Löysin miehen autosta liukuvoidetta
Mitä ihmettä se sillä tekee? Emme ole koskaan käyttäneet liukuvoidetta.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:56"]Runkkaa autossa? Kato sen puhelimesta sivuhistoria jos haluat varmistua
[/quote]
Mikä sivuhistoria? Oletko kuullut selaimen incognito-tilasta?
Kyllähän autossa vaseliinituubi pitää olla. Höh taas näitä naisia.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:55"]
On ehkä käynyt liukkaan kelin ajotunneilta.
[/quote]
HUUTONAURUA!!!!!!!!! :D
Viime aloituksessa sieltä hanskalokerosta tais löytyä kännykkä jossa naisen numero? Ehkä se liukkari on sitä varten. Mitähän seuraavaksi.
Mä inhoan läpinäkyviä provoja.
Sillä tietenkin voidellaan kardaaniakselia.
Tyhmä jätkä sulla jos ei sylki riitä.
Maksullista käynyt naimassa. Maksulliset käyttävät liukkaria, koska eihän asiakas kiihota.
Jospa hän tarvitsee liukkaria saadakseen vihkisormuksen pois sormestaan aina kun menee tapaamaan muita hoitojaan.
Miehesi hankkii vain vähän lisätuloja, jotta voit jatkaa onnellisena kotiäitinä myös sen jälkeen, kun lapset ovat täyttäneet 3 vuotta. Hyvä mies sinulla on. Ihan perh(s?)eesi parasta ajattelee!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:11"]Maksullista käynyt naimassa. Maksulliset käyttävät liukkaria, koska eihän asiakas kiihota.
[/quote]
Niillä on talon puolesta lukkarit, ei tarvi asiakkaan tuoda omia mukanaan.
Homosuhde ja anaalia toisen miehen kanssa.
Eilen ihanasti minua siveltiin autossa luikkarilla;)
Nauroimme jokin aika sitten katketaksemme kun yllättäen löysimme jättipullon liukastusainetta meiltä. Kumpikaan ei sitä tunnustanut omakseen. Lopulta tajusimme, että pari kk aiemmin meillä käynyt sähkömies oli unohtanut sen (johtoja piti liuuttaa pienestä reiästä).
Tuosta olisi voinut saada kunnon perheriidan.
Liukuvoide on tarkoitettu liukulaakerien voitelemiseen. Kuulalaakereille on kuula(laakeri)rasvaa. Kenen mies kyseinen mies oli? Moottorimies jokatapauksessa, sellainen, joka ei avuttomana katsele auton konepellin (se, joka ei ole tavaratilan luukku)alle ja ihmettele, "mikä ihmi tää nyt on?", kun näkee auton moottorin. Moottorimies ei soita pelastuspalveluun, jos joku paikka kaipaa voitelua.
Ei syytä huoleen...ukko kävi vain ns. Liukkailla 😉
CRC ja WD40 ovathomojen suosikkeja
Ei kai vaan ole noita?
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvisin hiekkapilluuni liukkaria, myy minulle. T:OHIS
OHISALO
Runkkaa autossa? Kato sen puhelimesta sivuhistoria jos haluat varmistua