Painoni putoaa syömällä hyvää ruokaa
Tämän päivän syömiset:
Herättyä pari kuppia kahvia, sitten tunniksi ulos kävelylle.
Aamupala kaksi keitettyä kananmunaa voilla ja suolalla, appelsiini.
Seuraava ruoka jauheliha-hapankaalivuoka, sisältää myös kruunusekoituspussin sekä kermaa. Jälkkärinä kupilinen kahvia ja kaksi palaa suklaata.
Viimeinen ateria tänään oli siskonmakkara-kasviskeitto, johon laitoin myös sulatejuustoa. Lisäksi pari palaa itsetehtyä pannuleipää, jonka taikinassa on ruis- ja vehnäjauhoja, piimää, porkkanasosetta, siveltynä voilla.
Tässä on vain tämän päivän ruuat, makrosuhteet pysyy suunnilleen samoina, mutta ruokia on monia erilaisia.
Pääasia on sokerin välttäminen ja aidon ravinnon saaminen. Annokset pysyy helposti kohtuudessa eikä ylimääräisiä mielitekoja ole. Eikä tarvitse kieltäytyä mistään hyvästä.
Kommentit (70)
Miksi sitten söit niin paljon pahaa ruokaa että lihoit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten söit niin paljon pahaa ruokaa että lihoit?
En tajunnut silloin, että oikea ruoka pitää painon kurissa. Söin suositusten mukaan.
Hyvä ruoka ei ole sama asia kun epäterveellinen.
Kyllähän tämön tietää, mutta ongelma on riippuvuus siihen sokeriin. Ihan sama kuin hokea alkoholistille, että et vain juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämön tietää, mutta ongelma on riippuvuus siihen sokeriin. Ihan sama kuin hokea alkoholistille, että et vain juo alkoholia.
Sokeririippuvuudesta pääsee eroon juurikin hyvällä ravinnolla.
Turhat selitykset on typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ruoka ei ole sama asia kun epäterveellinen.
Olet oikeassa, hyvä ruoka on juurikin terveellistä.
Sulatejuusto ei ole aitoa ravintoa nähnytkään.
Mitä se ruoka sitten oli, jota söit ennen?
Nyt näen hapankaalta ja siskonmakkaraa, voita, koskenlaskijaa.. ei kiitos, en perkele syö.
Minäpä syön marmeladileipiä sekä sipsejä niin paljon kuin huvittaa ja olen hoikka kuin pajunvitsa. Ei ole ikäkään tuonut kiloja yhtään lisää. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä safkoja!
Sanoo ylipainoinen keinoruuan syöjä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä syön marmeladileipiä sekä sipsejä niin paljon kuin huvittaa ja olen hoikka kuin pajunvitsa. Ei ole ikäkään tuonut kiloja yhtään lisää. Harmittaako?
Ei harmita, pikemminkin säälittää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä safkoja!
Samaa mieltä. Kanamuna yök, hapankaali yök, jauheliha yök. Ja mitä mä luinkaan; joku käyttää jotain kruunusekoitus-pakastetta. Aina käytetään tuoreita! Siskonmakkara on epäterveellistä. Kuten myös sulatejuusto ja vehnäjauho. Muutapa ruokavaliota vähän terveellisempään suuntaan. Ja tietty suklaat pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ruoka sitten oli, jota söit ennen?
Nyt näen hapankaalta ja siskonmakkaraa, voita, koskenlaskijaa.. ei kiitos, en perkele syö.
Söin sitä suositeltua keinoruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä safkoja!
Sanoo ylipainoinen keinoruuan syöjä.
Empä ole. Vehnäjauhoja, jauhelihaa, suklaata ym. En syö. Enkä pakastekasviksia. Voi tehdä myös hyvää ruokaa eikä tommosta roskaa 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Kateus haisee tänne saakka. Vetoja, niin minulla on parempi kroppa ja kapeampi ahteri kuin sinulla ikinä, vaikka kuinka mussuttaisit "terveellisiä" ruokiasi.
Tulipa kiukkuisia viestejä tähän ketjuun. Onko tosiaan noin vaikea hyväksyä, että vain hyvä ruoka merkitsee painonhallinnassa. Ja sokeri on oikeasti haitallista.
Jatkakaahan kiukuttelua ja lihomista :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeririippuvuudesta pääsee eroon juurikin hyvällä ravinnolla.
Turhat selitykset on typeriä.
Ei minulla ainakaan ole auttanut.
Olen silti hoikka, koska pidän annoskoot sopivina.
Aloituksen ruoka ei minulle ole varsinaisesti hyvää, vaan pikemminkin sellaista jota söisi jos nyt pakko olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Kateus haisee tänne saakka. Vetoja, niin minulla on parempi kroppa ja kapeampi ahteri kuin sinulla ikinä, vaikka kuinka mussuttaisit "terveellisiä" ruokiasi.
Terveys on mulle tärkeämpi kuin ahterin koko. Kapeaperseinen nainen on muuten huono lisääntyjä.
Keksit sitten pyörän uudestaan. Tsemppiä kuitenkin ja hyvää jatkoa.