan kaltaista.

Vierailija
147/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta kyllä avaa kaikessa kauheudessaan sen miten kateellisia ja alhaisia ihmiset ovat.

Kateellisia? Mistä? Kenelle?

Vierailija
148/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rajaa ihmisen tyhmyydellä jos luulee julkisen hahmon olevan yhtä kuin ihminen itse.

No kuka jaksaa vetää tuota roolia koko ajan? Missä on se aito itse?

Jos olisi monta roolia, mitä vaihtelee, mutta on vain tuo yksi epämiellyttävä, rivoja laukova tyyppi.

Vaikuttaa vähän roolinsa vangiksi jääneeltä, mikä on tuon musalajin tulevaisuus?

Ei tuo voi viihdyttää loputtomiin.

Miten niin koko ajan? Riittää jos rooli on päällä julkisuudessa esiintyessä. Meinaatko, etteivät näyttelijät ole omia itsejään vaan esittävät aina jotain hahmoa.

Ja hyvinhän tuo on ihmisiä viihdyttänyt jo vuosia.

Huonoa huumoria.

Sillekin on tilauksensa.

Vierailija
149/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Roolia kuulemma vetää julkisuudessa, niin voi olla hyvinkin estoinen jamppa siviilissä...

Vierailija
150/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin, eikös tuo rivoilu ole vain rooli?

Henk kohtaisesti naisena en välittäisi tuollaisesta estottomuudesta sängyssä.

Vierailija
151/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Nygård ole kuitenkin näistä se suurempi julkkis? Ehkä Laine oli siksi kiinnostunut?

Vierailija
152/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä nyt taas. Mistä nyt ollaan kateellisia?

Vierailija
153/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rajaa ihmisen tyhmyydellä jos luulee julkisen hahmon olevan yhtä kuin ihminen itse.

Jos olisi monta roolia, mitä vaihtelee, mutta on vain tuo yksi epämiellyttävä, rivoja laukova tyyppi.

Vaikuttaa vähän roolinsa vangiksi jääneeltä, mikä on tuon musalajin tulevaisuus?

Ootko paljonkin viettänyt aikaa Petrin kanssa kun noin tiedät että koko ajan vetää roolia?

Hän kun on julkisuudessa melko vähän niin aika läheinen sitten taidat olla? :D

Vierailija
154/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö siis millainen on artistin roolinsa ulkopuolella? Petrihän on esim Viivi Pumpasen hyvä ystävä.

Vierailija
155/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että niiden seksi on mieletöntä. Kukaan ei keski-iässä ala suhteeseen, jossa seksi ei toimi. Se on niin nähty!

Vierailija
156/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Peter N 46 vuotias! Luulin laulujen ja esiintymisen perusteella korkeintaan kolmekymppiseksi.

Vierailija
157/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia nämä julkisuuden henkilöt aina seurustelevat toisen julkisuuden henkilön kanssa?

Tavis ei ymmärrä julkisuutta.

Vierailija
158/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin koko ajan? Riittää jos rooli on päällä julkisuudessa esiintyessä. Meinaatko, etteivät näyttelijät ole omia itsejään vaan esittävät aina jotain hahmoa.

Ja hyvinhän tuo on ihmisiä viihdyttänyt jo vuosia.

No onhan näitä hölmöläisiä paljon jotka eivät erota todellista henkilöä roolista.

Vierailija
159/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvakuume?

Petri suostui panemaan heti ilman kumia? :D

”Kunnolliset” ja koulutetut miehet ei?

Vierailija
160/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Peter N 46 vuotias! Luulin laulujen ja esiintymisen perusteella korkeintaan kolmekymppiseksi.

Niin, alotti töryn tuottamisen jo 90-luvun puolen välin paikkeilla...