Löysin miehen autosta liukuvoidetta
Mitä ihmettä se sillä tekee? Emme ole koskaan käyttäneet liukuvoidetta.
Kommentit (85)
Sillä on joku toinen jota se panee tai sit se runkkaa autossa yksinään ollessaan.
No sitä tarvitaan autossa männänpalautinjousen voitelemiseen, että ihan normaali varuste.
Mulla on kortsuja ja liukkaria autossa, niitä tarvii ku joutuu huoltamaan pakoputkee
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:48"]
Mulla on kortsuja ja liukkaria autossa, niitä tarvii ku joutuu huoltamaan pakoputkee
[/quote]
Ja prepaid puhelin jolla voi soittaa hoitoon.
Käy salaa päräyttämässä jotain jäppistä persiiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:53"]Mitä ihmettä se sillä tekee? Emme ole koskaan käyttäneet liukuvoidetta.
[/quote] Ihan oikeasti asensin joskus silikonipohjaisella liukuvoiteella yhdet kumiosat autoon. Kyseinen liukkari oli ID Millenium. Hyvin toimi. :)
Putkimies kaveri sanoi että sinisessä tuubissa oleva liukkari kirvelee vähän mutta valkoinen ei.
OMG, miehes on niitä jotka panee autoja :O!
Talvella kun laittaa liukkaria oven tiivisteisiin niin ei jäädy ovi kiinni, mutta autotarvikkeissa on kyllä omat aineet siihen käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:19"]OMG, miehes on niitä jotka panee autoja :O!
[/quote]
Ottanut auton rassaamisen varsin tosissaan.
Voihan se runkkailla salaa siellä autossa jos ei kotona kehtaa nii ehkä siksi.
Se on homo ja panee treffipalstalta löytämiään ukkomiehiäa
Aivan kamala löytö! En haluais olla ap:n housuissa.
Minä tarvisin hiekkapilluuni liukkaria, myy minulle. T:OHIS
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:05"]Aivan kamala löytö! En haluais olla ap:n housuissa.
[/quote]
Nähtävästi ei halua apn mieskään.
On ehkä käynyt liukkaan kelin ajotunneilta.