Sinkkunaisten kohtuuttomat vaatimukset
Kävin Tinder-treffeillä.
Nainen, 30v, luetteli kirkkain silmin pitkän ja yksityiskohtaisen vaatimuslistan, mitä ominaisuuksia vaatii mieheltä. Hän esimerkiksi listasi ammatteja, jossa miehen pitäisi työskennellä, jotta hän voisi kiinnostua (lentäjä, lääkäri jne). Miehen pitäisi osata myös remontoida naisen asunto, soittaa balladeja kitaralla tai pianolla, viedä hänet romanttiselle matkalle Pariisiin, olla lihaksikas ja omata tummat rintakarvat. Lista jatkui ja jatkui, nuo muistuivat ensimmäisenä mieleen.
Nainen itse oli taustaltaan ammattikoulun käynyt duunari, poltti tupakkaa, kielitaidoton, yleissivistys muutenkin heikko. Kasvot sentään ok (tosin liikaa meikkiä), vartalossa hieman ylimääräistä (koska ei kuulemma ehtinyt urheilla).
Lopuksi hän valitteli ettei kunnon miehiä löydy mistään.
M33
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:17"]
No miesten vaatimukset taas näin naisen näkökulmasta on tällaiset; Ei saa olla liian älykäs, ettei miehinen itsetunto kärsi. Ei saa olla myöskään tyhmä. Ei saa olla riippuvainen toisesta, mutta kuitenkin pitää olla vähän riippuvainen ja näyttää, että tarvitsee miestä. Ei saa antaa liian helposti, mut ei myöskään pihdata. Ei saa olla lihava ja laihat taas näyttää kamalalta. Pitää antaa miehen mennä ja harrastaa omia juttuja, mutta kuitenkin pitäisi välillä vähän itkeä perään, eikä olla liian itsenäinen. Ei saa olla hankala, mutta välillä pitää kuitenkin järjestää jotain draamaa et on kipinää. Ei saa olla ruma, mutta mieluummin ei kauniskaan.( Sehän jakaa itseään taatusti.)
[/quote]
Kaikkiin kohtiin pätee siis se, että mies etsii tavallista naista eikä mitään ääripäätä mistään. Ei nyt mitkään kovin kovat vaatimukset
[/quote]
Kokeile kuule itse yrittää mahtua noihin standardeihin ja katsotaan, että kuinka helppoa luulet se on :)
[/quote]
No kerro nyt mikä kohta noista on vaikeata toteuttaa. Kasvoilleen ihminen ei toki voi mitään, mutta kuten tuossa yllä listattiin, moni mies haluaa kasvoiltaankin ihan tavallisen naisen, eikä mitään VS-mallia.
[/quote]
Oliko miesten lista sitten vaikea toteuttaa? Kouluttaudu hyvään ammattiin, opettele soittamaan kitaraa yms. Eri asia onko kovin järkevää vaatia jotain yhtä tiettyyn malliin mahtuvaa, joka täyttää kaikki kriteerit tai ainakaan kuvitella sellaista helposti löytyvän.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:42"]
Tinderissä sentään naiset on suhteellisen normaaleja, tuollaisen AP:n tapaaman naisen löytäminen on sattumaa. Kokeilisitte OKCupidia, se on jo lähes maanpäällinen helvetti tavalliselle miehelle tai äärimmäinen haaste, miten sen haluaa ottaa. On meinaan ainakin Helsingissä aivan täynnä näitä todella nirppanokkaisia akateemisia hipsteri / semi-hipsterimimmejä ikäluokassa 25-40vee. Samat naiset pyörii todella pitkään, mistä voi päätellä että mikään tai kukaan ei kelpaa. Vaikka saisit liketyksen, niin viesteihin tuskin vastataan, vaikka yrittäisit olla kuinka asiallinen. Eli onneksi on Tinderi.
[/quote]
Kokeilin eilen OkCupidia, liityin jäseneksi ja laitoin viestin ihan hiton hyvän näköiselle naiselle, ja nyt on sitten ekat treffit sovittuna. Oli tosin muista yhteyksistä aikaisemmin tuttu, en vaan tiennyt että on seuraa etsimässä.
OkCUpid on kyllä oudoin treffipalsta, jossa oon käynyt. Ei ketään normaaleja naisia, vain puunhalaajahippejä, rastapäitä, hipstereita ja muita friikkejä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:17"]
No miesten vaatimukset taas näin naisen näkökulmasta on tällaiset; Ei saa olla liian älykäs, ettei miehinen itsetunto kärsi. Ei saa olla myöskään tyhmä. Ei saa olla riippuvainen toisesta, mutta kuitenkin pitää olla vähän riippuvainen ja näyttää, että tarvitsee miestä. Ei saa antaa liian helposti, mut ei myöskään pihdata. Ei saa olla lihava ja laihat taas näyttää kamalalta. Pitää antaa miehen mennä ja harrastaa omia juttuja, mutta kuitenkin pitäisi välillä vähän itkeä perään, eikä olla liian itsenäinen. Ei saa olla hankala, mutta välillä pitää kuitenkin järjestää jotain draamaa et on kipinää. Ei saa olla ruma, mutta mieluummin ei kauniskaan.( Sehän jakaa itseään taatusti.)
[/quote]
Kaikkiin kohtiin pätee siis se, että mies etsii tavallista naista eikä mitään ääripäätä mistään. Ei nyt mitkään kovin kovat vaatimukset
[/quote]
Kokeile kuule itse yrittää mahtua noihin standardeihin ja katsotaan, että kuinka helppoa luulet se on :)
[/quote]
No minä mahdun. Kuvailit täsmälleen minut ja elämäni ihan tuota draamaa myöten :) Melko onnellisia on oltu nyt 18 vuotta eikä kummallakaan ole haluja vaihtaa toiseen.
Listasi mitä listasi, ketä kiinnostaa? Vielä miljardi muuta ehdokasta jäljellä.
Provo. Jos Totta kai ystävällisesti kerroit että nainen on hyvä ja ostaa pari kissaa joiden kanssa jakaa arkensa kunnea tulee järkiinsä?
Noinhan se menee. Parinhaku on aika hankalaa hommaa, molemmin puolin
"Sinkkunaisten"
Tässä oli esimerkki vain yhdestä naisesta...?
En usko sanaakaan tuosta pikku tarinastasi.
Naiset itse asiassa tyytyvät usein liiankin vähään, sillä meidät on Suomessa kasvatettu nöyriksi ja vaatimattomiksi ja kilteiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:07"]"Sinkkunaisten"
Tässä oli esimerkki vain yhdestä naisesta...?
[/quote]
Mielstäni hyvin yleistettävissä tuntemiini ikisinkkuihin
Eipä valitettavasti ole provo, vaan totta. Eiköhän aika moni mies ole törmännyt tähän naistyyppiin.
-ap
Ööö siis jos sä et itse ole tuollainen naisen kuvailema mies niin miksi hän edes olisi lähtenyt treffeille kanssasi?
Jos taas olet, niin missä mättää?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:08"]
En usko sanaakaan tuosta pikku tarinastasi.
Naiset itse asiassa tyytyvät usein liiankin vähään, sillä meidät on Suomessa kasvatettu nöyriksi ja vaatimattomiksi ja kilteiksi.
[/quote]
Näin. Naiselle on parempi vaihtoehto olla sinkkuna kuin epäsopivan miehen kanssa suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:10"]
Ööö siis jos sä et itse ole tuollainen naisen kuvailema mies niin miksi hän edes olisi lähtenyt treffeille kanssasi? Jos taas olet, niin missä mättää?
[/quote]
Ilmeisesti läpäisin "alkukarsinnan" ulkonäön ja ammatin puolesta. Sitten alkoi tulla lisää vaatimuksia ja jouduin toteamaan, että en taida olla ihan sellainen mitä etsit.
Toinen asia taas on se, ettei vaatimuslistan kanssa ensitreffeille tuleva nainen kiinnosta itseäni yhtään.
-ap
No voi voi. Ei muuta kuin jatkat etsintää sitten.
Nainen oli kyllä suoraan sanottuna tyhmä, olisi pitänyt vaatimuslistan vaikka ihan omana tietonaan. Oli mullakin kyllä sinkkuaikoina vaikka minkälaisia vaatimuksia, mutta sitten kun tapasin nykyisen mieheni, joka ei täyttänyt kuin yhden näistä mun "kriteereistä", ei sillä ollut enää mitään väliä kun rakastuin häneen.