Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt siihen miltä naisten vaatteet näyttää

Vierailija
08.05.2015 |

Kaupoissa on vaan tyhmiä värejä, tyhmiä malleja, t-paidoissa on lällyjä kuvia ja tekstejä tyyliin "chic" ja "Paris New York Tokyo" ja kaikkialla myydään samanlaista. Pitää varmaan alkaa ostaa miesten vaatteita.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen! Ja kaiken lisäksi laatu on syvältä! Kertakäyttökamaa sukista lähtien! Ei niitä ole tarkoitettukaan pestäväksi...

Vierailija
42/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt uusia vaatteita vuoteen. ..Kesävaatteitakaan ei oikein löydy, kun kaikesta näkyy läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:20"]

Mekkojen löytäminen on minusta kaikkein vaikeinta. Ne ovat huonolaatuisia, yleensä tekokuituisia ja AINA ihan liian lyhyitä! Olen 168 cm ja on todella vaikea löytää tarpeeksi pitkää, hieman polven yläpuolelle ulottuvaa mekkoa. Liian lyhyessä mekossa on koko ajan olo, että vilkkuuko pylly, töihin ei oikein voi kovin lyhyttä mekkoa laittaa, enkä muutenkaan erityisemmin välitä esitellä reisiäni.

[/quote]

Mun mekot on espritin ja nanson eikä tosiaan vilku pylly. Espritillä esim. on tosiaan oikein ukavasti mitoitetuja mekkoja tämmäselle sua sentin lyhyemmälle.

Vierailija
44/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:55"]

Höps, netti on pullollaan vaatekauppoja ja mahdollisuuksia. Nuo luettelemasi vaikuttavat ehkä teinivaatteilta. Aika vaihtaa aikuisempaan?

[/quote]

Tosiaan, sitten on se aikuisempi tätityyli. Ehkä mieluummin ostan miesten osastolta.

[/quote]

Erikoinen ajatustapa. Onhan naisten vaatteita tosiaan nykyään nettiaikakaudella aivan laidasta laitaan saatavilla. On "nuorekkaita" isoja telttamallisia trikoopaitoja, pillihousuja, isoja ja pieniä paitapuseroita, tunikoita, löysiä ja tyköistuvia neuleita, yksivärisiä, hillittyjä värejä, kirkkaita värejä, folkloristiikkaa, romanttisia kuvioita, pitsejä, klassisia perusvaatteita, leveitä housuja, pussihousuja, prässihousuja, lyhyitä lahkeita, pitkiä lahkeita, hameita aivan laidasta laitaan, mekkoja laidasta laitaan ja löytyy myös mm. nostalgisen naisellisia vaatteita ja tyyliä tyllihameineen menneiden aikojen perään haikaileville. Sekä raisummasta tyylistä tykkääville ikuisille teineille reiällisiä, ylikulutettuja farkkuja, niittinahkaa, ja kenkiäkin täysin laidasta laitaan.

Ap:n ongelma on se, että hän ei tiedä millaisista vaatteista pitää tai ei osaa etsiä niitä oikeista paikoista. Oikeiden hakusanojen avulla löydät netistä varmasti vaatteita joista pidät. Lindex ja KappAhl sekä HM EIVÄT = "kaikki naisten vaatteet".

Vierailija
45/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:57"]

Siis missä te shoppailette, jossain halpisketjujen rytkymyymälöissä, ja valitatte kun ei löydy kivoja, vaihtakaa kauppaa, ostakaa vähemmän ja kalliimmalla. enpä ole nähnyt high street -kaupoissa sitten ysärin kuvailemianne paitoja, paitsi nuorten osastoilla. menkää nyt vaikka ihan vaan zaran sivuille ja ktsokaa kuinka monta tuollaistakin vaatetta löydätte naisten osastolta..

[/quote]

Että mitä että? Kannattaisi ensin tarkistaa, mitä high street -kaupalla tarkoitetaan ennen kuin käyttää kyseistä termiä lauseessa.

[/quote]

OMG! tiedätkö sä mitä se on? se on suunniteltua muotia pret a porter tyyliin. TAI jos haluaa toisen tarkoituksen sille niin se tarkoittaa high streeteillä olevia kauppoja. mä viittasin tekstissäni pret a porteriin. LIKSÄKI kirjoitin "IHAN VAAN zaran" en kirjoittanut että zara edes olisi high streettiä.. lukutaidon puuttumisesta ei tosin voi taidotonta itseään syyttää..

Vierailija
46/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:39"]

Mistä olette löytäneet tiukkoja vaatteita?! Ilmottakaa mulle, ostaisin mielelläni! Eikö noi henkkamaukat ole täyynä jotain telttoja?

[/quote]

Mä taas ostaisin mielelläni "telttoja".Varsinkin housuissa tuntuu olevan vaihtoehtoinen tiukka tai vielä tiukempi,mistähän löytyisi oikein löysiä naisten housuja?Paitoja sentään voi ostaa miesten osastolta.

[/quote]Menkää kauppaan, siellä niitä on! Jos ei Lindexiltä löytynyt, on aika vilkaista muualle kuin citymarketin naapurissa majaileviin ruotsalaisiin ketjumyymälöihin. Eikä se tarkoita, että pitäisi maksaa maltaita. Jos asutte perähikiällä, vilkaiskaa interwebbin.

Vierailija
47/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:23"]

Siis missä te shoppailette, jossain halpisketjujen rytkymyymälöissä, ja valitatte kun ei löydy kivoja, vaihtakaa kauppaa, ostakaa vähemmän ja kalliimmalla. enpä ole nähnyt high street -kaupoissa sitten ysärin kuvailemianne paitoja, paitsi nuorten osastoilla. menkää nyt vaikka ihan vaan zaran sivuille ja ktsokaa kuinka monta tuollaistakin vaatetta löydätte naisten osastolta..

[/quote]

Että mitä että? Kannattaisi ensin tarkistaa, mitä high street -kaupalla tarkoitetaan ennen kuin käyttää kyseistä termiä lauseessa.

[/quote]

OMG! tiedätkö sä mitä se on? se on suunniteltua muotia pret a porter tyyliin. TAI jos haluaa toisen tarkoituksen sille niin se tarkoittaa high streeteillä olevia kauppoja. mä viittasin tekstissäni pret a porteriin. LIKSÄKI kirjoitin "IHAN VAAN zaran" en kirjoittanut että zara edes olisi high streettiä.. lukutaidon puuttumisesta ei tosin voi taidotonta itseään syyttää..

[/quote]

No nimenomaanhan juuri niissä high street -kaupoissa (H&M, Zara, Only, Vero Moda, BikBok, Cubus jne.) noita printtipaitoja ja muita ap:n mainitsemia lumppuja tällä hetkellä myydään! Viittasit viestissäsi kalliiseen hintaan eli ilmeisesti ajattelit, että high street -kaupat tarkoittavat jotain ihan muuta kuin halpoja kertakäyttörättejä. High street -kaupoissa ei myydä high fashionia.

Vierailija
48/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:37"]

No nimenomaanhan juuri niissä high street -kaupoissa (H&M, Zara, Only, Vero Moda, BikBok, Cubus jne.) noita printtipaitoja ja muita ap:n mainitsemia lumppuja tällä hetkellä myydään! Viittasit viestissäsi kalliiseen hintaan eli ilmeisesti ajattelit, että high street -kaupat tarkoittavat jotain ihan muuta kuin halpoja kertakäyttörättejä. High street -kaupoissa ei myydä high fashionia.

[/quote]

Olenko mä ihan kuutamolla, kun olen luullut, että high street tarkoittaa nimenomaan jotain muuta kuin sitä halvinta kuraa? Siis että se olisi siellä halvimman kuran ja designin välimaastossa. Olen mieltänyt esim. Espritin ja Benettonin high streetiksi.

Vierailija
49/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän gollege housuja

Vierailija
50/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse 25+ vuotiaana enää edes viitsi mennä noihin ketjuliikkeisiin kuten Vila, Cubus ja BikBok, joiden valikoimasta tulee vain vihaiseksi. Suurimman osan vaatteista ostan netistä, merkeiltä kuten Whyred, Samsøe & Samsøe, Filippa K. 

Vierailija
51/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:20"]

Mekkojen löytäminen on minusta kaikkein vaikeinta. Ne ovat huonolaatuisia, yleensä tekokuituisia ja AINA ihan liian lyhyitä! Olen 168 cm ja on todella vaikea löytää tarpeeksi pitkää, hieman polven yläpuolelle ulottuvaa mekkoa. Liian lyhyessä mekossa on koko ajan olo, että vilkkuuko pylly, töihin ei oikein voi kovin lyhyttä mekkoa laittaa, enkä muutenkaan erityisemmin välitä esitellä reisiäni.

[/quote]

Mun mekot on espritin ja nanson eikä tosiaan vilku pylly. Espritillä esim. on tosiaan oikein ukavasti mitoitetuja mekkoja tämmäselle sua sentin lyhyemmälle.
[/quote]
Espritistä minäkin ostan mekkoni. Kannattaa muuten katsoa pesumerkinnät jo kaupassa! Eilen ostin Esprit-mekon (viskoosia) ja kotona huomasin, ettei sitä saa vesipestä!!! Pesin kolmessakympissä ja kutistui..

Vierailija
52/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:45"]En itse 25+ vuotiaana enää edes viitsi mennä noihin ketjuliikkeisiin kuten Vila, Cubus ja BikBok, joiden valikoimasta tulee vain vihaiseksi. Suurimman osan vaatteista ostan netistä, merkeiltä kuten Whyred, Samsøe & Samsøe, Filippa K. 
[/quote]
Miten tiedät istuuko vaate, kun et voi sovittaa?

Vierailija
53/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ne kaula-aukot ihan sikana. Haluan kumartua paljastamatta tissejäni naantaliin saakka.

Vierailija
54/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisemmat farkut (mm. H&M, Gina & Vila) ovat kamalan kapeita, ennen minulle jopa liian isot kokonumerot hirttävät kiinni jo polvien kohdalta. Kalliimmilla merkeillä on kunnollisia farkkuja mutta eipä niitä opiskelijan tuilla ostella.

Eilen etsimme äitini kanssa meille uusia verkkareita Stadiumista. KAIKKI, siis ihan kaikki, naisten verkkarit olivat niitä stnan makkarankuoria, joissa jopa hoikan ihmisen perä näyttää kauhealta! Kaikista pahinta on että noita näkee nykyään joka toisella nuorella naisella, siksi kai kaupat eivät edes hanki kunnollisia verkkareita valikoimiinsa... 

Vierailija
55/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:45"]

En itse 25+ vuotiaana enää edes viitsi mennä noihin ketjuliikkeisiin kuten Vila, Cubus ja BikBok, joiden valikoimasta tulee vain vihaiseksi. Suurimman osan vaatteista ostan netistä, merkeiltä kuten Whyred, Samsøe & Samsøe, Filippa K. 

[/quote]

Oliskin varaa ostaa noista! Itsellä tosiaan sama homma että nuo "tusinaliikkeet" tekee vihaiseksi, ne rievut on tehty luurangoille. Turha normipainoisen edes katsella niitä.

Toinen 25 v nainen

Vierailija
56/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskankieliset tekstit paidoissa...
Nähtyä: paidan yläpuolella lukee FEMME ja alapuolella HOMME. Aivan.

Vierailija
57/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:55"]

Höps, netti on pullollaan vaatekauppoja ja mahdollisuuksia. Nuo luettelemasi vaikuttavat ehkä teinivaatteilta. Aika vaihtaa aikuisempaan?

[/quote]

Tosiaan, sitten on se aikuisempi tätityyli. Ehkä mieluummin ostan miesten osastolta.

[/quote]

Siirryin miesten osastolle jo vuosia sitten...

Tosin jos joku tekisi Pihtiputaa-, Pudasjärvi-, tai vaikka Otaniemi-paidan niin voisin ostaakin! Miksi vitussa tosiaan me promotaan jotain muiden maiden kaupunkeja?!?

Vierailija
58/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 2-viestiä sataprosenttisesti, paitsi että joku jylhän fontin Pihtiputaa-paita voisi olla ihan cool. :D

Vierailija
59/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hihii, on tainnut  mennä ohi että heilahtaa, että mitä toi high street -merkki tarkoittaa..? Suosittelen, ettet käytä enää tossa tarkotuksessa tai oikein kerjäät väärin ymmärryksiä.

Vierailija
60/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskailin tänään tismalleen samaa asiaa. Läheisessä kauppakeskuksessa on H&M, Gina Tricot, Cubus, Bik bok, Only, Vila, Lindex, Kappahl, Seppälä ja Esprit. 10 myymälää ja kaikissa samanlaiset vaatteet myynnissä. Samat värit myös, kuten joka ikinen kevät (vaalea persikka, vaalea turkoosi, valkoinen, musta). 
Tänään olin etsimässä yläosia, sekä baari- että arkikäyttöön. Nuo kaupat kierrettyäni totesin tämän hetken toppi/puseromuodin olevan seuraavanlainen:
- Läpikuultava(hapero)
- hihaton, tai vaihtoehtoisesti olkasaumat olkavarren keskivaiheilla (en ymmärrä tätä)
- lyhyt ja leveä
- trikoo, trikoo ja vielä kerran trikoo
- printit Palm springs, venice beach, new york city, brooklyn, yms. ja kukkakuviot 

Minusta se on hämmästyttävää, kuinka nuo myymälät voivat kilpailla keskenään samanlaisilla valikoimilla. Eniten hajottaa tuo lyhyt mutta leveä -meininki, haluaisin vyötäröni erottuvan, mutta en niin että se on paljaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän