Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painoni putoaa syömällä hyvää ruokaa

Vierailija
12.01.2022 |

Tämän päivän syömiset:
Herättyä pari kuppia kahvia, sitten tunniksi ulos kävelylle.
Aamupala kaksi keitettyä kananmunaa voilla ja suolalla, appelsiini.
Seuraava ruoka jauheliha-hapankaalivuoka, sisältää myös kruunusekoituspussin sekä kermaa. Jälkkärinä kupilinen kahvia ja kaksi palaa suklaata.
Viimeinen ateria tänään oli siskonmakkara-kasviskeitto, johon laitoin myös sulatejuustoa. Lisäksi pari palaa itsetehtyä pannuleipää, jonka taikinassa on ruis- ja vehnäjauhoja, piimää, porkkanasosetta, siveltynä voilla.

Tässä on vain tämän päivän ruuat, makrosuhteet pysyy suunnilleen samoina, mutta ruokia on monia erilaisia.

Pääasia on sokerin välttäminen ja aidon ravinnon saaminen. Annokset pysyy helposti kohtuudessa eikä ylimääräisiä mielitekoja ole. Eikä tarvitse kieltäytyä mistään hyvästä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa 80-luvulta.

Mun oikea ruoka:

Tuoreet kasvikset

Tuoreet hedelmät

Kotimaiset marjat

Kotimainen hunaja

Juomana vesi

Maustamattomat maitotuotteet

Täysjyväviljatuotteet

Linssit, pavut

Vähärasvainen liha ja kala

Yrtit

Tähän aikaan vuodesta et saa mitään tuoretta Suomessa.

Vierailija
62/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä syön marmeladileipiä sekä sipsejä niin paljon kuin huvittaa ja olen hoikka kuin pajunvitsa. Ei ole ikäkään tuonut kiloja yhtään lisää. Harmittaako?

Pelkkä hoikkuus ei ole terveyden merkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä syön marmeladileipiä sekä sipsejä niin paljon kuin huvittaa ja olen hoikka kuin pajunvitsa. Ei ole ikäkään tuonut kiloja yhtään lisää. Harmittaako?

Ei harmita, pikemminkin säälittää. 

Hyvä yritys. Kateus haisee tänne saakka. Vetoja, niin minulla on parempi kroppa ja kapeampi ahteri kuin sinulla ikinä, vaikka kuinka mussuttaisit "terveellisiä" ruokiasi.

Terveys on mulle tärkeämpi kuin ahterin koko. Kapeaperseinen nainen on muuten huono lisääntyjä.

Naisen ulkonäön "edulliset lisääntymiskriteerit" taisivat jäädä jonnekin 1900-luvulle? Vaan sattuipa somasti koska itse en ole koskaan halunnutkaan lisääntyä enkä tykkää lapsista ylipäätään. Win-win siis tämäkin detalji.

Vierailija
64/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä yksinomaan, mutta aika vahva indikaattori terveydestä kuitenkin. Ja nykyisellään yhä harvinaisempi näky katukuvassa.

Vierailija
65/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä yksinomaan, mutta aika vahva indikaattori terveydestä kuitenkin. Ja nykyisellään yhä harvinaisempi näky katukuvassa.

Väärin. Useammalla hoikalla on metaboline oireyhtymä kuin lihavalla. Jos vedät sokeria joka päivä sulla on varmaan maksakirroosi ovella.

Vierailija
66/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP! 🌼 en jaksanut lukea ketjua ekaa sivua pidemmälle, ihme negaamista ja yököttelyä kommentit… Kannattaisi teidänkin läskit prinsessat opetella syömään hapankaalia, nykyään moni ruoka on niin ravintoköyhää että sen syöminen sairastuttaa. Ja ap jatka samalla tavalla! 🙂

Vierailija
67/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä safkoja!

Sanoo ylipainoinen keinoruuan syöjä.

Empä ole. Vehnäjauhoja, jauhelihaa, suklaata ym. En syö. Enkä pakastekasviksia. Voi tehdä myös hyvää ruokaa eikä tommosta roskaa 🤮

Mikä se sun hyvä ruoka on? Heitä esimerkkejä.

Vierailija
68/70 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä AP! 🌼 en jaksanut lukea ketjua ekaa sivua pidemmälle, ihme negaamista ja yököttelyä kommentit… Kannattaisi teidänkin läskit prinsessat opetella syömään hapankaalia, nykyään moni ruoka on niin ravintoköyhää että sen syöminen sairastuttaa. Ja ap jatka samalla tavalla! 🙂

Kiitos sulle!

Vierailija
69/70 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako sinua ettei tämä ruokavaliosi ole sivistänyt sinua eikä ole tehnyt sinusta kultaista ihmistä?

Vierailija
70/70 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä safkoja!

No mitä sitten Saisi olla että kelpaa❓😮❓