naisen ainoa tehtävä
Mielestäni naisen ainoa tehtävä on antaa pillua. Käyn töissä, tienaan rahaa, tuon ne kotiin, huolehdin kaikesta, siivoan, teen ruokaa ja vain siksi, että tämä unelmieni päiväuni joskus antaisi pillua, mutta ei. Mikä siinä naiset on niin vaikeaa?
Kommentit (18)
Sorry, kuulostaa vähän siltä, että on ymmärrettävää, että vaimosi ei anna pillua. Jos kirjoitustyyli tuollainen, en antaisi minäkään. Tai siis, tuskinpa edes tunnettaisiin
Ei se minustakaan mukavalta tuntuisi. Minä teen kotityöt eli ruuanlaitot, siivoamiset, pyykinpesut jne. Vaikka olenkin sairaseläkkeellä niin eläkkeeni on hyvä, minä saan sentään pillua.
Ymmärrän sinua. Vaikkakin alku oli aika roisi, en minäkään siitä pitäisi jos tekee kaiken ja nainen viilaa kynsiään ja lukee jotain naistenlehtiä, pitäishän tuossakin asiassa tolkku ollaM50+.
OLet poika totaalisesti väärässä, naisella on kaksi tehtävää; Täyttää miehen vatsa ja tyhjentää pussit..
Mä arvasin, että sohaisin muurahaispesää tuossa aloituksessa, mutta niin oli tarkoituskin. Sarkasmi on taitolaji. Ajattelen naista tasa-arvoisena kumppanina ja arvostan suunnattomasti hänen seuraansa, esim. keskusteluja kaikesta aiheista.
t. ap
Voitko sitten harkita siirtymistä keskustelemaan tästäkin aiheesta naisesi kanssa? Näillä tiedoilla kun ei voi paljon vielä auttaa ja enemmilläkin tässä olisi todellisesta tilanteesta vain toinen puoli.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:04"]
Mä arvasin, että sohaisin muurahaispesää tuossa aloituksessa, mutta niin oli tarkoituskin. Sarkasmi on taitolaji. Ajattelen naista tasa-arvoisena kumppanina ja arvostan suunnattomasti hänen seuraansa, esim. keskusteluja kaikesta aiheista.
t. ap
[/quote]
Jos olet hyvä keskultelemaan. sen vaimon kanssa täytyy käyttää samoja taitoja. Emme me naiset täällä sinua tunne
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:26"]
Ei se minustakaan mukavalta tuntuisi. Minä teen kotityöt eli ruuanlaitot, siivoamiset, pyykinpesut jne. Vaikka olenkin sairaseläkkeellä niin eläkkeeni on hyvä, minä saan sentään pillua.
Ymmärrän sinua. Vaikkakin alku oli aika roisi, en minäkään siitä pitäisi jos tekee kaiken ja nainen viilaa kynsiään ja lukee jotain naistenlehtiä, pitäishän tuossakin asiassa tolkku ollaM50+.
[/quote]
Oletkin kotona itse. Vaikea näitä neuvoja on kenenkään antaa, kun ei tiedä tai tunne ketään. On vain oletuksia
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:29"]
[/quote]
Oletkin kotona itse. Vaikea näitä neuvoja on kenenkään antaa, kun ei tiedä tai tunne ketään. On vain oletuksia
[/quote]
En tietääkseni ainakaan tahallaan astunut kenenkään varpaille. Sain sen yläpeukutuksen joltain kiitos siitä. Mitä tarkoitit kommentillasi?M50+.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:29"]
[/quote]
[/quote]
En tietääkseni ainakaan tahallaan astunut kenenkään varpaille. Sain sen yläpeukutuksen joltain kiitos siitä. Mitä tarkoitit kommentillasi?M50+.
[/quote]
En mitään muuta kuin sitä, että olet kertonut olevasi kotona ja vaimo töissä ja teet siksi paljon kotitöitä. Tämä lienee nykyisin yleensä käytäntö. Ei siis ole harvinaista, että mieskin tekee kititöitö, jos ei käy itse töissä
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:04"]
Mielestäni naisen ainoa tehtävä on antaa pillua. Käyn töissä, tienaan rahaa, tuon ne kotiin, huolehdin kaikesta, siivoan, teen ruokaa ja vain siksi, että tämä unelmieni päiväuni joskus antaisi pillua, mutta ei. Mikä siinä naiset on niin vaikeaa?
[/quote] Et voi olla tosissasi, millä vuosisadalla elät? / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:11"]
Sorry, kuulostaa vähän siltä, että on ymmärrettävää, että vaimosi ei anna pillua. Jos kirjoitustyyli tuollainen, en antaisi minäkään. Tai siis, tuskinpa edes tunnettaisiin
[/quote] Oletko edes vielä tutustunut elävään Naiseen? Sarjakuvasankarit on ihan erikseen. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:04"]
t. ap
[/quote] Kaikella ystävyydellä, mut ei toi ole edes sarkasmia :( / vilivallaton
Anna naisellesi orgasmi ja hän rukoilee sinulta lisää.
Minä kannan rahat kotiin ja maksan suurimman osan yhteisistä menoista suurempituloisena. Mies tekee ruokaa ja antaa kikkeliä päivittäin.
N49
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:27"]
Minä kannan rahat kotiin ja maksan suurimman osan yhteisistä menoista suurempituloisena. Mies tekee ruokaa ja antaa kikkeliä päivittäin.
N49
Näin menee tasa-arvo. Ymmärtäkää tämä miehet!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:04"]
[/quote]
Ota thaikkuli, eräällä tutulla miehellä on jo kolmas thaikkuli menossa, sanonta kuuluukin että kun oppivat maan tavat on aika vaihtaa uuteen:D Ei täällä kotimaiset naiset tuohon ala sama miten heitä palvelis. Mies 30v
Kysypäs kuule ihan omalta vaimolta. Jospa asia selviäsisi. Tuo ensimmäinen lause ei kuulosta lupaavalta