Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa

Kommentit (707)

Vierailija
81/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oon Petrin haastatteluja joissakin keskusteluohjelmassa nähnyt, niin on antanut itsestään tosi fiksun ja sympaattisen kuvan.

Ihan samanlaisen kuvan Petristä olen saanut itsekin haastattelujen perusteella.

Vierailija
82/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Suski tykkää tytöistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotit "enemmän"? Julkisuudessa esitetyn roolin perusteellako?

Luulin, että hän on fiksu ja asiallinen nainen, joka menee yhteen jonkun fiksun, koulutetun miehen kanssa.

Mikä se Susannan koulutus on? Yleensä koulutetut löytävät toisensa.

Vierailija
84/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai vaikkapa Jussi Vatasen vaimo sano olevansa Mr.Mallorcan vaimo. Vähän sama homma, tosin Nygårdhan ei ole omalla nimellään esillä lainkaan.

Jussi Vatanen on näyttelijä, mutta Nygård ei.

Vierailija
85/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että hän on fiksu ja asiallinen nainen, joka menee yhteen jonkun fiksun, koulutetun miehen kanssa.

Ylioppilas

Vierailija
86/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin ensin, että se Nygård on sellainen, mitä ne biisit antavat ymmärtää, mutta kun tuli se tv-ohjelma, missä hän reissasi Cristal Snown kanssa ympäri Suomea, totesin, että hän kertoo biiseissään sellaisesta valheellisesta kännäyskulttuurista, mitä täällä ihannoidaan, sarkastisesti.

Petri Nygård vaikuttaa tosi sivistyneeltä ja fiksulta, älykkäältä ja hauskalta. Myöskin pisteet siitä, että ei yrittänyt tulla julkisuuteen "omana itsenään". Nyt tähän saattaa tulla muutos tämän Laineen myötä, tuskin hän viitsii koko ajan pukeutua roolihenkilöksi naisystävän kanssa liikkuessaan.

Vierailija
87/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse ilmeisesti seurustelee, eikä kuten mammat palstan kautta.

Jos tykkää, niin lykkää.

Vierailija
88/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte millainen tyyppi Nygård on julkisuuden ulkopuolella?

Niin. Ehkä Petri lurittelee Suskille jonkun kivan kappaleen 😂

Vierailija
89/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko multa mennyt jotain ohi? Mitä Nygård on tehnyt, että hänen "tasonsa" olisi jotenkin erityisen alhainen? Osaa tehdä musaa joka myy, muuta en hänestä tiedä. Selvittäkää mulle, mammat!

Vierailija
90/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri, senhän piti olla teflon love?! 😆

Vierailija
91/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilas

Voi voi.

Vierailija
92/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefukin kävi kolossa 😂😸😂

Vierailija
93/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Petrillä ei ole edes lapsia edellisestä liitosta niin voivat nyt perustaa perheen "puhtaalta pöydältä" niin halutessaan. (Itse olen eronnut lapsellinen, eli en tuomitsisi vaikka olisi lapsia, mutta onhan se yleensä varmaa helpompaa kun ei tarvitse uusperheeseen lähteä.)

Nämähän on yli 40v tai likimain. Ei siinä iässä enää mitään perhettä perusteta.

Vierailija
94/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa mitään kun en heitä kumpaakaan siviilissä tunne. Julkisuuskuvahan voi olla mitä vaan.

Vierailija
95/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei Peter Nygårdin kanssa.

Näin mä eka luin :D

Minä myös 🤣🤣🤣

Vierailija
96/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää muistelin että Petri olisi ollut naimisissa thaimaalaisen tms kanssa, mutta ehkä sit kuvittelin omiani.

Vierailija
97/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna yliarvostettu nainen Kiira Korven tavoin.

Kiira Korpi kyllä oli taitava luistelija ja teki sen eteen vuosia töitä. Mitä tuo Suski harrasti, muuta kuin sai duuneja hyvällä ulkonäöllään, esim toimittajan työt( ilman koulutusta) näyttelijä (ilman koulutusta)?

Vierailija
98/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko myös että Aarne Tenkanen on aina Aarne Tenkanen? Kai Järvinen on esittänyt kyseistä ROOLIHAHMOA 90-luvun alusta alkaen.

Hohhoijaa, miten monta esimerkkiä tähän vielä vedetään. Tässä ei puhuta nyt siitä, onko joku ihminen oikeasti Lordi tai Mr Mallorca tai Aarne Tenkanen. Kyse on siitä, että jos tuollaista roolia jaksaa vuodesta toiseen vetää, siihen itse aiheeseen pitää olla jonkinlainen kiinnostus ja roolihahmossa on mukana aina jotain myös siitä itsestä. Juu, Nygård ei ehkä jauha pelkkiä p**lujuttuja koko vapaa-aikaansa, mutta kyllä hänen musiikkinsa kertoo jotain hänen huumorintajustaan ja ajatusmaailmastaan. Se, että noita juttuja ylipäätään jaksaa vuodesta toiseen, kertoo minulle ainakin ihmisestä jo ihan tarpeeksi, vaikka suuri osa siitä olisikin roolia. 

Vierailija
99/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko "nygård" ollu julkisuudessa missääm ilman aurinkolaseja, tosi alhaista panu törpön julkaista kuvaa.... sama juttu silloin lordin kanssa

Vierailija
100/707 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Petri Suskin nauramaan?  Sehän mainitaan aina tärkeimpänä perusteena mitä ihmeellisimmille parinvalinnoille.

Voi olla, tai ehkä Susanna voi viimeinkin myös hengittää, sekin tuntuu olevan yleistä kun on uusi suhde.

Juuri näin.

Kaikkien vaikeahoitoisten astmaatikkojenkin kannattaisi kokeilla kumppanin vaihtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi