Löysin miehen autosta liukuvoidetta
Mitä ihmettä se sillä tekee? Emme ole koskaan käyttäneet liukuvoidetta.
Kommentit (85)
En minä tiedä mitä se sillä tekee, kysyy vain kasuaalisti jollai kauppareissulla "mikä tämä on?"
Ikävä löytö on. Vaatisin selityksen ja sen pitäisi olla hyvä.
Saattaa olla niitä miehiä, jotka pysähtelevät levähdysalueilla.
Kyllä mun mies vosi käyttää autoa korjatessaan vaseliinia. Jos on joku erityisesti tarkoitettu liukkari, silloin kysy mieheltäsi ja katso silmiin kun selittää. Wu40 on yleis aine oven saranoihin yms.
Ihan selkeästi harrastaa $eksiä jonkun toisen kanssa eli pettää. Liukuvoidetta tarvii anaali$eksiin joten henkilö voi olla mies.
Ota rennosti. Puhumalla asiat selviää.
Itsestäsi kiinni jatkatko bi seksualin kanssa vai et
Vierailija kirjoitti:
Vaatisin selityksen.
Aloitus on vuodelta 2015, joten eiköhän asia ole jo selvinnyt tämän seitsemän vuoden aikana.
Täytät sen liukkarituubin poppamiehen tulisimmalla chilikastikkeella mitä löytyy niin luulis alkamaa tunnustamaan syntinsä ;-D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Dildometsän väkeä?
Ei, homopari
Ihan normaalia miehillä varautua kavereidensa saunailtoihin.
Käy homostelemassa ja käyttää siellä
Tarkista sen pikkuhousuista että onko peräreijän kohdalla sperman hajut vai onko etupuolella munan kohdalla epäilyttävä perseen tuoksu.
Voi olla tylelämän vatimuksiakin. Onko ollut kehityskeskusteluja viime aikoina?
Miksi AP ei vastaa?
Turha kysellä täällä mitään, jos ei vastaa kysymyksiin.
Olen nähnyt ihmisiä jotka masturboi ajaessaan autoa samalla kesällä naisia katsellen. Olisiko tällaisesta kyse. Millainen on seksielämänne tulee mieleen ensimmäisenä kysymyksenä. Jos sitä ei ole tai se on vähäistä ei sitten kannata ihmetellä vaikka mies panisi aidan rakoja.